Hogy miben volt fura az elmúlt egy hónap?
Jobe szinte a legjobb barátom lett, bemutatott a családjának, akik irtó kedvesek. Ennek köszönhetően láthattam volna Jobe bátyját, de állítólag valami fontos programja volt... Fogalmam sincs, hogy mi volt az.
Jobe a barátnőjét is bemutatta. Nem volt nagy problémám vele, inkább neki velem. Nah de mindegy.Éppen az instát lapozgattam, mikor szembejött velem egy kép. Azonnal fel akartam hívni Jobe-ot, mégis Jude nevére nyomtam a névjegyzékben.
-Szia, baj van?- hallottam meg kora reggeli hangját, amin muszáj volt elmosolyodnom.
-Szia, ne haragudj ha zavarlak de van egy kérdésem.
-Nem zavarsz, ne aggódj. Mond nyugodtan.
-Szóval, láttad Jobe barátnőjének az új képet insatgramon?
-Amit körülbelül fél órája tett ki?
-Asszem'.
-Azt láttam. Nem tudom, hogy ki az a srác. Szólni akarok majd minél előbb az öcsemnek.
-Ezt akartam kérdezni, hogy ismeritek-e a fiút, de ezek szerint nem. Meg azt is akartam kérdezni, hogy szólhatok-e az öcsednek.
-Tudod mit? Szólsz neki inkább te? Én amúgy is késésben vagyok... - már megint megy valahova.
-Persze. Személyesen mondjam, vagy inkább...- de nem tudtam befejezni, mert közbevágott a vonal másik végén lévő fiú.
-Ha meg tudod oldani, akkor inkább menj el hozzá kérlek. Lehet, hogy egy kicsit ideges lesz, jobb lesz ha megnyugtatod.
-Rendben.
-Köszönöm, szia.
Már vettem is a cipőmet, és indultam Jobe otthona felé. Nem tudtam, mire vállalkozok ezzel.
Viszonylag hamar oda is értem. Illedelmesen bekopogtam, majd jött a jól ismert hangtól a válasz, be is léptem.
-Szia Jobie. Mizu?
-Gwen! Hogy hogy itt vagy? Amúgy nincsen semmi érdekes.- biztos vagyok benne, hogy még nem látta a barátnője posztját.
-Hát beszélni szeretnék veled valamiről.
-Húha, baj van?
-Attól függ.
-Mondd már, kezdek kíváncsi lenni.
-De kérlek ne legyél ideges... Oké ilyet nem kérhetek tőled.- elővettem a telefonomat, ahol megnyitottam azt a képet.
Jobe érdeklődve vette ki a kezemből a készüléket. Aztán meglátta, hogy mi vagy inkább kik vannak a képen, rögtön megváltozott a mimikája. A képen a barátnője szerepelt, ahogy éppen egy ismeretlen fiú arcát puszilja meg...
-Te sem ismered?- kérdeztem meg óvatosan.
-Nem... Viszont köszönöm, hogy szóltál.
-Várj, nem is vagy dühös?
-Inkább csalódott vagyok. Meg kell beszélnem vele a dolgokat. Mert lehet, hogy barátok, van, hogy én is megpuszillak téged, de ő tudja, hogy te ki vagy. Tegnap mentünk volna moziba, de lemondta, mert állítólag elfelejtette, hogy hivatalos valahova, gondolhatod, hogy mit éreztem. És ha jobban megnézzük a képet, akkor látjuk, hogy este készület, vagyis ott volt tegnap este, ahelyett, hogy velem ment volna moziba...- monológja végére rájöttem, hogy sok a kétszínű ember a világon, és ez a végtelenül kedves és törődő fiú nem egy ilyen embert érdemel maga mellé. Közben Jobe a karjaim köze fúrta magát, én pedig próbáltam szépen megfogalmazni mondandómat.
-Most próbálok, úgy fogalmazni, hogy senkit ne bántsak meg. Ez egy nagyon ronda húzás volt a barátnőd részéről, és ha az a fiú is tudta, hogy kapcsolatban van akkor miért csinált ilyet, mármint érted. Szerintem próbálj majd meg vele beszélni, hátha csak félreértjük a helyzetet.
-Este megpróbálom felhívni... Tényleg nem szeretnél itt aludni? Jude is itt alszik ma.
-Am ha szeretnéd, akkor itt aludhatok. Amúgy beszéltem a bátyáddal, mielőtt eljöttem hozzád, hogy ismeritek-e a srácot meg ilyenek, de azt mondta, hogy siet mert megint késésben van.
-Istenem mindig elkésik az edzésekről!- miután kimondta a mondatot, mintha megbánta volna úgy nézett.
-Várj... Milyen edzés?
-Gwen, figyelj van egy apró dolog, amit nem mondtam neked el, kérlek ne haragudj rám, csak had magyarázzam el.
-Igen?
-Nagyon megfogsz rám haragudni... Fhu, Jude egy igen híres focista és én is focizok... Jude itt Dortmundban, én meg jelenleg nem focizhatok a combom miatt, de én máshol focizok.- ez most ütött, de nagyot. Így már minden tiszta. Jude azért ment mindig valahova. Igazából instagramon csak Jobe-ot követem, de egyáltalán, nem jött le onnan nekem, hogy ő focizna. Jude profilját pedig meg sem néztem, még rá se merte keresni...
-Igazából több mint egy hónapja ismerjük egymást, és ezt az 'apróságot' elfelejtetted elmondani. Jobe komolyan? Nem bízol eléggé bennem.
-Nem, Gwen, errő szó sincs. Jobban megbízok benned, mint a többi barátomban.- lehet, hogy tényleg bánja a dolgot.
-Figyelj én most hazamegyek. Ez nekem most kicsit sok egyszerre. Ha van valami a barátnőddel, írj nyugodtan...
Ezzel azt akartam jelezni neki, hogy attól még, hogy kicsit csalódtam, nem fogom magár hagyni. Lassan sétáltam az utcán, mikor megéreztem, hogy könnyek marják a szememet. Na csak ezt ne... Gyorsabbra vettem a tempót, hogy véletlenül se sírjam el magam.
A panelház előtt álltam, és láttam, hogy egy velem nagyjából egyidős lány pár dobozzal küzd.
-Segíthetek azokkal a dobozokkal?- léptem mellé. Nem volt sok cucc nálam, így mindkét kezem szabad volt.
-Ah nagyon megköszönném. Most költözök be.
-Tényleg? Én itt lakok már egy jó ideje.
-Legalább már ismerek valakit. Az ötödik emeletre kell felvinni, és nagyon köszönöm a segítségedet.
Kimberly egy nagyon kedves lány. Egy emelettel lakik lejjebb, mint én. Miután segítettem neki felpakolni, beinvitált magához és megkérdezte kedvesen, hogy mi volt a bajom mikor odamentem hozzá. Nem bírtam lakatot tenni a számra és elmondtam neki nagyjából mindent. Úgy éreztem, hogy következmények nélkül elmondhatom neki.
Ha visszanézek, egy kisebb szerencsétlenség miatt mekkorát változott az életem...
BINABASA MO ANG
Csak egy érintés/Jude Bellingham ff./✓
FanfictionEgy pillanat és az unalmas életnek annyi. Mármint a pillanat után már nem lesz unalmas. Sokan szeretnének izgalmas életet, nem? De. Gwendolyn Mendes is unalmas életet él. Egy ideig. De nem lövöm ám le a poént előre! Ha érdekel Gwendolyn története, m...