18 [konuşmayı bırakma]

1K 141 10
                                    

felix kliniğe tek başına gelmişti. jisung ve chan'ın biz de gelelim ısralarına rağmen, zorda olsa gelmemeleri için onları ikna etmiş ve chan'ın annesi yujin'in eski psikiyatristi doyum'un kliniğine gelmişti. doyum güler yüzlü, işaret diline çokça hakim ve eşcinsel bireylerin çokça tercih ettiği güvenli bir doktordu.

ekranda uzun zamandır çağrılmadığı kimlik ismini görmesinin verdiği gerginlikle tutmuş olduğu nefesini bıraktı, felix.

doyum, felix gelmeden önce eunbi ile konuşmuş ve durumunu yüzeysel bir şekilde öğrenmişti.

içeriye terleyen ellerini pantolonuna silerek giren felix'e her zamanki iç ısıtıcı gülümsemesini sundu ve ellerini oturduğu sandalyesinde havaya kaldırdırdı. "hoş geldin."

felix tam "hoş bulduk." demek için ellerini havaya kaldıracakken, doyum söyleyeceğine izin vermeden ellerini tekrar kaldı. "konuşarak cevap ver lütfen."

felix neden bunu yapması gerektiğini anlamasada konuştu. "ho-hoş bu-bul-dum."

doyum felix'in her hareketinden bir şeyler çıkarıyordu ve çocuğun üstünde olan büyük ölçüde olan gerginliğin farkındaydı. "bak tedavine başlamış bulunduk bile!" doyum'un söylediğiyle felix'in kaşları havaya kalkmıştı. "a-a-an-la-ma-ma-dım?"

"kimin ne tepki vereceğine bakmadan her zaman konuş felix. konuşmayı bırakma, bırakırsan tamamen unutursun. konuşmayı da unutursan gelecekte duyman bir o kadar zorlaşır."

felix seans boyunca tamamen doyum'a odaklanmış bir şekilde el hareketlerini izlemiş ve konuşması gerektiği yerlerde konuşmuştu. "yazdığım ilaçların kullanımına çok dikkat etmen gerekiyor, bunu sakın unutma. ayrıca seninle aynı durumu yaşayan birkaç hastamla, haftada 2 kez konuşma egzersizleri yapmak için toplanıyoruz ve senide aramızda görmekten çok mutlu oluruz."

"be-be-ben-de a-ara-nı-nız-da bu-bul-lun-mayı ço-çok i-is-te-terim."

doyum tekrardan felix'e sıcacık gülümsemesini sunup ayağa kalktı. "işitme cihazın için bir odyoloji doktoruna görünmeyi unutma. 2 gün sonra bahsettiğim buluşmada görüşürüz."

"te-te-teşek-kür e-ed-ede-rim."

"rica ederim!"

***

chan & felix

chan:

çıktın mı güzelim

felix:

çıktımmm

kafeye doğru geliyorum şu an

chan:

nasıl geçti

doyum hyung'un seni rahatsız hissettirmediğinden eminim

çok tatlış biridir

felix:

cidden öyleydi

çok pozitif biri

iyileşeceğim konusunda sürekli motive etti ve açık bir şekilde anlattı bütün tedavi sürecini

hatta 2 gün sonra konuşma egzersizleri yapmak için bir etkinlikleri varmış ve ona da katılmamı istedi

sen de gelir misin channn🥺🥺🥺

chan:

tabii ki gelirimmmm

sen ister yeterki

felix:

chan iyi ki varsın

gerçekten

chan:

sen de iyi ki varsın feliximmm

felix:

bir de odyolojiden randevu almamı istedi

chan:

onu bana bırak sen

bu alanda tanımadığımız doktor yok kore de🥲

babamlara hallettireceğim

felix:

çok teşekkür ederim🥺🥺🥺

yaklaştım ben 5 dakikaya ordayım

chan:

bekliyorumm

***

hellooooo

ben geldim ama işteyim ve molam bittiği için hemencecik gidiyorum size iyi okumalarrr<3

ben geldim ama işteyim ve molam bittiği için hemencecik gidiyorum size iyi okumalarrr<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'ming



street | chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin