Po wyczerpanej nocy w której mało spałam, bo miałam koszmary, wreszcie obudziłam się i wywlekłam się z łóżka. Jeszcze nie obudzona poszłam do kuchni gdzie zrobiłam sobie poranną kawę i śniadanie.
Kiedy zjadłam posiłek udałam się do łazienki aby się przygotować do podróży do Kiss World. Podróż z mojego miasta do parku miała trwać ok. 2 godziny więc postawiłam na coś wygodnego, ale też porządnego.
Kiedy byłam gotowa wzięłam bagaże i udałam się do garażu, do mojego prywatnego auta.
Kochałam to auto. Było wspaniałe, miało 5000 koni mechanicznych, automatyczną skrzynie biegów, autopilota oraz miało najnowocześniejszy system. Miało nawet Bluetooth więc mogłam słuchać własnych piosenek z telefonu.
Szybko wrzuciłam bagaże do bagażnika, usiadłam za kółkiem, włączyłam playliste z piosenkami Kiss i ruszyłam w drogę.
Podróż minęła mi szybciej bo trochę po ścigałam się na autostradzie, ale w końcu dotarłam do miasta gdzie znajdował się park. Z oddali widziałam już kontury Destruktora. Już niedługo będę z moim chłopakiem i przyjaciółmi. Nie mogłam się doczekać.
Po kilku minutach w końcu zaparkowałam na parkingu przed parkiem. Wysiadłam z auta, wzięłam bagaże i ruszyłam w kierunku wejścia. Dotarłszy do bramy jacyś ochroniarze przywitali mnie serdecznie i zaprosili do środka. Okazało się, że jako osoba która uratowała wcześniej park miałam dostęp do niego za free i na każdą atrakcję. Kiedy znalazłam się na placu rozejrzałam się. Jak zwykle było mnóstwo osób zwiedzających park, zauważyłam dodatkowo nowe atrakcje. Były tam karuzele dla dzieci, roboty w postaci Kiss, nawet dodano basen i wiele, wiele innych rzeczy. Cieszyłam się, że wróciłam do tego miejsca. Czułam, że tutaj zapomnę o wszystkich złych rzeczach.
CZYTASZ
Kiss- Tajemnica Pochodzenia
Teen FictionOd pobytu w Kiss World Lii Jinx Jackson mija z pół roku. Przez ten czas dziewczyna podszlifowuje swoją moc władania ogniem oraz utrzymuje stały kontakt z Kiss. Jednak relację piromanki z brygadą detektywów pogorszają się przez co dziewczyna zaczyna...