Ik word wakker in Harry's armen. Hij ligt nog lekker te slapen. Ik sta op en ik zie dat ik en Harry beide naakt zijn. Ik pak mijn nachtjapon en ik realizeer me dat dit de laatste dag in Mexico is. Ik laat het bad vollopen en pak wat appelsap wat ik in bad ga drinken. Ik zet de laptop aan en ik bekijk de film 'the notebook'. Ik hoor Harry aankomen lopen en hij loopt dat badkamer in.
"Goedemorgen liefje." zegt Harry en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Goedemorgen billenknijper." zeg ik. Harry kijkt beledigend en hij probeert zijn kont in mijn gezicht te duwen. Gadver! Ik doe wat douche gel in zijn bilspleet.
"Iew!" schreeuwt Harry. Ik lach. Hij pakt de laptop, ze de film op pauze en legt de laptop weg. Even later duikt hij zelf ook in het bad. Hij zoent me. Hij gaat op me liggen waardoor ik het pakje appelsap in het water laat vallen. We zoenen, en zoenen, en zoenen totdat we zien dat het water een apparte kleur heeft. Het appelsap is in het water getrokken. Ik en Harry springen eruit. Het hele water heeft een rare kleur. En ineens zoent Harry me. Daar staan we dan.
"Is dit echt onze laatste dag?" vraag ik.
"Jep, maar dit gaan we zeker vaker doen." zegt Harry.
"Fijn." zeg ik. Ik kijk in de spiegel. Dit ziet er echt heel raar uit!
"Laten we onze kleren maar aandoen." zegt Harry.
"Is goed, maar jij draagt me naar de slaapkamer." zeg ik. Ik spring op Harry en we lopen naar de woonkamer om om te kleden. Natuurlijk kan Harry het niet laten om me te zoenen. Hij gooit me op bed en gaat bovenop me liggen. Gelukkig gaan we niet nog een keer het 'je weet wel' ding doen, want we hebben haast. Ik kijk op de klok. Een half uur gaat het vliegtuig. Ik schreeuw het uit.
"OPSCHIETEN!" schreeuw ik. Harry schriky zich kapot. Ik doe snel mijn kleren aan. Gelukkig hadden we gisteren al de koffers en alles klaargezet, dus hoeven we dat nu niet te doen. We rennen de deur uit, leveren de sleutel in en rennen naar een taxi. 15 minuten later zijn we bij het vliegveld aangekomen. Snel alles doen. Je weet wel, duane, kusje, controlecheck, kusje, wachten tot instappen, zoenen, instappen, kusje, zitten, zoenen. Haha. Uiteindelijk zitten we in het vliegtuig. Het gaat opstijgen. Wat gaan we nu de 6 uur doen? Zoenen? 6 uur? Dan krijg ik geen lucht. Misschien kunnen we met one direction skypen.
"Misschien kunnnen we met One direction skypen?" vraag ik.
"Ja leuk! Doe maar." zegt Harry. Ik klik op skype. Pak de groepsapp en ga bellen. Ik zet de laptop neer. Als eerste die online is, is Niall. Wow, dat is Niall niet, ooow ik zie het al...
"Hallo moeder Horan." zeggen ik en Harry tegerlijkertijd.
"Hallo schatjes van me. Ik zal Niall even roepen." zegt de moeder van Niall.
"NIALL!" schreeuwt ze. Wow, die kan hard schreeuwen.
"NU NIET MAM! IK BEN AAN HET POEPEN!" schreeuwt Niall terug. Ik en Harry beginnen te lachen.
"MAAR JE VRIENDEN WILKEN SKYPEN!" zegt ze.
"STAAT DE VIDEO AL AAN?" vraagt Niall.
De moeder kijkt mij en Harry vragend aan want ze snapt er niks van. Ik en Harry knikken ja.
"JA!" schreeuwt ze weer naar Niall. Niall is stil. Ik en Harry lachen alweer. Daar is Niall, met toiletpapier in zijn broek. Hij gaat voor de laptop zitten.
"Is de bruine beer uit zijn holletje gekropen?" vraag ik. Ik en Harry beginnen te lachen, maar Niall vind het blijkbaar niet zo grappig. Louis komt er ook bij.
"Hoi hoi!" zegt Louis.
"Niall zat net te poepen." zegt Harry ineens. Louis is stil en trekt een vies gezicht. En de laatste komt erbij, Liam.
"Hoi Liam!" zeg ik. Sophia is er ook.
"Hoi iedereen!" zeggen Liam en Sophia.
"Hoe gaat het?" vraagt Harry.
"Ik heb kramp." zegt Niall. Nu trekt iedereen een vies gezicht.
"Ga nou gewoon poepen!" schreeuwt Louis uit. Iemand achter ons die hoorde dat en kijkt ons raar aan.
"Hoe was jullie vakantie?" vraagt Liam aan ons. Ik en Harry kijken elkaar aan.
"Leuk." zeggen ik en Harry tegerlijkertijd.
"Viezerds." zegt Louis. Ik en Harry doen dat ding dat je je wenkbrouwen op en neer beweegt en Harry maakt een vies slurp geluid.
"Jongens, ik moet nu echt poepen!" zegt Niall. Hij rent naar de wc. Het toiletpapier hangt nog steeds in zijn broek.
"Is het mooi in Mexico?" vraagt Sophia.
"Echt prachtig. We zagen heel veel van die kleine mexicaanse bandjes." zeg ik.
"Heb je ook foto's?" vraagt Liam.
"Ja, ik zal die straks even doorsturen. Alleen de geschikte. Sommigen hoef je niet te zien." zeg ik. Harry knikt.
"Vies, maar ze heeft wel gelijk." zegt Harry. Iedereen is even stil.
"Maar..." wilt Louis zeggen maar hij word onderbroken want de stroom valt ineens uit. Het vliegtuig begint eng te schommelen. Wat is dit?!
JE LEEST
Harry sex Story
Roman d'amourIedereen droomt ervan. Het vriendinnetje van Harry Styles. Dit meisje maakt het mee. Haar naam is Lea. Ze is 18 jaar en ze woont nu 2 jaar in Redditch. Op een dag word ze beroemd, ze is model. Ze kan ook goed zingen en besluit met Harry Styles een n...