Dupa nu mult timp alex pleaca din sala tronului si se directioneaza catre prima iesire din castel , avand in vedere mana care el o exprima toti care-l vad raman incremeniti . Deschizand usa castelului ca sa iasa afara aude o voce in fundul coridorului " - Daca as fi avut puterea lui as fi subordonat toata lumea pentru mine ""
Alec nu sta pe ganduri si cu o clipire de ochii ajunge langa persoana care a rostit acele cuvinte rautacioase , fara mila si cu putin respect fata de toata lumea .
- Daca te crezi asa puternic ce ai zice daca am face o lupta , doar cu magia fara puterile mele de vampir si varcolac , cu acordul reginei va fii spectacolul inainte de cina cea mare . Iar daca castigi iti voi oferi puterile mele .
Femeia cu parul ca focul care vorbise sa uitat la el , il studia din cap pana in picioare fara . Ea era inalta cu o rochie putin deasupra genuchilor , cu ochii verzi de smarald , cu un ruj rosu pe buze , ochii machiati cu o sombra neagra iar camasa alba deschisa pana la decolteu . Se vedea pe ea ca e o vrajitoare din ultimul an , ce are acentrali , poate utiliza doua elemente si are un gardian de lumina . Incepand sa rada catre alec se uita si raspunde :
- Tu ? Esti primul an lectiv , o sa matur cu tine pe jos , crezi ca e asa usor sa invingi pe cineva care e mult mai puternic decat tine si are mai multa experienta ? Dar daca tot vrei asta asa sa fie , zis si facut un spectacol inainte de cina , tu contra mea , doar cu puterile de vraijtor . Iar daca tu ma invingi eu am sa plec din scoala .
- Mie unul in convine , doar o mica chestie .
- Care ?
- Daca ai sa incerci orice smecherie , orice truc ca sa ma poti invinge vou utilizar puterile mele 100% .
- O lupta dreapta si corecta sa fie .
- Perfect , provocare acceptata .
- Perfect am sa transmit deja anuntul catre regina .
- Ok , ne vedem la 18h in arena .
- Cu siguranta majestate .
Iesind din castel Alec o vede pe iubita lui Alina , indreptandu-se catre ea , incepe sa zambeasca fara sa se controleze .
- Alina , putem vorbi acum te rog ?
- Da Alec , putem vorbi , dar nici o explicatie nu ma va face sa imi schimb decizia .
- Alina eu stiu , am fugit de aici catre tarmaul vampirilor , fara sa spun nimic nimanui , dar nu imi puteam controla setea de sange , nu puteam sa ma controlez , asa ca am avut ajutorul lui Sucky ea ma ajutat sa imi controlez setea de sange , prin tortura , pentru mult timp am suferit tortura dar acum pot intelege care a fost motivul . Cand am reusit sa imi controlez setea , multi au inceput sa ma trateze ca un novat , ca un caine si am fost provocat la lupte de viata si moarte , unde am castigat cum poti vedea . Intr-un final cand voiam sa ma intorc , am avut o discutie foarte mare cu a Sucky , care a degenerat o lupta contra tronului , unde ea si folosit toate puterile de original , iar eu toate puterile pe care le am . Lupta a durat foarte mult , am castigat lupta intr-un final dar foarte ranit . Dupa asta am devenit Regele Vamprilior , iar de aici tot timpul ate acum am cordonat comerturile si apararile vamiprilor , am schimbat politica si tot . Dar tot timpul asta nu m-am oprit din a ma gandi la tine, la buzele tale, corpul tau , pielea fina pe care o ai si puterea ca o deti contra mea . Alina asa ca te rog sa ma ierti si sa imi mai dai o sansa, o sansa de a te face fericita, o sansa unde tu vei fi regina langa mine si o sa putem conduce impreuna taramul vampirilor si padurile varcolacilor. Eu vreau ca tu sa fii mama copiilor mei , sotia care o sa ma urmeze peste tot, la bine si la rau .
- Alec ..... Alina se opreste din vorbit si se uita catre ele cu ochii in lacrimi , incercand sa zica ceva . Dar pare ca frica nu o lasa sa vorbeasca . Se aproprie usor , usor de Alec cu ochii in lacrimi si incepe sa-l bata cu pumnii in piept .
Alec sta nemiscat , acceptand toata situatie stiind ca e vinovant , dar in momentul cand ea incepe sa planga in hohote , Alec ii prinde barturile o impratiseaza cu forta si o saruta cu pasiune si iubire . Acesta se opreste din al saruta , se uita cu ochii in lacrimi catre fata lui , cu un zambete pe buze ii mangaie fata. Si spune:
- Alec , eu te iubesc si mult , dar asta o sa fie ultima sansa pe care ti-o ofer , asa ca nu o pierde .
Alec auzand aceste cuvinte o prinde de talie cu forta si sare in sus , a cerca de 10 metros inaltime de pamant . Invartinduse cu ea in prate , aripile de vampiri ii apar si incep sa bata , acesta o strange la pieptul lui si incepe sa zboare cu ea in jurul castelului de fericire , strigand "" - YEsssss... "" aterziand din nou pe pamant, Alina era putina ametita , dar el se intoarce catre ea si ii spune cat de mult o iubeste .
Terminand intalnirea lor , amandoi se indrepata catre intrea castelului . Despartinaduse spre camerele lor , ca sa inceapa pregatirile pentru petrecere .
Alec ajunge in camera lui si incepe sa mediteze pentru a putea foca mai mult puterile lui . Iar in acelasi timp ca sa vada daca poate sa isi faca a 70-cea stea de putere . Erau inca 13h , ele incepe sa mediteze , dar nu inainte de a trimite un mesaj magic catre regina, unde o ruga ca sa accepte lupta si sa ii ofere Alinei o rochie de gala frumoasa , pentru ca e iubita lui si viitoarea regina . Zis si facut a inceput sa mediteze intrand in lumea spiritelor , unde trebuia sa canalizeze cat mai multa putere putea sa si incerce sa creeze a 70-cea stea .
Orele au trecut foarte repede , el nici macar nu a simitit cand toate au trecut asa de repede , dar isi da seama ca ora a ajuns atunci cand aude garzile batand in usa . Se ridica din pozitia de meditatie si se indreapta catre usa , acolo isi da seama ca nu are amura pusa inainte . Isi imbraca armura magica si iese pe usa , in drum spre arena auzea doar voci care-i suspirau "" -
Cu puterile de vrajitor o sa piarda , De ce a provocato pe Cloe ? , roscata aia aroganta o sa mature cu el pe jos , o sa aive o invatare de minte acum "" Nu a dat atentie nimanui , isi continua drumul catre arena , ajuns in arena a Cloe deja il astepta stand pe un scaun construit din pamant [ o magie basica de modelagem ] . Alec intra cu zambetul pe buze si incepe ii cere regine sa blocheze puterile lui , Regina stiind ca lupta nu poate fii asa dreapta pentru ca oricand vroia Alec putea desface efectul magie , nimeni nu stiia cate stele Alec are , toti cred ca ele inca e inceputl sistemului solar , dar el deja are create universul cu gaura neagra [ gaura neagra - semnificatia de stea mai puterinca din sistemul solar]Regina : - In pozitie de lupta !!
Amandoi sa pun in pozitie de lupta .
Regina : Va multumesc pentru a va oferi in prezentarea acestui spectacol , care are si un pariu pus la mijloc . Asa ca va rog fiti corecti in lupta .
Cloe :- Cu siguranta regina mea .
Alec : - Claro
Regina : - Zise toate acestea , putem da drumul luptei .. SA INCEAPA LUPTA !!!!
Si lupta incepe .........
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat