6.bölüm

2K 97 9
                                    

İnsan neden sever ki yüreği söz geçmedi bir kalp için uğraşır mı ki?

Ben uğraşıyordum ama bu hiç bir fayda vermiyordu.

Aşka dair umudumu kaybetmiştim. Şimdi anlıyordum.

Ben beni o Gözle sevmeyecek birini sevmiştim. Okuldan çıktığımda artık kimseyi umursamıyordum. O herkese saygılı çalışkan çocuk gitmişti.

Çünkü insan en değerli şeyini kaybetiğin de bir daha eskisi gibi olamıyordu.

Köprünün oraya geldiğimde çantamı yere attıp orturdum.

Çantamdan bira şişesini çıkartıp kapağını açtım.

Gözlerimi kapatıp bir yudum aldığımda iğrenç bir tat boğazımdan aşağa doğru giderken daha fazla içtim.

Yüreğim acıyordu be. Yüreğim!

"neden sevmedin beni Lan neden" diye bağırdım.

Şişenin yarısını bitirdiğim de derin bir nefes aldım.

Önümde geçen Arabalara laf atıyordum.

Belki biri çıkarda beni döverdi diye sarhoş bir halde.

Siyah bir araba önümde durduğunda arabanın içinden siyah takım elbiseli bir adam çıktı.

"ah Ulan ah" diye Kafamı köprüye çevirdiğimde siyah takım elbiseli adam bana doğru yaklaştı.

"burada ne yapıyorsun çocuk" dediğimde adama dönüp "sana ne" dedim. Adam bana bir kaç saniye baktıktan sonra "Okan sen misin" dediğinde "adımı nerden biliyon" dediğimde güldü.

"okul müdürün olduğun için" dediğinde sarhoş kafayla başımı salladım.

"kalk evladım ne bu halin Turgut beyin haberi var mı" dediğinde başımı iki yana salladım. Hıçkırdım.

"yoo" dedim bir yudum daha içtiğim de müdür bey amca beni ayağa kaldırıp Arabaya bindirdiğinde ön koltukta bir adam da vardı.

"bu Kim sardar" dedi Adam ona baygın bir bakış atıp koltuğa yattığımda müdür bey amcanın adama cevap veriyordu.

"okulun en çalışkan zeki öğrencisi bende şaşırdım"adam bana baktığında Dudakları kıvrıldı.

"ayaşlara benziyor Emin misin" dediğinde "sende may un götüne benziyon sen emn misin" dediğinde adamın kaşları havalanırken müdür bey amca gülüyordu.

"ağzı iyi laf yapıyor velet in" dediğinde "kimileri için en azından" dedim ve koltuğa başım düştüğünde dik durmaya çalışıyordum.
Bir kaç dakika Sonra araba durduğunda kapıyı Turgut açtığında ona gülümsedim.

"oooo Turgut abicim" dediğimde kaşları çatık bakıyordu.

"kusura bakmayın hocam" dediğinde belimden tutarak beni indirdiğinde "hoşçakal geveze çocuk" dedi ön kotuktaki adam. Turgut un bakışları o adama döndüğünde kaşları daha da çattıldı.

Eve girdiğimizde beni koltuğa bıraktığında ona baktığımda bana sinirle bakıyordu.

"bu ne halin Okan kafayı mı yedin oğlum" dediğinde ayağa kalktım sarsak adımlar ile ona yaklaştım.

"umrunda mı sanki" dediğimde kolumu tutu.

"tabi ki umrumda sen benim oğlum sun" dediğinde kahkaha attım.

"sen benim babam değilsin bunu söylemr Lan söyleme" diye bağırdım.

"okan" dedi sert bir ses ile. Başımı iki Yana salladım.
"gidecem buradan" dediğimde kolumu tutu.

"nah gidersen sıkıyorsa git" dediğinde güldüm

"bırak" dediğimde beni kendisine çekti.

"ne istiyorsun çocuk seni ben büyütüm sana nasıl bakayım o Gözle" dediğinde kolumu ondan kurtardım.

"ya ben ister miydim beni büyüten abi dediğim adama aşık olmak" dedim başımı iki yana salladım.

"yok ben gideceğim buradan yoksa kafama sıkarım" dedim arkamı dönüp gidecektim ki kolumu tutup kendine çekip sarıldığında gözlerimi kapattım.

"yapma bunu Okan yapma " dedi acı bir ses ile.

Bir süre öyle Kaldıktan Sonra ondan ayrıldığımda Birden Uyuya kaldım.

Bölüm nasıl arkadaşlar. Yorum bekliyorum.

TATLI BELA-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin