Місяць потому
– Мамо, не нервуй, ми все встигаємо – прокричала я, зі своєї кімнати мамі, яка метушилась по будинку- Як тут не нервувати!. Коли ти їдеш в іншу країну, ще й так на довго! — промовила та, коли нарешті зупинилась біля моїх дверей.- Тобі з чимось допомогти? – сказала вона, дивлячись на мій безлад у кімнаті.
— Та ні, скоро має прийти Санто, та трішки допоможе сказала я вирішуючи яку кофтинку мені взяти. — От та червона краще. — усміхаючись сказала мама
— Дуже дякую, а то я ніяк не могла вирішити. — пославши їй повітряний поцілунок
І тут ми почули чоловічі голоси внизу
— Схоже вже прийшов – сказала вона, з посмішкою на обличчіЯ в ту ж мить підірвалась з підлоги, де сиділа та швидко побігла до низу. Швидко прибігши до вітальні де стояли: Санто та мій брат. Минувши Кріса, я кинулася в обійми хлопця.
– Привіт сонечко.- сказав той та поцілував мене у чоло.
– Привіт коханий, ми не бачились всього день, а я вже скучила за тобою! — промовила я та лише сильніше обіймаючи його. Тут до кімнати зайшла мама, та з посмішкою привіталась з хлопцем.– Лотто, не забувай, що у тебе літак через п’ять годин — промовила жінка.
– Окей, мамо, тоді ми побіжимо у мою кімнату — сказала я та взяла за руку хлопця, та потягла у кімнату.
– Тільки дивіться, щоб ми не запізнились до аеропорту через вас – крикнув Кріс нам у спини. Я лише проігнорувала його. Та ми пішли до сходинок.Як тільки ми обігнули куток моєї кімнати він притис мене до стіни та поцілував у губи. З такою ніжністю що я відразу розслабилась у його обіймах. Після поцілунку, ми ще декілька хвилин стояли в обіймах одне одного. І тут я почула шепіт біля вуха
– Що ж я буду робити без тебе ?- прошепотів він, сумним голосом. У мене по щоках покотились сльози. —Ей, ей не потрібно мені тут плакати, ну чого ти? — спитав він цілуючи мене у щоки.
– Я просто ….. просто не хочу залишати тут тебе, батьків і Кріса… — не встигла договорити як він перебиває мене.
— Ти нікого не лишаєш, ти ж через рік повернешся, так? — ніжним голосом каже Санто.
– Так – сказала я, намагаючись заспокоїтись.
– Ходімо, допоможеш мені зібрати речі. — сказала я вибираючись з його обіймів.
Через п’ять годин
– Як тільки прилетиш подзвони, будь ласка, — сказав батько обіймаючи мене.
– Звісно наберу, я вас дуже люблю.- промовила я намагаючись стримати сльози.
– Ти не забувай про нас, і дзвони частіше. Я сумуватиму за тобою сестричко. — каже Кріс міцно обіймаючи мене.
– Я буду так сумувати за тобою доню — плачучи сказала мати.
– Не потрібно плакати мамусь, я буду дзвонити кожен день, я й не представляю як можна про вас забути Кріс. — сказала я дивлячись на рідних.І тут ми чуємо що об’явили мій рейс до Лас-Вегаса.
І почнеться моє нове життя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
You are a light in a dark time |18+
RomanceЩо можна очікувати від сімнадцятирічного підлітка з простої італійської сім'ї? Карлотта-дівчина, якій життя диктувало всі правила порядності. Школа, хобі, університет. Такий план успішного та забезпеченого майбуття? Тоді він ніяк не підходив Карлотт...