~Mira'dan
Five:Sakin ol, iyi misin?
Yok canım ben kesin malım five'ı falan hayal ediyorum.Tepkisiz five'ın yüzüne bakıyordum. Ne sorusuna cevap veriyor ne de bakışlarımı çekiyordum. O daha bugün geleceğe gitmişti. Gördüm, gözümün önünde gitti ve ben o yüzden ceza almıştım. Acaba günlerdir mi uyuyordum? Yoksa Bir kaç saat içinde zamanda ileri giden birisi o kadar kısa sürede geri dönemez en az 1 gün boyunca gücünü toplamalı...yani mantıken.
Vanya'nın yüzümün tam önünde elini şıklatması ile düşüncelerim dağılmış, ne oldu der gibi ona bakmıştım.
Vanya:Sana diyoruz duymuyor musun bizi?
Mira: Duyuyorum?
Sesim onun kine kıyaslan daha kısık ve yumuşak çıkmıştı. O ise yemek masasında ki Reginald'dan farkı yoktu.
Vanya: Cevap ver o zaman.
Mira:İyi misin sen van-
Kolumdaki hissettiğim baskı ile canım acımış ve sözüm yarım kalmıştı. Baktığımda Five elindeki pamuk ile serumun takılı olduğu yere baskı uyguluyordu.Serumu çektiğim sırada sızı ile kolumdan akan kanı hissetmemiştim.
Five:Neden bi' anda çıkarttın?
Mira:Ha?
[Ela'ya selamlar muahh]
Five:Serum'u diyorum bi' anda niye çıkarttın?
Sesi olduğundan daha...iyimser çıkıyordu.Ona dik dik bakmama rağmen o yüzüme dahi bakmıyor koluma baskı yapmaya devam ediyordu. Daha sonra kısa bir süreliğine ışınlandı ve elinde ki yara bandı'nı koluma taktı. Hiçbir şey demeden her hareketini izledim öylece. Daha sonra kafasını kaldırıp yüzlerimizi aynı hizaya getirdi. Konuşmasını beklerken dudağımın hemen üzerindeki kurumuş kan'ı ıslak mendil yardımıyla silmeye başlamış bir yandanda konuşmaya başlamıştı.
Five:Kim olduğunu veya nerden geldiğini söyleyecek misin?
Mira: Hafızan gerilemiş bay ego?
Five:İsmini sormuştum laf sokmanı istememiştim.
Mira:Mira, Mira harg- Dainty. Mira Dainty.
Five: Cümleni yarım bırakmamalısın. Bende five, Five-
Mira: Hargreeves...Biliyorum.
Five: Nasıl?
Hâlâ gözlerinin içine bakarken o tamamen yaptığı işe odaklanmış şekilde bakmıyordu bana. Sorduğu soruya ne diyeceğimi bilmiyordum.Neyleri vardı böyle? Ne olmuştu birden bunlara?
Mira:Neyiniz var?
Allison: Asıl senin neyin? Birden evimize dalan, açıklama yapması gereken sensin.
Allison'un konuşması ile gözlerimi ona çevirdim.Gözlerinde tanımadığım bir duygu vardı.Hiç Allison'luk olmayan bir duygu. Tanımadığınız insanlarla duyduğunuz nefret gibiydi ama daha fazlası.
Mira: Evinize mi daldım? Oysaki gayet normal gelmiştim. Bunu şimdi fark etmen saçma olmuş.
Allison: Birşey kullanmadığına emin misin? Az önce tam salonun ortasına düştün?Kim olduğunu söyle artık.
Mira:Mira Dainty.
Five: Kavgaya ya da ahiret sorgusuna sonra devam edersiniz Allison, o da ne yaşadığını bilmiyor gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓆩𝐌𝐲 𝐂𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥𓆪𝐌𝐢𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐫𝐠𝐫𝐞𝐞𝐯𝐞𝐬
Novela Juvenil𓏲𝐀𝐧𝐥ı𝐤 𝐛𝐚𝐬̧ı𝐦𝐝𝐚 𝐤𝐢 𝐬ı𝐳ı 𝐢𝐥𝐞 𝐠𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢 𝐚𝐜̧𝐭ı𝐦. 𝐀𝐜̧𝐭ı𝐠̆ı𝐦𝐚 𝐞𝐦𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐲𝐢𝐦?𝐇𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐫𝐚𝐟 𝐬𝐢𝐦𝐬𝐢𝐲𝐚𝐡...𝐁𝐢𝐫 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐠̆ı𝐧, 𝐡𝐢𝐜̧𝐥𝐢𝐠̆𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐭𝐚𝐬ı𝐧𝐝𝐚𝐲ı𝐦. 𝐊𝐞𝐧𝐝𝐢 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐠...