Sabah uyandığımda kasıklarımda ağrı vardı. Söylene, söylene yataktan zar zor kalkmıştım.
Üstümü giyinip aşağıya indim.
Bedenime biri dokunmasıyla korktum. Bana dokunan kişiye bakmak için arkamı döndüğümde, taehyung olduğunu görmüştüm.
"Taehyung ödümü kopardın."
Boynuma yaklaşıp, fısıldadı."Daha çok koparmamı ister misin?" Nefesini boynumda hissediyordum.
"Tamam, taehyung. Artık çekilir misin? Kahvaltı hazırlıyorum." Benden ayrılıp oturma odasına geçti.
Taehyung birden bire değişmişti, çok tuhaftı. O kadar şey yaşadım ki, onu bazen affetmeseydim diye düşünüyorum.
Ablamı, annemi yıllardan beri görmüyordum. Bu çok kötü birşeydi.
İnsana iyi gelen şeyin, yanında olmaması kötü birşeydi.
Bunları düşünürken, sofrayı hazırlamıştım.
"Taehyung, kahvaltı hazır gel." Taehyung, yemek masasına oturdu. Bende oturdum.
"Ağrın var mı?" bunu sorarken sırıtması iyice sinirimi bozuyordu.
"Taehyung, biz korunmadık. Biliyorsun değil mi?" dediğimde yüzündeki sırıtma solmuş, yerine ciddi yüz ifadesi gelmişti.
"Olabilir Jennie. Yıllardır evliyiz, bir çocuğu hak etmiyor muyuz?"
"hıhı" mırıldandım ve yemeğime devam ettim.
"Taehyung." dememle bakışlarını bana çevirdi. Gözlerimin içine bakıyordu.
Dışarıya nefesimi verip "Annem ve ablam.. Nerede biliyor musun? Onları çok özledim."
"İstersen bulurum." demesiyle sevinçle gözlerinin içine baktım. "Gerçekten mi?"
"Evet."
Ayağa kalkıp sarıldım. "Çok teşekkürler." gözlerim istemesem de dolmuştu.
"Ben gidiyorum, anneni ve ablanı bulursam söylerim."
"Tamam." deyip yanağını öptüm.
Taehyung evden gitmişti. Hala içimdeki sevinç dinmiyordu.
Taehyung, bir haber verene kadar, eczaneden test alacaktım. Ceketimi giyip, sokağa çıktım.
Rüzgar, yüzüme doğru çarpıyordu. Temiz havayı içime çektim.
Bir süre sonra eczanenin oraya geldim.
Beni orada bir adam karşıladı. "Merhabalar, ben bir gebelik testi alabilir miyim?"
Hemen arkasını dönüp eline aldığı gebelik testini bana verdi. "Buyrun Efendim. Ha siz bu arada taehyung'un eşi, kim jennie değil misiniz?"
"Evet, benim. Size iyi günler." Deyip oradan çıktım. Vay be herkes beni tanıyordu.
Hızlıca eve girdim. Lavaboya girdim ve işimi hallettim.
Şuan elimde bir gebelik testi vardı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki, dayanamayacaktım.
Bir yandan ablamı ve annemi yıllar sonra görme heyecanı vardı, bir yandan da hamile olma heyecanı.
Bir süre sonra tuttuğum gebelik testini bana çevirdim. Gördüğüm çift çizgiyle kalbimin yerinden çıkacağını sandım.
Anne olacaktım, ağlamaya başladım.
Elim ayağım titriyordu.
Titrediğim elimle taehyung'un numarasını tıklamaya çalışıyordum.
"Jennie?", "T-taehyung." Aynı anda konuşmamız komiğime gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
РазноеKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...