Yaralı Kalpler serisini yazmak için ölüp bitiyorum. Sonunda bu kitabı yazmaya başladığım için kendimle gurur duyuyorum...
Tanıtım bölümü ile sizi olabildiğince heyecanlandırmak istiyorum. Umarım bu serimi aşkınızla sarıp sarmalar ve ruhunuzdaki yaralı parçalara merhem olursunuz...
Keyifli okumalar.
~~~
"Eğer o kapıdan çıkarsan bir daha suratımı göremezsin!" arkamdan öfkeyle bağırması kararlılıkla yürüyen ayaklarımı durdurdu. Uzandığım kapı kolunu tuttum. Onu bir daha görememek mi? Bu başıma gelecek en kötü şeydi. Bu ölmek istememe neden olan tek şeydi. "Beni kaybetmeyi göze alamazsın!" bana doğru birkaç adım attığını duyduğumda gözyaşlarım yavaşça aktı.
"Sen hiç bir zaman bana ait olmadın... Seni değil kendimi kaybetmeyi göze aldım." duyabileceği kadar kısık bir sesle söyledim sözler, kalbimde onun hanesine bir çentik daha attı. "Bize bunu yapamazsın... Biz yarım kalamayız..." ağladığını görmek için omzumun üzerinden ona baktığımda cesaret edip bir adım daha yaklaştı bana. Eğer şimdi hep yaptığım gibi gardımı indirip ona teslim olursam... Bunu yapamam.
Biz birbirimizin yasak olanıyız. Ben bana yasak olana bağımlı bir aptaldım. O ise yasak olanı seven genç bir ressam. "Biz diye bir şey yok Doruk. Ben ve sen var. Bundan ötesi yok. Biz diye bir şey hiç olmadı." kapıyı açıp çıkmadan önce son darbemi vurup akan göz yaşlarım ve hıçkırıklarım eşliğinde o evden uzaklaştım. Ona konuşma fırsatı vermeden... Son bir kez veda bile etmeden, sadece yürüyüp gittim. Doruk ne arkamdan geldi ne de gitmemem için beni durdurdu.
Biliyordu. Benimle tanıştığı günden bu yana benim onun yasağı olduğumu biliyordu. Onun kalbini parçalara ayırıp ablamın mutluluğunu o enkaza inşa etmesine izin verdim. Üzgünüm Doruk biz asla BİZ olamayacağız. Biz hep birbirimizin yasağı olacağız.
~~~
Emin olun bende bunun için kendimden nefret ediyorum...
Bu hikaye çok fazla psikolojik sorunu olan insanları konu alıyor. İntihara meyilli bir başrolümüz var. Eğer bu tarz şeylerden hoşlanmıyorsanız bu kitap size pek uymayabilir.
Uyarımı yaptığıma göre... Destek ve yorumlarınızı bekliyor olacağım...
Bu kitabı okuyan herkese teşekkür ediyorum <3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KALPLER - UMUT IŞIĞI
RomanceBen kanayan açık bir yaraydım... O ise ne yapacağını bilen bir doktor... Yaralarımı sararken acıttığını bildiği halde bana dokunmuştu... Kalbimin karanlığa mahkum ettiğim o kısmına dokunup beni iyileştirmeye çalışmıştı... O benim en karanlık anımda...