29. Σημάδι

85 17 2
                                    

     Καθώς ήμουν σίγουρη ότι μετά το τέλος της παράστασης, θα μπορούσα να ξεκουραστώ, ο Άντριαν μου ανακοίνωσε ότι είχε ξεκινήσει νέο έργο και αυτήν την φορά επρόκειτο για μιούζικαλ.

Τον κοίταξα περίεργα. Έκανα μαθήματα χορού, όμως δεν ήξερα τίποτα από τραγούδι. Δεν ήξερα καν αν μπορούσα να τραγουδήσω. Όμως για να γίνει πραγματικότητα εκείνο το όνειρο, χρειαζόταν να συμφωνήσω, καθώς η παρουσία μου ήταν όρος του συμβολαίου.

-«Μπορείς να ξεκινήσεις μαθήματα φωνητικής σε ωδείο.» πρότεινε. Όμως είχα ήδη στενό πρόγραμμα.

-«Καθώς η παραγωγή είναι μεγάλη, η προετοιμασία θα πάρει χρόνο. Θα έχεις το χρόνο να βελτιώσεις το τραγούδι σου. Φαντάζομαι ότι θα παρουσιάσουμε κατά τον χειμώνα. Θα έχουμε παραπάνω από αρκετό χρόνο.» προσπάθησε να με πείσει. ΄

Όμως δεν ήταν μόνο το θέατρο. Είχα ξεκινήσει ξανά το πατινάζ.

Ο Άντριαν είχε ήδη επιλέξει μερικούς ηθοποιούς από τον θίασο Ωρίων και ανάμεσά τους ήταν ο Άλεξ. Όμως αν δεν εμφανιζόμουν, το συμβόλαιο δεν θα υφίσταντο.

Ο Άλεξ και ο Άντριαν με είχαν βοηθήσει αρκετά, ειδικά ο Άλεξ. Ήταν η ευκαιρία μου να ξεπληρώσω τη χάρη. Τελικά, δέχτηκα.

Μαζί με τον Φέρναν και τέσσερις ακόμη ηθοποιούς μεταβήκαμε στο Αποικιακό θέατρο, όπου βρισκόταν ο παραγωγός με τον δικό του θίασο. Εκεί θα υπογράφαμε τα συμβόλαια και εκεί θα γίνονταν οι πρόβες του μιούζικαλ.

Γνώρισα από κοντά και τον παραγωγό μας, ο οποίος έμοιαζε να είναι φανατικός λάτρης των μιούζικαλ και δεινός θαυμαστής μου όπως δήλωσε. Η παράσταση στη Νέα Υόρκη τον είχε μαγέψει.

Με την υπογραφή των συμβολαίων, έγιναν και οι πρώτες γνωριμίες με τους ηθοποιούς που θα συνεργαζόμασταν, οι οποίοι είχαν έρθει από την Νέα Υόρκη. Όλοι έδειχναν ένα ενδιαφέρον στα μάτια όταν συστηνόμουν μπροστά τους, άλλωστε θα έπαιζα τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

-«Λίβι, θα είσαι εντάξει;» ρώτησε ο Άλεξ καθώς αποχωρούσαμε από το Αποικιακό Θέατρο.

-«Όπως είπε και ο σκηνοθέτης, έχουμε χρόνο.» απάντησα.

****

Λίγο πριν εισέλθω στα αποδυτήρια για να αλλάξω, άκουσα τη Σύνθια και τον Τζέισον να μιλούν στο γραφείο του προπονητή.

-«Νομίζω ότι η προεργασία της Ολίβια είναι σε καλό δρόμο. Μπορούμε να ξεκινήσουμε πραγματική προπόνηση. Μπορεί να μην προλάβουμε το πρωτάθλημα του καλοκαιριού, αλλά ίσως καταφέρουμε να πάρουμε μέρος στο χειμερινό.»

Γεννημένοι ΝικητέςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora