Season 3 Part 3

31 9 0
                                    

Pár nappal később még mindig a szigeten tartózkodik a kis társaság. Az őslakosok építményeit lebontották és saját házakat építettek ki a partra. Mindenkinek volt faháza és mivel a parton vannak ezért sokszor a tengerben mulatják az időt. Tália, Sissi és Tánya már tökéletesen együttműködnek anya és lányai párosban. John és Dani a házak befejezését csinálják és Wanda büszkén segít nekik. Bloom most kelt fel és hiányolni kezdte maga mellől Blainet. Így kiment a faházból és szétnézett. A házak lépcsőjén találkozott Johnnal és Danival.

-Jó reggelt! Blainet nem láttátok?-kérdezte Bloom.

-Szia! Én nem láttam. Már korán reggel is a házak befejezésén kezdtem el dolgozni. Szeretném magam ismét a csapatba érezni és ezért teszek is.-mondta Dani.

-Jólvan Dani de én ma amúgy láttam! Reggel mondta is nekem, hogy az újonnan épült cellába megy. Elvégre ott tartjuk fogva Mordát.-mondta John.

-Akkor szerintem még ott lesz. Köszi a segítséget!-mondta Bloom és elindult a kis cella irányába.

-John tudod elmesélhetnél nekem valamit. Említetted ezt a Sissi és Blaine és Bloom és Blaine szerelmi szálat. Most ez, hogy is van?-kérdezte kíváncsian Dani.  

-Sissi és Blaine elkezdtek titokban összejönni miközben én Sissivel voltam. Volt egy kis bonyodalom ezért köztem és Blaine között. Na de Sissi átadta Bloomnak Blainet, mert Bloom régebb óta szerette Blainet. Legalábbis ezt mondta. Sissi dobta Blainet és kitörölte az emlékezetéből a kapcsolatukat. Így Blaine lazán összejött Bloommal. 

-Értem. Bár ez az egész még mindig fura.

-Nekem is az nyugi. De már mindenki továbblépett ezen a témán és már nem is beszélünk róla.-mondta John és lerakta a faanyagot az építéshez. 

-Na és mi volt Szofival?

-Volt tőle egy gyereke de az meghalt és szétmentek egymástól. Nekem is azóta ott volt Petra. Vele sokat veszekedtem és az vetett véget a dolognak. Vitte magával a fiamat, Brucet is.

-És nem akarod meglátogatni a fiad?-kérdezte Dani kíváncsian.

-De igen! Majd ha vége ennek a szigeti kalandnak akkor meglátogatom.-mondta határozottan John.

-Rendben!-mondta Dani.

Eközben Blaine a kis cellában van ahol fogva van tartva Morda. Mordát Blaine kavicsokkal dobálja. 

-Muszáj ezt? Egy idő után fáj.-mondta panaszkodva Morda.

-Mivan mégse vagy isten? Azok hallhatatlanok!-mondta Blaine és dobálta tovább a kavicsokat. 

Bloom ekkor bement a cellához. 

-Te mit csinálsz?-kérdezte Bloom.

-Szórakozok!-mondta Blaine és megint dobott egy kavicsot. 

-Értem. A többiek kint haladnak az építkezéssel.

-Tudom. Segítettem nekik kicsit. Aztán idejöttem.

-Mit fogsz ma csinálni?-kérdezte Bloom.

-Ezen kívül? Sétálok egyet Danival a szigeten.-mondta Blaine.

Sissi a lányaival éppen napozik a tengerparton. Tália eddig a vízben volt és most ment ki a partra.

-Láttátok már John és Dani újításait Wandával?-kérdezte Tália.

-Aha! Szép helyen fogunk lakni!-mondta Tánya.

-Bizony!-mondta Sissi.

Wanda ekkor váratlanul megjelent náluk és félrehívta Táliát.

MegváltottakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang