— М..?
Пацієнтка, яка пробула 10 годин без свідомості нарешті отямилася, чому Ян був радий.
— Отямилася. Ти зламала праву кістку, тож я наклав гіпс. Через два-три місяці буде як нова.
— Дякую. Де мої батьки?
— Скоро підійдуть.
І Ян вийшов з палати. Він зайшов до кімнати відпочинку для лікарів, де сидів один із його приятелів.
— Ти з операції? - запитав Ян.
— Так, поки що. Через дві години ще одна операція.
— А в мене за 15 хвилин.
— Що?! Знову? А ти себе не перенавантажуєш?
— Та нормально.
Ян доїв сендвіч і підійшов до сина, який спав у візку.
— Постежиш за ним ці дві години?
— Ти впораєшся за дві години? У тебе там складна операція.
— Я постараюся. Якщо що, ти знаєш де пляшечка із сумішшю.
— Ага.
— Дякую).
І Ян пішов на операцію. Ян впорався за дві з половиною години. Син ці 28 хвилин перебував сам, на щастя, він спав, тож не кричав. Але коли Ян тільки сів попити чай, Даня одразу ж закричав. Довелося вставати і міняти підгузник, а потім втішати.
— Ччч, ааАааААа. Хто тут у мене такий гарний? Ти, мій хлопчику, ти. А шо це у нас за знімок рентгена? М? Правильно, це рентген легень.
Ян розглядав рентгени, як раптом пролунав сміх. То був директор лікарні.
— Так цікаво). Як Даня?
— Дякую, все добре, - світлорусий посміхнувся.
Ян глянув на чоловіка, що стояв позаду директора, хитаючи сина на руках.
— Я що взагалі хотів запитати, - директор почав згадувати, що затягнулося в декілька секунд. — У тебе на сьогодні більше немає жодних операцій?
— Ще одна, але вона о 4 годині дня, а зараз тільки пів на 1.
— Тоді покажеш лікарню своєму новому колезі. Він теж хірург, з малим досвідом, проте знає свою роботу.
— Добре, без проблем.
— Що ж, тоді я піду.
— До побачення.
— Правильно, лікарям гарного дня не бажають.
Ян усміхнувся і перевів свій погляд на новенького, а Фелікс, так звали директора, вийшов та пішов по своїм справам.
— Ам.., - Ян від не знання, що сказати тихо засміявся. — Ти вже зрозумів, що мене звуть Ян.
— Ахах, так. Я Діма.
— Дуже приємно. Думаю, можна пройтися лікарнею. Як ти зрозумів, тут відпочинкова кімната. Думаю, ти знаєш, навіщо вона)).
— Звісно, пхпх, - новий колега посміявся, але все одно було трохи ніяково.
Носячи на руках дитину, Ян показував лікарню. Вони добре порозумілися і розмовляли на цікаві їм теми.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Діагноз "закоханий"
FanfictionЗвичайна історія про омегу з дитиною та альфу, який влаштувався на роботу, де й працював молодий татко.