30. Η μάσκα

76 16 0
                                    

    Η καθημερινότητα μου είχε απίστευτους ρυθμούς. Όμως για κάποιο λόγο δεν με πείραζε. Δεν με πείραζε η κούραση. Ένιωθα ζωντανή. Έκανα πατινάζ, χωρίς να αποκλείω τις άλλες επιθυμίες από τη ζωή μου.

Έκανα μαθήματα χορού, μαθήματα φωνητικής, έδινα μαθήματα γαλλικών, έκανα πρόβες και όλα αυτά μαζί με τις προπονήσεις πατινάζ. Ταυτόχρονα, είχα και προσωπική ζωή. Αν και είχε μειωθεί ο χρόνος που περνούσα με τον Ρόμπιν, δεν ήταν ανύπαρκτος.

Δεν χρειαζόταν να στερηθώ τίποτα από τη ζωή προκειμένου να γίνω πρωταθλήτρια.

Ταυτόχρονα, ένιωθα ότι το σώμα μου επέστρεφε σιγά-σιγά στην ισορροπία που είχε πριν, χάρη στη σωστή άσκηση κάτω από την επίβλεψη της Σύνθια και την σωστή διατροφή χάρη στην Μαρίλια, η οποία τελευταία είχε αποφασίσει να δει σαν επάγγελμα εκείνη την ενασχόληση.

Είχα αρχίσει να νιώθω αισιόδοξη αγνοώντας τις κριτικές των δημοσιογράφων.

Την πρόοδο εκείνη είχε παρατηρήσει και ο θεραπευτής μου στην κλινική. Παρόλο που είχα μειώσει τις συνεδρίες σε μία την εβδομάδα, νομίζω ότι ήταν αρκετή.

Σύμφωνα με εκείνον, το μεγαλύτερο ψυχολογικό πλήγμα είχε δημιουργηθεί από την στιγμή που το πατινάζ δεν ήταν πια η χαρά της ζωής μου, αλλά η φυλακή μου.

Τώρα που το είχα βάλει ξανά στη ζωή μου, με τους δικούς μου όρους, εξυπηρετούσε σαν αγωγή στην θεραπεία μου.

Οι προπονήσεις κυλούσαν ομαλά, παρόλο που είχαν παραπάνω βαθμό δυσκολίας, λόγω του περιορισμένου χρόνου που είχαμε για το αμερικανικό πρωτάθλημα. Από την άλλη πλευρά, είχα δυσκολευτεί παραπάνω να ανταπεξέλθω στο μιούζικαλ και ιδιαίτερα στο τραγούδι.

Μπορούσα να ανταπεξέλθω πλήρως στο να ερμηνεύω και χορεύω την ίδια στιγμή, άλλωστε και σαν αθλήτρια είχα τις απαιτούμενες αντοχές. Όμως στο τραγούδι ήμουν αρχάρια.

Αυτό είχε ως αφορμή η Φρίντα προκειμένου να βάλει λόγια στις έμπειρες ηθοποιούς του άλλου θιάσου, οι οποίες άρχισαν να κάνουν παράπονα στον σκηνοθέτη αλλά και στον παραγωγό.

Ο παραγωγός άρχισε να φοβάται ότι δεν θα είμαι έτοιμη για την μεγάλη πρεμιέρα, αλλά ο Άντριαν τον διαβεβαίωνε ότι όλα θα πήγαιναν καλά. Προκειμένου να μην διαψεύσω τις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη του σκηνοθέτη μου, πίεσα ακόμη περισσότερο τα πράγματα, με αποτέλεσμα, οι εκτεταμένες πρόβες στα φωνητικά, να μου κλείσουν το λαιμό.

Γεννημένοι ΝικητέςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang