PESTE CÂȚIVA ANIAnii au trecut și iar au trecut,Minho si Han s-au căsătorit in cele din urmă.Peste 2 ani de căsnicie au făcut și un băiețel,frumos la fel ca părinții lui si la fel de iubitor ca părinții lui.
Împreună au decis că il va chema Kim Dae-Won,aceștia își iubesc din tot sufletul băiatul.
Trupa,Stray Kids,și-a încheiat cu mult timp in urmă contractul,trupa s-a desființat și toți au luat-o pe drumul alese împreună cu partenerul de viață ales,Felix cu Hyunjn,Chan cu Seungmin,Jeogin cu Changbin și,bineînțeles Han cu Minho.Chiar dacă trupa nu mai există,ei încă mai țin legătura.
In prezent,Minho are o firmă,la care a lucrat din greu si încă o face.Lee Dae-won are doar 3 anișori si este in primul lui an la grădiniță.
Minho se asigură că lui cel mic nu-i lipsește nimic si că este fericit ,la fel și pentru Han,chiar dacă au devenit părinți,Minho il iubește pe Han la fel de mult ca înainte si are grijă de el cât si de copilul lor.
____________________________________Este dimineața,cei doi tătici sunt treziți de copilul lor ce doarme între ei doi,la mijloc,in fiecare noapte.
Dae-Won: -Haide să ne pregătim de grădi,yeyy!
Somnoros,Han ii spune fiului său:
Han: -off,băiatul meu frumos!
Il ia in brațe și-l umple fața de pupici,lângă ei,somnoros mormăie Minho:
Minho: -Nu uitați si de mine!
Dae-Won: -Tati!
Fericit,băiatul cel mic sare il brațele tatălui său
Minho: -Băiatul lui tata frumos!
Han ii privește zâmbind pe cei doi cum se joacă.
Han: -Haide,Dae-Won,o să întârzii la grădi
Dae-Won: -bine,mă duc să mă spăl pe față si dințișori!
Spune el vesel si pleacă la baie,cei doi soți rămân,in sfârșit singuri
Minho: -păi si pe mine nu mă pupi?
Han se întinde până la obrazul lui Minho și-l pupă,fără a m-ai spune ceva.
Minho: -Eu am crescut mare si nu m-ai sunt de pupici pe obraz...
Han: -Păi unde anume dorești,iubirea mea?
Han râde si deodată Minho il cuprinde il brațele lui si il lasă pe spate,el venind deasupra lui.
Han: -iubire,nu-i momentul potrivit,dacă intră Dae-Won peste noi?
Minho: doar un pic și atât,promit
Han nu m-ai apucă să spună ceva ca Minho il atacă cu un sărut pasional la care,Han raspunde la fel.
După sărutul pasional,Han il bate cu palma pe Minho pe spate semn că rămâne fără aer,el a înțeles bătaia si s-a desprins de buzele lui Han.
Han: -Mă sufoci!
Minho: -Și eu te iubesc!
Minho își lipește corpul de a lui Han și împinge in el in timp ce-l sărută,ceea ce il face pe Han să scoată mici gemete.Minho e cam excitat si vrea să-și rezolve problema cu ajutorul lui Han...
Han: -Hopa!Se pare că cineva s-a trezit cu chef de prostii!
Minho: -Hanny,nu m-ai glumi!Trebuie să-l potolesc...