Elisabeth
Probudím se na zvuk mého budíku. Vypnu ho a protahnu se. Vstanu ustelu postel, a odejdu do koupelny. Tam se snažím, abych vypadala trošku jako člověk. Dám si paruku a nechám ji rozpuštěnou. Tu paruku mi koupil bratr je ve stejné barvě jako sem měla vlasy než sem dostala tu odpornou nemoc. Obleču si černé leginy a bráchou šedivou mikýnu, a sejdu dolů. Dole je mamka a chystá snídani.
,, Ahoj miláčku dej si léky. Nezapomeň že máš dneska chemoterapii."
,, Počítám s tím? Přijdeš pro mě prosím. Je mi vždycky blbě a sem únavena na cestu s autobusem.,,Samozřejmě, zlato. Skus do sebe dostat aspoň housku se šunkou.
Snažím se spolknout aspoň kousek oné housky, ale celé mé tělo natáhne a běžím k zachodu. Snažím se si držet vlasy abych si je vy vite co. Vlasy mi chytne brácha.Když, mám pocit že už je to pryč. Vstanu oplachnu si pusu a tvář. ,, Promiň vím že ti nedělá dobře vídět když zvracím. ,, Ell dělá mi problém to že si nemocná. "Budu v pořádku, silná sem dost. ,, Mám tě rád ségra. Po chemoterapii budu doma pustíme si film dáme si zmrzlinu a hromadu sladkostí." ,, si semnou každý den opravdu to nemusíš dělat vím že bys chtěl jít s klukama trénovat."
,,Elisabeth, ty si moje malá sestřička vyseru se klidně na celý svět, a když chcu víc být s sebou koukat se na twillight ságu tak to udělám."
,, Čím sem si zasloužíla tak skvělého brašku? "
"Jsem ten nejlepší, že?
,, Egoisto." hravě jej bouchnu do hrudi.,, Zlato máme tam být v jedenáct, a je půl vyjedem. " řekne mi mamka když přijdu zpátky do kuchyně.,, Dobře, mužem jít sem připravena. Beru si svoje Jordananky a kráčím k autu. Mamka nastoupí a vyjedeme.
,, Mami zlobily byste se moc kdybych umřela?"
Mamka zastaví. A podívá se na mě. Má v očích slzy. A já taky nemůžu uvěřit že sem něco takovýho řekla svoji mámě.,, Elisabeth, ty neumřeš máš ty nejlepší doktory klidně tě vezmu do Švýcarska ale ty nám neumřeš vyhraješ boj s rakovinou. ,, Máš, pravdu mami promiň jen je mi z toho všeho blbě už od dvanácti chodím po doktorech a leze mi na nervy. Mám tě ráda.".
,, Já tebe taky". ,, Matt má velký zápas a budou tam důležití lidé třeba si ho všimnou, a bude z něj profesionální fotbalista."
,, Mami, to je úžasný brácha fotbal miluje. Půjdeme který den přesně to je?" ,, V sobotu ve čtyři odpoledne. Samozřejmě. Přijde i babi s dědou. " ,, Super dlouho sem je neviděla."Takhle sme s mámou kecaly asi dvě hodiny. Než sme přijely do nemocnice. Šly sme na onkologické oddělení. Jsou tam všichni hrozně milý. Ještě aby ne když je znám tři roky.
,, Ahoj Pattie." pozdravím svou doktorku. Pattie je strašně hodná je to taková moje teta. ,, Ahoj beruško. Ahoj Marry. Obě nás obejme. Tak pojď Marry dneska to bude kratší uděláme chemoterapii, a za čtrnáct dní přijdeš na radioterapii.
,, Dobře, tak jdem na to."
Zavedla mě do své ordinace. A já si sundala bundu a mikinu a dala sem to věšák. ,, A co novyho nějaký frajer na obzoru." zeptá se mě Pattie když se chysta kanilu.,, No to určitě ukaž mi kluka který by šel dobrovolně do vztahu s holkou která nemusí zítra ráno vstát." ,, Elisabeth, řekla sem ti že musíš myslet pozitivně ty neumřeš. Jo bereš to takhle protože nemůžeš chodit do školy a si často slabá. Ale má to i plus nemusíš psát velké písemky. A taky chápu že nemáš moc kamarádek. Ale víš co moje dcera Jazzmyn by že ráda spoznala. Doma o tobě pořád básním."
,, opravdu by se semnou chtěla bavit nebo si ji donutila. ,, Opravdu ráda by tě spoznala. Je to super holka a máte toho hodně společného. ,, Paní kdy sii to pichla ani sem to necítila. ,, Sem dobrá viď tak fajn broučku mám tu další pacientku za hodinu se vrátím a vytáhnu to z tebe. Tak si klidně udělej pohodlý.
Zapla sem si tik tok a sledovala nějaké srandovní vide a pak hip hop dance.
Mám ráda tanec dokonce sem chodila na hip hop. Byla sem dost dobrá ale pak se všechno pokazilo.,, Můžeš jít, beruško mámě sem napsal další termín chemoterapie. Budu se na tebe těšít."
,, Já na tebe taky díky Ahoj". S těmito slovy sem se rozloučila. V čekárně na mě už cekl máma.
,, Je ti dobře, byla sem. Na nákupu udělám pečeně kuře se zeleninou a zapékané brambory. "
Řekla mi hned co sem kní přišla. Nastoupily sme do auta a jeli domů.Po večeři kde mi Matt řekl o tom zapasu sem se zavřela u sebe a poslouchala písničky. Mamka mi pak donesla léky. šla sem si osprchovat oblékla sem si svoje oblíbené pyžamo s Minnie.
A šla sem spát.Další kapitola na světě mám trochu obavu že vás tenhle příběh nebude bavit tak mi prosím napište. 🖤
ČTEŠ
Only you
Teen FictionOna má rakovinu má poslední dva měsíce života. Její rodiče se snaží, aby ji nic nechybělo. Má staršího bratra který celý život hraje fotbal. Jednoho dne jde na zápas svého bratra a potká tam JEHO. JASSON MCCAN & ELISABETH CUPPER dva odlišný lidé a p...