Fajn téme od včerajšej noci som sa chvála bohu vyhla.
O pár dni konkrétne 24.12.
Žijeme si skromne pod jednou strechou áno pod jednou strechou. Chalani trvali na tom aby som sa k nim za tú dobu nasťahovala. Mala som veľa námietok no viete aký je Jakub musí byť po jeho. A tak som tu už ten nejaký týždne.
Ale späť dneska sú Vianoce a ja dobalujem posledné darčeky v Jakubovej izbe. Má prísny zákaz tu vkročiť a nie len on hoci kto iný tiež.
Darčeky som dobalila a teraz najhoršia vec variť. Dominik mi od včera komanduje že mi s tým pomôže že sa niečo naučí. Nechám ho chlapca nech sa niečo naučí aj variť.
Je niečo o pol 7 a my s Dominikom dokončujeme úpravy. Jakub nachytal stôl a Tomáš rozsvietil stromček a svetla. Na večeru majú prísť ešte nejaký ľudia a o to mam viac stresu.
Všetko je nachystané ale ja nie. A preto panikarim najviac ako sa dá. Skáčem z nohy na nohu. Utekám do sprchy kde hodím najrýchlejšiu sprchu môjho života a idem sa rýchlo natiahnuť do šiat. Nezvolila som už čierne šaty ako stále ale pre zmenu červené. Taka vínovo červená. Hádžem na seba jemne korektor a jemný hnedý rúž.
Sedíme pri stole ja konkrétne medzi Dominikom a Radkom. Bavíme sa smejeme rozprávame. Dlho som nezažila vianočnú večeru bez hádky a to si cením najviac dneska. Po večeri sa presúvame pod stromček aj keď myslím že každému je úplne jedno čo je pod ním. Vytiahla som si zo stromčeku 4 balíky 2 obálky a jeden dopis?!.
V dopise stálo "koukni se vlevo"
Na ľavo stal Jakub čosi som nejako nepochopila a z práva sa vrhol na Jakuba Dominik.
Mrmlal "dopiči dopiči dopiči"
"co delás kurva"
Takže ten dopis je od Dominika. Chvíľku som rozmýšľala ísť za ním neísť? No s každej druhej strany na mňa vreštali ľudia aby som otvorila darčeky. Otvorila som darčeky a vybrala sa za Dominikom.
"prepáč až moc rušno nato dostať sa k tebe čo si chcel po tom dopise?""jo aha mužem na balkón?"
"mhh"
Odcupitali sme na balkón a zapálili si zlatú malborku.
"tak když už jsou ty vanoce at je zlata""hej"
"jo a k ty veci dopisu."
"no"
"fu nevim jak to rict"
"v kľude hlavne"
"no hrozne se mi libiš už delši dobu a je mi lito že sem se choval tak odporne a doufam že mi dáš šanci te milovat. Budeš se mnou chodit?"
"wow Dominik ty a toto tak za pokus to stoji prečo nie som za každú somarinu"
"takže nás vztah by byl pičovina?"
"nie ale Ježiš hej hej za pokus stojí ísť s tebou do vzťahu"
"chceš jim to rict?"
"ešte nie"
"fajn je to natobe"