Filtresiz Huzur

286 11 5
                                    

Soğuk hava sıcağa bürünmüştü. Az da olsa vücudumun ısınması iyi hissettirmişti. Gözlerimi açmakta zorlandım. Daha hemen olanları hatırlayınca açmaya tereddüt ettim.

Dışarının aksine gözüme beyaz ışık vuruyordu. Gözlerimi açana kadar üstümde bir ağırlık olduğunu fark edemedim bile. Bir şey beni sarmaşdolaş sıkıyordu. Beni neyin sıktığını hissetmeye çalıştım. Ellerimle beni neyin sıktığını anlamak için kıpırdatmayı denedim.

Ellerim bağlıydı.

 Kaçırılmış mıydım?! O adam mı yapmıştı bunu? Aklımda delice sorular dönüyordu. O sırada ise bağlı ellerimi işe yaramasa da kurtarmaya çalışıyordum. Bir ses duydum;

-Uyanmışsın

!

Sese doğru baktım. Bu o adamdı. Bana aynı gülüşüyle bakıyordu. Gülüşünden şehvet akıyordu. Keşke gördüğüm tek şey şehvet olsaydı diye geçirdim aklımdan. Ona doğru sordum;

=Kimsin sen?

-Tanıyamadın mı? Hergün karşılaşıyorduk oysaki!

Bu nasıl cevaptı böyle? Aklımı mı kurcalamaya çalışıyordu? Onu tanımadığıma tamamen emindim.

Sessiz kaldım. Sessizliğime karşılık olarak bir cevap geldi;

-Fakat görünüşe göre seninle karşılaştığımı sanan tek benmişim.

Hala saçmalıyordu. Benden ayrılması için çırpındım. Biraz da olsa işe yaradı. Benden ayrılmasına karşın postürü fazlasıyla dikkattimi çekti. Bu adamın beni ona çekmeyen bir özelliği yok muydu?

Ona daha dikkatli bakmak için yarı bağlı olduğum yataktan doğruldum.

Kendisi dev gibiydi ama boyumdan kaynaklı bana çok da dev gibi gelmemişti. Omuzunda kesilmiş açık mavi saçları yüzüne tel tel dökülmüştü. Yapılı ve geniş omuzlu vücudu siyah tişörtünün arkasından gayet belli oluyordu. Beni buraya bu mu kaçırmıştı? 

Bu adam gerçek miydi yoksa algılarım benimle mi oynuyordu? Onu incelememi fark etmiş olmalıydı ki sessiz bir şekilde kıkırdadı.

-Hala tanıyamadın mı yoksa tanımamazlık mı ediyorsun?

=Seni zerre tanımıyorum da görmedim de.

-Beni salak yerine koymaya bayılıyorsun değil mi~? Eşinim tabii ki!

...     

Ne? 

Bu kişi her kimse cidden kafayı sıyırmış! Eş olayı da nerden çıktı şimdi? Kimseyle evli olduğum falan yoktu!

=Ne eşi neyden bahsediyorsun sen?!

-Ah amor~, ileride sen de farkında varacaksın...

=Amor ne..?

Uzun uzun baktı bana, sonra yanda duran uzunca bir kanepeye oturdu. Belli bir süre sonra kulağıma tanıdık bir melodi gelmeye başladı. Müziği hangi ara açmıştı? Dalmıştım herhalde. Tekrar etrafı gözlemledim . Müzik daha önce hiç görmediğim bir müzik çalardan geliyordu. Baya eski görünüyordu. O kadar eski görünüyordu ki gerçek dışı gibiydi. Tek o müzik çalar da değil, beni eşi sanan deli adam bile çok gerçek dışıydı. Artık bende bir sorun olduğuna kendimi inandırmıştım. Kesin rüya falan görüyordum.

Müziğin arasına bir ses girdi;

-Sen gittikten sonra nasıl hissettim biliyor musun?

Yine ne saçmalıyordu acaba? 

=Nasıl hissettiğini bilmiyorum veya önemsemiyorum! Seni tanımadığımı da söyledim, beni başka birisiyle karıştırıyor olmalısın, o yüzden bırak artık beni!

...

Yine bir kıkırdama geldi kulağıma;

-Hahahaha ohh mon amor~ Öyle bir şey olmayacak.

=Ne demek olmayacak?

-Ah şu soruları sormayı ne zaman bırakacaksın? Evine geri döndün, eşinin yanına geri döndün! Artık sorgulamanı gerektiricek bir şey yok!

=Ben senin eşin falan değilim! Bırak şu palavrayı artık!

...

Müziğin sesi kesildi. Etrafı gerilim hissi doldurunca odayı dolduran tek şeyin müzik olduğunu fark etmemiştim. Beni eşi olarak gören cüsseli adamı bile zihnimde odayı doldurduğuna kabul ettirememiştim. Yatağa geri yatıp sırtımı hala koltukta oturan deli adama döndüm.

İleriki birkaç dakika boyunca ses çıkmadı. Buradan kaçmama imkan yoktu. Ellerimi bile çözemezken bir çözüm yolu bulup kaçmamın hele hiç imkanı yoktu. Acımın içine gömülerek biraz da olsa rahatlayabilme umuduyla uyumak için çabaladım.

Üstüme ince bir şeyin örtüldüğünü hisseder etmez bilincim kapanmaya başladı.

En son hatırladığım şey bana bakan iki çift göz olmuştu.

...

------------------------------------------------------------------------------------------------

EYYYYYOOO OLAYLAR ÇOK MU HIZLI İLERLİYO YOKSA BANA MI ÖYLE GELİYO 

umarım yazım yanlışı yapmamışımdır ve yapmıyorumdur yapıyosam üzülmekten patlarım :,)

Neyse BURAYA KADAR GELDİYSENİZ HEPİNİZE KUCAKLARIMI GÖNDERİYORUM YUUPPPİİİ

2.bölümde notification yeri yazmayanı da ne bilim

Zorlu Gizem (Yandere X Fem!Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin