The process of creating my new fanfiction POETIC VIOLENCE has officially begun!
Amidst all the 'x readers' on Wattpad, not many catch my eye. Especially ones that are Fuyuhiko Kuzuryu x Reader fanfictions; those basically don't exist on this platform. So I've decided to show some the first few paragraphs of it!
I hope you enjoy this short preview.
╭──────────.★..─╮
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗣𝗘𝗖𝗧𝗜𝗩𝗘 :: 𝟯𝗿𝗱 𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗡
╰─..★.──────────╯
𝗛𝗢𝗣𝗘𝗦 𝗣𝗘𝗔𝗞 𝗔𝗖𝗔𝗗𝗘𝗠𝗬, 𝗮𝗹𝗮𝘀, 𝗶𝘁 𝗶𝘀 𝘁𝗿𝘂𝗹𝘆 𝗮𝗻 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗶𝗴𝘂𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹. 𝗙𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝘄𝗵𝗼 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝗽𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗛𝗢𝗣𝗘𝗦 𝗣𝗘𝗔𝗞 𝗔𝗖𝗔𝗗𝗘𝗠𝗬 𝘀𝗼 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁; 𝗶𝘁'𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗮𝗰𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶𝘁 𝗶𝘀 𝗯𝗮𝘀𝗲𝗱 𝘂𝗽𝗼𝗻 𝗨𝗟𝗧𝗜𝗠𝗔𝗧𝗘𝗦.
╭──────────.★..─╮
𝗨𝗟𝗧𝗜𝗠𝗔𝗧𝗘𝗦 :: 𝗧𝗵𝗼𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗽𝗼𝘀𝘀𝗲𝘀𝘀 𝗮 𝘁𝗮𝗹𝗲𝗻𝘁, 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗽𝗲𝗿𝗳𝗼𝗿𝗺 𝘀𝗼 𝘄𝗲𝗹𝗹, 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗴𝗶𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝘁𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝗨𝗟𝗧𝗜𝗠𝗔𝗧𝗘.
╰─..★.──────────╯
𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗮𝗻𝘁𝘀 𝗮𝗻 𝗨𝗟𝗧𝗜𝗠𝗔𝗧𝗘 𝗧𝗔𝗟𝗘𝗡𝗧, 𝗯𝘂𝘁 𝘂𝗻𝗹𝗲𝘀𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝘁𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼𝘂𝗹 𝘁𝗼 𝗶𝘁, 𝗽𝗲𝗿𝗶𝘀𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁. 𝗘𝘃𝗲𝗻 𝘀𝗼, 𝘄𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼 𝗺𝗼𝘂𝗿𝗻 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗼𝗽𝗲𝗹𝗲𝘀𝘀, 𝗮𝘃𝗲𝗿𝗮𝗴𝗲 𝘁𝗲𝗲𝗻𝗮𝗴𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱, 𝘄𝗵𝗼 𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗮 𝗧𝗔𝗟𝗘𝗡𝗧, 𝘄𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗬/𝗡 𝗟/𝗡, 𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗱𝗶𝗴𝘆 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴.
╭──────────.★..─╮
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗣𝗘𝗖𝗧𝗜𝗩𝗘 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗚𝗘 :: 𝗬/𝗡
╰─..★.──────────╯
𝗛𝗢𝗣𝗘𝗦 𝗣𝗘𝗔𝗞 𝗔𝗖𝗔𝗗𝗘𝗠𝗬, 𝗜 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝗜'𝗱 𝗯𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗻𝗼𝘄. 𝗜𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝘀𝗼𝗿𝘁 𝗼𝗳 𝘄𝗲𝗶𝗿𝗱 𝗳𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺. 𝗜 𝘀𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱, 𝗺𝘆 𝗹𝗲𝗴𝘀 𝘀𝗵𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝗶𝘁𝘀 𝗼𝘄𝗻.
“𝙊𝙝 𝙟𝙚𝙚𝙯, 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙟𝙚𝙡𝙡𝙮 𝙡𝙚𝙜𝙨 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙤𝙬...!” 𝗜 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗼 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳, 𝘀𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁𝗹𝘆 𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗿𝗮𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝗵𝗼𝘄 𝗻𝗲𝗿𝘃𝗼𝘂𝘀 𝗜 𝗮𝗺.
𝗜 𝘀𝗵𝗮𝗿𝗽𝗹𝘆 𝗶𝗻𝗵𝗮𝗹𝗲𝗱, 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 𝗲𝘅𝗵𝗮𝗹𝗲𝗱, 𝗮𝘀 𝗜 𝗯𝗲𝗴𝗮𝗻 𝘁𝗼 𝘄𝗮𝗹𝗸 𝗶𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗮𝘁𝗲𝘀, 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗻𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗛𝗢𝗣𝗘𝗦 𝗣𝗘𝗔𝗞 𝗰𝗮𝗺𝗽𝘂𝘀.
YOU ARE READING
" 𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗡𝗢𝗧𝗜𝗖𝗘𝗦 "
Random𝗡𝗼𝘁 𝗮𝗻 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹 𝗳𝗮𝗻𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻, 𝗯𝘂𝘁 𝗿𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗮𝗻 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂'𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝘀𝗻𝗲𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗮𝗸𝘀 𝗮𝗻𝗱/𝗼𝗿 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝗰𝘂𝗿𝗿𝗲𝗻𝘁 𝗳𝗮𝗻𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀.