Bölüm 6 : Birazcık Güç

134 21 4
                                    

Ertesi sabah Bill neredeyse yeni kadar iyiydi. Hâlâ ağrıyordu, ama bir kaya golemi tarafından ezildiğini düşünürsek, gayet iyi durumdaydı. Gerçi tüm bunlardan önce birkaç saniye içinde iyileşebilirdi...

O gün işe geri döndüğünde, Gariplikle
Kıyameti'nden belli belirsiz hatırladığı bir kişiyle karşılaştı.

"Hey Bill, Wendy'yi hatırlıyorsun, değil mi?" diye başladı Dipper, "ve Wendy, bu Bill. O herhangi bir insan kadar zayıf, bu yüzden ona karşı yumuşak davran."

Buz torbası ona Stanford'un sık sık yaptığı aynı öldürücü bakışı atıyordu ve Çam ağacının onlara kendisinin ve Kayan Yıldız'ın homurdanmalarına bir konuda yardım etmeleri gerektiğini söylemesi de yardımcı olmadı. Ve böylece, Bill ve Wandy hediyelik eşya dükkanının başında yalnız kaldılar.

Wendy ona "Bilmen için söylüyorum, yaptığın hiçbir şey için seni affetmeyeceğim" dedi. "Ve bana aptal bir lakapla seslenmek üzere olduğunu da biliyorum. Yapma" diye bitirdi, sesi buz gibi soğuktu. Ne kadar uygun.

Sonraki birkaç saat boyunca sessizlik içinde çalıştılar, Bill müşterilerle konuşmaya çalıştığında ara sıra Buz Torbası ona hançerler fırlatıyordu. Veya çıkışlardan herhangi birine çok yaklaştığında...

—————— ✾ ——————

Dipper ve Mabel dışarı çıktıklarında, Stanley ikizini bir tura yardımcı olması için yanında sürükledi ve Stanford diğerini kulübenin içine -arka kapıdan- ve gizli asansörlerden birine yönlendirdi. Dipper, satış makinesinin arkasındaki asansörün birçok asansörden sadece biri olduğunu yıllar önce öğrenmişti.

"Ee," diye başladı Dipper laboratuvara vardıklarında, "neden hediyelik eşya dükkanının yanından geçtik?"

Stanford içini çekti ve şöyle açıkladı: "Biliyorsun, Bill... bir şeyleri gözlemlemeyi sever. Aslında seninle onun hakkında konuşmak istiyordum."

Devam etmeden önce ikisi de yerlerine oturdu "Geçmişte portaldan çıkıp sizi kendi düşüncelerinizi nasıl kontrol edeceğiniz konusunda eğitmeye çalıştığımda, ayrıca Bill'inki kadar güçlü sihri algılayabilen bir cihaz yaptım. Gariplikler Kıyameti sırasında sürekli patladı. Geçenlerde buldum ve şu anda Bill'in varlığını zar zor tespit edebildiğini gördüm. Ancak..." duraksadı ve sesini alçalttı, "Ara sıra kontrol ediyordum ve o canavar tarafından ezildiği andan onu kulübeye geri getirdiğimiz ana kadar her şey kontrolden çıkmıştı. Sonra sakinleşti. Ancak o zamandan beri öncekinden daha yüksek okumalar gösterdi.”

"Yani, bazı güçlerini geri almış olabileceğini mi söylüyorsun?" Dipper bir süre sonra sözünü bitirdi.

Stanford başını salladı. "Yalnızca bu değil, bir şekilde kendisinden daha güçlü başka bir varlığa da bağlı olabilir."

Dipper'ın kafası karışmış görünüyordu. "Ve bu kötü bir şey mi? Belki de sadece değişmiştir ve ödül olarak bazı güçleri geri almıştır?"

"Ama numara yapmadığını nereden bileceğiz?" diye sordu Ford.

Dipper, cevap vermeden önce Bill ile yaptığı konuşmaları düşündü "Ona güvenmeliyiz."

Yaşlı adam daha da kuşkulu görününce Dipper ekledi "Lütfen, Ford amca. Ona bir şans ver."

—————— ✾ ——————

Olmasını istemedi. Az önce büyük bir rafın önündeki yerleri süpürüyordu ve Wendy isteksizce hemen yanındaki bir müşteriye yardım ediyordu. Sonra Wendy ona çarptı. Bilerek yapmamıştı ve o kadar da güçlü değildi, ama Bill hala biraz titriyordu, bu yüzden o da rafa çarptı. Bu sayede raf da -tüm içeriğiyle birlikte- Bill'in üstüne doğru düşmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

| ʀᴇsᴜʀʀᴇᴄᴛɪᴏɴ | • | ʙɪʟʟᴅɪᴘ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin