Proloog

1.1K 55 8
                                    

~ Forbidden ~

'Anders wat?!' Viel ze tegen hem uit. Adam greep haar ruw vast en kuste haar tegen haar wil. Ze sloeg hem op zijn borstkas en trok zichzelf met geweld terug. Met een gejaagde ademhaling hief ze haar hand op om hem een klap te verkopen alleen was hij haar voor door haar pols op te vangen en haar ruw naar zich toe te trekken. Zijn ogen stonden op onweer. 'Doe dit nooit meer.' Siste hij gehaat. Haar bloed kookte en dit liet ze ook merken door haar hand tot een vuist te ballen. 'Raak me nooit meer aan.' Zei ze verbeten. 'Let op je toon.' De dreigende ondertoon in zijn stem ontging haar niet. Ze werd razend en zonder dat zij daar erg in hadden werden hun gezichten strijdlustig naar elkaar toegetrokken. 'Ken je grenzen.' Kaatste ze op haar beurt terug. Adam keek naar haar vuurrode lippen en vervolgens weer naar haar gifgroene ogen die vuur spuwden. 'Je had grenzen moeten stellen toen je het laatst naar je zin had.' Ze klemde haar kiezen op elkaar en werd diep van binnen onrustig. Ze wou hem wurgen! 'Uit mijn kamer!' Siste ze vol afschuw.

~ Safia Amrani ~

Hi people

Ik ben super blij dit verhaal met jullie te kunnen delen. Ik hoop dat jullie hier net zo hard naar uitkijken als ik. Laat een sterretje branden en laat een comment achter! Eerlijke meningen zijn altijd welkom zolang ze respectvol en constructief zijn.

Veel liefs
writewithme_18

ForbiddenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu