Ladin'den
Aslında şirkete çok uğramazdım ama abim şuan yurt dışında olduğu için mecbur geliyordum.
İş başvurularını tek tek inceliyordum. Herkesin cv'sini okuduktan sonra geriye son bir tane kaldı. Son kalanı da okumak için elime aldım. İsmine baktım Balca Akay. İsim bir yerden tanıdık geldi. Bir süre düşündükten sonra kafama dank etti. Hemen fotoğrafına baktım. Evet oydu. Sadece yaklaşık 30 kilo az, 5 cm uzun ve gözlüksüzdü.
Cv'sini merakla okudum. Yurt dışında en iyi üniversitede tam burslu okumuş ve en iyi şirketlerle çalışmıştı. Asistanımı çağırdım. İki dakika sonra kapı tıklatılıp içeri girildi. Eteği neredeyse gözükmeyen kızıl, baş döndürücü kadına bakıp sırıttım. Eteği benim yanıma gelirken bilerek üste çektiğini biliyordum.
Kışkırtıcı bir gülümsemeyle "Buyrun Ladin Bey." dedi.
Aynı gülüşle Balca'nın dosyasını ona uzattım. "En kısa sürede işe başlamasını istiyorum."
"Başka bir isteğiniz var mı?"
"Hayır çıkabilirsin."
İstediğini alamayan kadın somurtarak çıktı.
Elimde hâlâ Balca'nın resmini tutuyorudum. Gülümseyerek fotoğrafa baktım. CV'si gerçekten iyiydi. Bütün bunları başarması harikaydı. Gerçi hep böyle başarılıydı. Keşke zamanında bazı şeyler yaşanmasaydı. Sıkıntılı bir iç çektim.
2015
Okul bitmişti. Son dersi beden eğitimi olan Balca soyunma odasına girdi. Duşa girmek için üstündekileri çıkartıp havluyu bedenine sararak kabine girdi.
Balca duştayken içeriye sınıf arkadaşları girdi. Ardından Ayzerde geldi. Ayzer başkalarının olduğu yerlerde banyo yapmayı sevmezdi. Hemen üstünü değiştirip çantasını topladı.
"Balca ben hazırım, seni bekleyeyim mi?"
"Git istersen bekleme beni."
"Tamam bitanem görüşürüz."
"Görüşürüz."
Dicle ve Balca dışında soyunma odasında kimse kalmamıştı. Balca'nın duşta olduğunu duyan Dicle kızın kıyafetlerini çöpe atıp dışarı çıktı. Kapıyı kilitlemeyi de unutmadı.
Diclenin bunu yapmasının sebebi Asildi. Asil şuan sırf bir idda yüzünden Balcaya iyi davranıp kendisine aşık etmeye çalışıyordu ve bu durum Diclenin kudurmasına sebep oluyordu. Her ne kadar Asil o eziğe bakmaz dese de yine de kıskanıyordu.
Dicle okulun otoparkına gitti. Arabasına giderken yolda Ladinle karşılaştı...
Balca sonunda duştan çıktı. Üstünü giyinmek için dolabını açtı. Hiçbir şey göremeyince telaşlandı. Hemen Ayzeri aradı.
"Alo Ayzer. Neredesin "
"Evdeyim kanka."
"Kanka kıyafetlerim yok birisi almış."
"Kim almış?"
"Bilmiyorum. Gelebilir misin?"
"Geliyorum canım bekle."
"Teşekkürler. Seni seviyorum."
"Bende seni."
Balca telefonu kapattıktan sonra ortalıkta ona yardım edecek biri varmı diye bakmaya karar verdi. Havlusunu bedenine iyice sararak kapıyı açmaya çalıştı ama başaramadı. Endişeyle geri geri yürüdü. Ayağı kayıp yere düştü. Kafasından kanlar akmaya başladı. Yavaşça bilinci kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlişki Durumu: Allaha Emanet
ComédieZeki ve yetenekli bir mimar olan Balca ülkesine geri döner ve bir ünlü şirkette çalışmaya başlar. Geçmişte hayatını mahveten iki insan bir anda tekrar hayatına girer...