חלק 5

208 7 1
                                    


נקודת מבט: אלכס

" אולי את? "

רגע, רגע, רגע! מה לעזאזל קרה עכשיו?? בל , בל הנסיכה , בל שאני מאוהבת בה קשות הציעה לי להיות הבת זוג המזויפת שלה !!! אמאאאא נראה לי שאני עומדת להתעלף !!.

התעלפתי , זה עלוב .

"היי את בסדר?" שאלה בלקול במלאכי , אבל מהר מאוד זיהיתי אנחנו כבר לא מאחורי אולם הספורט הישן -"איפה אנחנו?" שאלתי -"אנחנו בבית חולים ?" -" לא לא , תרגעי אנחנו בחדר האחות " הרגיעה בל והרימה אותי מהמיטה של האחות שאני נמצאת עליה .

" התעלפת פתאום ולא ידעתי מה לעשות חשבתי שיהיה הכי הגיוני להביא אותך לחדר האחו"-" זה בסדר תודה" קטעי אותה , בל סחבה אותי לחדר האחות אם לא הייתי מעול כנראה שהייתי מתעלפת בידיה זה נשמע כול כ-"אז אתה רוצה להתקשר להורים שלך. ?" שאלה האחות פתאום "לא לא ,אני בסדר זה גם ככה השיעור האחרון שלי".

סיימתי בהיי את השיעור האחרון, עדיין התלהבתי מה עובדה שבל סומכת עליי מספיק כדי לתת לי את הבת זוג המזויפת שלה ובכלל שהיא שיתפה איתי את כל זה, זה מדהים בעיני כמה נוח היא מרגישה איתי.

"אלכס!" שמעתי את בל צועקת מאחוריי שהיתי בדרכי אל שער בית הספר, מיד הסתובתי "בל? מה קרה?" - "אני יכולה לדבר איתך רגע?" הנהנתי

"אז בקשר למה שדיברנו בשיעור ספור"-"כן אני מצטערת שהתעלפתי זה בא לי משום מקום, בכול מקרה אני מסכימה, זאת אומרת כול דבר שעשוי לגרום לך להגיש בטוחה מול ראין!" קטעתי "אני מניחה שאף אחד לא מתכוון להתעלף ככה סתם משום מקום "אמר בל וצחקקה "כן כי אז הייתי מודיעה לך מראש" אמרתי וניסיתי לשלב הומור מה שנראה שדיי כשל.

"אוקיי אז נתראה מחר ,אה?" אמר בל וקרצה "כן! מחר!" אמרתי ונשארתי מהופנטת לקריצתה .

" בוקר טובבב !!" צעקתי בידיעה שהבית ריק , אמא שוב בעבודה וכנראה שלי יש משמרת חדשה !

"בוקר טוב "אמרה קמילה שפגשה אותי ליד השער "נראה שאת מאושרת היום" הוסיפה הנהנתי הנהון כזה שמע כמו 'יאפ' ותהיתי אם עליי לספר לקמילה אבל שתקתי עכשיו.

"אלכס הנה את!" צעקה מאוחרת לא אחרת מבל "היי בל" הוספתי אני לא יודעת למה אבל זה נראה כאילו היא מחפשת אותי כבר כמה דקו-" אני מחפשת אותך כבר איזה עשר דקות" קטעים בל את מחשבותיי ועשו סדר.

"אלכס אנחנו צריכות לדבר על אתמול" הוסיפה בל "כן ברור נסדר את זה איכשהו" אמרתי

הפנטזיה הוורודה שליWhere stories live. Discover now