-y"Neden geldin? Yani, beni çoktan unuttuğunu sanıyordum."
"Belli ki unutmamışım."
Karşımdaki sıklıkla elleriyle oynayan birine baktım ve zorla da olsa gülümsedim.
"İyi."
"Ne yapıyorsun başka?"
"Hiç, aynı hayat."
"Hm."
Taehyung elleriyle oynayıp sağ sola bakınırken bir anda durdu ve bana doğru baktı.
"Bak, seni anlıyorum. Gerçekten ne düşündüğünü anlayabiliyorum. Hatanın bende olduğunu düşünüyorum, biliyorum ki seni hiç bir zaman öpmemeliydim. Yani kim sevgili olmadığın kişileri öper ki? Ama neden bunu yaptığımı gerçekten bilmiyorum. Fakat sana karşı boş değilim, yani en azından biliyorsun."
Son cümleyi duyduğumda solmuş olan gözlerimi ona çevirdim. Umut ve ciddiyet dolu gözlerle bana bakıyordu.
"Yani biliyorum, eskidendi. Neyse boşverelim. Aç mısın?"
Tam kalkmaya hazırlandığımda parmaklarımın arasından geçen bir diğer parmaklarla beni durduran Taehyung'u gördüm. Öylece durup elimi yavaşça kavrayışını izlediğimde yutkundum.
"Hayır, eskiden değildi."
Şaşkın gözlerle Taehyung'a baktığımda o çoktan gözlerini bana dikmişti. Bir kaç dakika öyle yaptık, sanki göz kırpmama yarışı falan yapıyorduk.
En sonunda Taehyung aniden ve hızla yüzüme doğru yaklaştı ve aniden de durdu. Gözlerini dudağıma dikmeden önce bana son bir kez baktı. Sonrasında derin bir nefes alıp dudaklarını benimkiyle birleştirdi.
-
Hoseok
gidiyokkk
DAHA İYİSİNİ ALDIK ŞUNA BAKINNamjoon
bura nere st paylasma yeri mi amk
hala enayi oldugunuzu dusunuyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
is it mine \ taekook ✓
Romancedunyada yasayan normal bir insan olan jungkook, bir kişinin yaptığı shop "sayesinde" müstakbel kocasını(?) bulur. 💣🔫