25-Arayış

4.9K 96 2
                                    

Larissa öylece hastane koltuklarında oturmuş hem Alex'in aramasını hem de Alina'nın uyanmasını bekliyordu.Daha yeni doğmuş küçük meleklerinin kaçırıldığını duyunca herkes şok olmuştu.Alina kriz geçirmişti ona sakinleştirici vurmuşlardı ve şuan odada yatakta uyuyordu.Alex ve Bora'da küçük Savaş'ı aramaya gitmişlerdi.Larissa hayatında bu kadar korktuğunu hatırlamıyordu.2 saattir ne Bora arıyordu haber vermek için ne de Alex.Larissa meraktan ölüyordu.Alina'ya ağır bir sakinleştirici vurmuşlardı şuan deliksiz uyuyordu. Aslında uyuması çok iyiydi.Alina bebeğinin kaçırıldığını duyunca kimseyi dinlemeyip dikişlerine zarar vermişti.Uyanırsa daha da kötü olacaktı.


Larissa çantasından telefonunu çıkarıp Borayı aradı.


''Ne oldu Larissa?!'' diye soluk soluğa bağırdı Bora.


''Bir iz bulabildiniz mi merak ettim Bora.Alina uyandı uyanacak'' dedi Larissa sinirle.Larissa korkuyordu,çünkü Alex ikinci kez evlat acısını yaşayamazdı.Alina içinse daha da zordu.Bebekleri ölürse intihar edebilirdi.


''Şimdi kapamam lazım.Alina'yı oyalamaya çalış,ben seni arayacağım'' diyerek Bora telefonu Larissa bir şey diyemeden suratına kapattı.Larissa derin bir nefes alarak sinirle telefonu çantasına koydu.Uykusu vardı.Birazcak uyusam iyi olacak diye düşündü ve kendini odadaki koltuğa attığı gibi cenin pozisyonu alarak uykuya daldı.


Alina gözlerini yavaşça açmaya çalıştı.Sanki üzerine bir fil oturuyormuş gibi hissediyordu.Gözlerini birkaç kere kırpıştırdı,ışığa alışmaya çalıştı.Sonra kendisinin hastane odasında olduğunu anladı.Neler olduğunu idrak etmeye çalıştı.Aklına bebeği geldi.Bebeği kaçırılmıştı ve canı acıyordu.Yataktan doğrulmaya çalışırken rahmine sancılar girmesiyle başı yatağa geri düştü.


Derin bir nefes alarak yatakta doğrulmaya çalıştı.Doğrulduğunda odanın içine göz gezdirdi.Larissa'nın koltukta kıvrılmış uyuduğunu gördü.Ve odada Larissa'dan başka kimse olmayınca Alina daha çok merak etti.


Alex neredeydi?


Yavaş yavaş yataktan kalktı.Odanın içindeki dolaba ilerledi.Bebeğini bulacaktı. Bebeğinin yokluğu nedeniyle nefes alamıyormuş gibi hissediyordu.Bebeğinin öldüğünü düşününce bile kendisini mahvedebiliyordu.Dolabın kapağını açtı ve içerisinde bulunan kıyafetleri alıp banyoya ilerledi.Rahmindeki ağrı git gide artıyordu.Alina bebeğini kucağına alınca mutlu olacağını düşünmüştü ama başına neler gelmişti..Kim ne diye kaçırmıştı küçük meleklerini?


Gözünden bir damla yaş düşerken eşofmanını altına yavaş hareketlerle geçirdi. Derin bir nefes alarak odadan çıktı.Larissa hala uyuyordu.Miniklerini tek başına bulacaktı.Yavaş yavaş ses çıkarmadan odadan çıkacaktı.Rahmindeki acı fazlaydı,acıyı azda olsa azaltmak için ağrı kesici bulması lazımdı.Kapıya doğru ilerledi ve kapının kulpunu yavaşça açıp dışarı çıktı.


Acı dinmek bilmiyordu.Yakın bir yerden hemen ağrı kesici almalıydı.Ama parası yoktu.Hırkasının cebine bakınca 20 lira buldu.Hastaneden hemen çıktı ve seri adımlarla karşı kaldırıma geçti.Çektiği acıyı şuan umursamıyordu.Çünkü oğlu canından bir parça yoktu.


İleride bir eczane görünce hemen girdi.Sancıları artıyordu.Eczaneye girer girmez hemen bir ağrı kesici aldı ve parayı ödedi.Ağrı kesiciyi içince nereye gideceğini düşündü.Oğlunun nerede olduğunu bilmiyordu ve Alex'inde.Aklına Alex ile tanıştığı bar geldi.Muhakkak oradaydı.Orada değilse de başka nerede olabilir bilmiyordu.Bara gitme fikri ne kadar kafasına yatmasa da yine de gidecekti.Bir ihtimal orada olabilirdi.Çoğunuz neden hastanede beklemedin diyorsunuz ama o bir anneydi.Eli kolu bağlıydı ve evladı,küçük meleği kayıptı. Daha onun kokusunu içine çekememişken hemen kaçırmışlardı.Kim bilir şimdi neredeydi?

HARAM SEVDA (Düzenleniyor.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin