Bizonyosság

176 14 0
                                    

Hermione látta, ahogy elkezdenek előtte pörögni a nap eseményei, hallotta a fejben történő beszélgetések szófoszlányait, tudta, hogy Harry nem hazudott. Ezután a lány csak Harry szemszögében maradt, hogy ne sértse meg a fiút.

Perselus: Hall engem Granger kisasszony?

-Hallom magát. -válaszolt a lány. -Minden rendben? -érdeklődött.

P: Minden a legnagyobb rendben van, bár a testem kicsit hiányzik. -majd felnevetett.

Harry: Mi olyan vicces? 

P: Sosem gondoltam volna, hogy pont melletted kell úgymond leélnem az életem hátralévő részét, Potter.

H: Hidd el én sem. -mondta a fiú. Hangjában hallatszott jól szórakozik a helyzeten és ugyanez elmondható volt Pitonról is.

-Professzor, mondjuk el ezt a többi tanárnak is, vagy tartsuk titokban? -kérdezte Hermione.

P: Egyelőre úgy gondolom, jobb titokban tartani a dolgot, előfordulhat, hogy nem végleges ez az állapot, vagy a lelkem valamilyen úton elpusztul, így csak őrültnek bélyegeznék Harryt.

-Mostmár tegezik egymást? -kérdezte a lány.

H: Igen, Perselus megengedte, hogy tegezzem és, hogy keresztnéven szólítsam, ha már így össze vagyunk zárva.

-Akkor én most kivonulok a fejetekből. Ronnak, azért elmondhatom az igazat? -kérdezett még utoljára.

H: Szerintem igen. Perselus?

P: Ha nagyon akarja...

Utána Hermione rögtön kivonult Harry fejéből, majd megszólalt:

-Hát Ron, igazat mond, hallottam Piton professzort is és beszéltem is vele. Harry, majd szólj, ha te irányítasz, vagy, ha a professzor irányít.

H: Rendben, most Harry szól hozzád.

-Köszönöm. -mondta Hermione kacagva.

P: Éhes vagyok reggelizzünk. -mondta Harry barátainak, akik helyeslően bólogattak.

-Melyikőtök? -kérdezte Ron.

H: A professzor.

-Óóó, akkor együnk. -mondta a mindig éhes fiú.

Mindhárman lesétáltak a Nagyterembe, ahol várta őket a finom reggeli. Most minden ház egy asztalnál ült, nem számított semmi, csak az, hogy együtt harcoltak.

H: Együnk piritóst virslivel.

P: Legalább kiszedhetek egy tükörtojást?

H: Ha ez minden vágyad. -mondta beleegyezően a fiú majd elvett egy tojást a tányérról.

P: Köszönöm.

H: Szívesen. -szólt vissza a fiú szórakozottan.

Mellettük Ron már tömte magát, Hermione pedig még gondolkozott arról, hogy mit eszik a nagy választékból.

Miután megreggeliztek Harry vidáman beszélgetett a többiekkel és Perselus közben mogorván kritizálta őt.

Ezután Felajánlották segítségüket McGalagony professzornak a Roxfort helyreállításával kapcsolatban. Órákig szorgosan szedték az üvegdarabokat, természetesen varázslatok használatával. Az ablakokat befoltozták, és nagy hiányzó kődarabokat lebegtettek vissza a helyükre közös erővel. Velük dolgozott még két lány, egy hugrabugos és egy hollóhátas és közeli barátok voltak. Harmadikosként már elég tudásuk volt, hogy segíthessenek az épületben keletkezett károk helyreállításában. Jó hangulatban dolgoztak és Harry helyett a bonyulultabb varázslatokat Perselus hajtotta végre. Mikor elkészültek Harry, Hermione Ron és persze Piton mind fáradtan ültek le a griffendél klubhelyiségében. Piton megtörölte a kezével Harry izzadt homlokát.

P: Végre ezzel is végeztünk. -mondta mindenkinek.

-Szerintem holnap is dolgozzunk ennyit, majd menjünk el valahova. Elég ha csak a Roxforton kívül sétálunk. -javasolta Hermione.

H: Szerintem jó. -válaszolt neki Harry. -Perselus neked is?

P:Igen.

-Hermione nekem annyira, de annyira nincs kedvem hozzá. -mondta Ron barátnőjének fájdalmasan felnyögve.

-Hidd el jót fog tenni. -biztatta a lány.

P: Így van, Perselus vagyok. -mondta a férfi véleményét.

-Ron én is és Harry is beleegyeztem, még Piton is. -győzködte barátját a lány.

-Na jó. -adta meg magát a vöröshajú fiú.

A beszélgetés után még megvacsoráztak.

H: Várjunk vacsora? -kérdezte a fiú a fejében.

P: Igen, jól eltelt az idő. Remélem nem mondasz le a vacsoráról.

H: Hidd el nem fogok ezután a munka után.

Majd megvacsoráztak. Most Harry rábírta Perselust, hogy kóstolják meg az édesebb ételeket is, ami a férfinek a végén még ízlett is. A vacsora után viszont volt professzora kérte meg Harryt, hogy még olvassanak valamit. Majd így is lett. Pár óra olvasás után lefeküdtek aludni és elégedetten hajtották a fejüket a párnájukra.

----------

Igyekszem hetente kétszer frissíteni, de a következő részre most többet kell majd várni egy kicsivel. Majd próbálok minden hét hétfőn és csütörtökön frissíteni.



Ép testben két lélek BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora