§6§

49 5 1
                                    

Marcus felkelt rólam, én meg kapva a lehetőségen futásnak eredtem...

Nem néztem vissza egy percig se úgy futottam mintha az életem múlott volna rajta. Szerencsére már nem sok idő volt 12 - ig így írtam Ninának egy üzenetet hogy kint megvárnom, ameddig vártam addig beültem egy kávézoba, míg a történteket probáltam feldolgozni hamar el is repült az a fél óra. Nina írt hogy kijött így visszamentem hozzá.
-Milyen volt? - kérdeztem tőle reménykedve, hogy nem hozza fel azt ami történt.
-Hát elég nagy port kavartál így a végé felé mindenki ki volt akadva. - felelte morcosan. Pont amitől tartottam, most szereztem magamnak egy rakás utálót...Nem nagyon tudtunk tovább beszélni mert megjött a nagybátyánk és mentünk "haza".
Az út csendben telt el, egész addig míg Will (a nagybátyánk) meg nem törte azt.
-Na milyen volt a koncert lányok? - kérdezte.
-Egész jó addig amíg Mona le nem smárolta Marcust. - felelte Nina. Na jó nem gondoltam volna hogy az a kis "balesetet" ennyire magára veszi.
-Az egy baleset volt! - feleltem. De Nina elengedte a füle mellett.Milyen jó ez a nap rosszabb nem is lehetne.Az út többi része csendben telt, Will bácsi semmit se kérdezett Nina pedig mindent amit mondtam elengedett a füle mellett.Mikor visszaértünk, engem kiraktak mert már nem volt kedvem étterembe menni, a többiek mind elmentek, én felementem a szobába,és abban reménykedtem hogy ha olvasok akkor elfelejtem ami ma történt. Már éppen működött volna amikor valaki kopogott.
Lementem az ajtóhoz és kinyitottam ami óriási hiba volt,mert amikor kinyitottam egy rakás fénykép készült egy másodperc alatt....
-Mónika Wang milyen érzés volt egy rakás fiatal lány álmát összetörni? - kérdezte az egyik
-Mit szeretnél csinálni Marcust használva híressé válni? - Kérdezte a másik. Nagyon megijedtem nem tudtam mit csináljak, ezért elkerüléve a riportereket futásnak eredtem, ők meg utánam. Majd egy sikatorbol kinyulva egy kéz befogata a szám és behuzott...

Ez rövidre sikeredett de igyekszem hozni a folytatást mihamarabb.
Ezenkívül Boldog Karácsonyt és Boldog Új évet is kívánok nektek mert nem tudom hogy az ünnepek alatt /között hogy fog alakulni az időm, hogy tudok e részt hozni.

First kiss[Marcus ff.]Where stories live. Discover now