Henüz 17 yaşındayım. Bu yaşadıklarımı kaldıramamam normal değilim sizce de? Peki neden beni suçladılar? Neden katil diyor insanlar? Ben kendimi koruduğum için mi katil olmuştum? Ahh insanlar gerçekten acımasız olabiliyorlar.
Bugün mahkemem vardı. O adamı öldürdüğüm için suçlanıyordum. Ama ben onu öldürmedim ki. Ben sadece kendimi korumuştum. Neyseki nefsi müdafaa olarak saldılar beni. Zaten salmasalardı kafayı yerdim içerde ve sonum da o cezaevinde ölüm olurdu.
Anne ve babamdan her türlü şiddete maruz kaldım. Zaten ne zaman bana vurmadılar ki? O el hiçbir zaman saçlarımı okşamak için kalkmayacak sanırım. O gün her zamanki gibi beni öldüresiye dövmüştü babam. Daha sonra sokağa atmıştı. Beni dövmesi için sebep yoktu. Ama onun için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ona göre beni dövmek için sebep çoktu.
Ben o sokakta o gün kendimi korumaya çalışırken kimse sesimi duymamıştı. Tüm insanlar kulaklarını kapamıştı çığlıklarıma.
Eğer ben o gün yerden bulduğum taşla adamın kafasına vurmasaydım şu anda yaşıyor olmazdım. Asla pişman değilim.
"Aklın hala yapamadıklarında galiba mdmdnsndnsbd"
Geldi benimki. Tanıştırayım bu benim iç sesim Şaziye.
Şaziye ne be! Daha güzel bir isim bulamadın mı?
Sanane be! Benim iç sesim değilmisin istediğimi söylerim. Neyse uğraşamam senle mümkünse bir daha uğrama.
Ok. Byy
O ok sana girsin tövbe tövbe
Neyse şu anda onunla uğraşamam. Daha önemli bir meselemiz var galiba. Sabah babama bir telefon geldi ve şuan hastanedeyiz. Evet tahmin etmişsinizdir. Bebekler karışmış. Hala aklım almıyor.
Beynin olmadığındadır o kfkdnsndnzmjx
Şaziye çeneni kapa!
Şu anda karıştığım kızı bekliyoruz. Ah ne mutlu hanımefendi arkadaşlarıyla geziyormuş gelemezmiş. Haspama bak ben bu halde geliyorsam o da gelcek abicim banane.
Ben böyle kendi kendime konuşurken içeriye bir boya kovası girdi ahh pardon karıştığım kızmış. Ya Allah aşkına beni bununla nasıl karıştırdılar.
Neyse hanımefendi de geldikten sonra bizden kanları aldılar. Sıra karşıdaki filli boyadaydı ve on dakikadır doktoru uğraştırıyor.
-canım çok acır benden kan almasanız olmaz mı?
Lan senin canın can da benimki patlıcan mı benim canımın hakkını sen mi verdin de? Ben bu kadar dayak yemeye dayanıyorum kız küçük bir iğneden korkuyor. Zorla da olsa kızdan kanı aldılar. Sonuçlar iki saate çıkarmış normalde sonuçları bildiğim kadarıyla beş günde çıkıyordu. Ama hastane onların olduğu için iki saate çıkacakmış. O zamana kadar bende bahçede oturmaya karar verdim. Bahçeye çıktığımda bir ağacın dibine oturup kitap okumaya başladım. SOKAK NÖBETÇİLERİ gerçekten de çok güzel bir kitap. Yazarın tüm kitaplarına hayran olmam dışında sorunum yok sanırım. Ben kitap okumaya dalmışken babam olacak o adam aradı. Test sonuçları çıkmış. Odaya çıktığımda doktorun açıklamasını bekliyorduk. Nereye oturduğunun bile farkında değildim belimdeki eli hissedene kadar. Rahatsızlar yerimde kıpırdanıp doktorun açıklamasını bekledim.
- Umay atalar 99,9 Boran Karahan'ın kızı Şeyda karahan 99,9 Harun...
Daha fazla dinleyemeden odadan çıkıp kendimi bahçeye attım. Ne kadar da güzel ya. Hayatım aptal bir hemşirenin hatası yüzünden mahvoldu resmen. Bunları yaşamaya asla haketmedim. Neden hayatım alt üst oldu ki. Üstelik daha yeni yeni düzelmişken. Ben böyle düşünürken yanıma birisi oturdu.İlk bölümüm kısa olduğunu biliyorum.
Ama acemi olarak okulda yazdığım için özür dilerim.
Bölüm nasıldı? Lütfen yorum yapmayı unutmayın kötü de olsa yapın en azından hatalarımı göreyim.
Bir diğer bölümü daha uzun yazacağım.
Bölümler haftada bir kere gelebilir . Ama iki haftada bir de olabilir. Bir sonraki bölüm bu hafta gelir.
Görüşürüzzz😘