Dnes ideme na zápas. Na zápas Adama, Chrisa a bohužiaľ aj Sebastiana. Ja nechcem ísť no nechcem ho sklamať. Stopro tam bude aj Tess. Stále mo vypisuje nech dám pokoj Sebastianovi a to sa ani nebavime.
"Cafco!"stretla som sa s Ninou pred ZŠ Bernolakovej. Áno je to divne. Sme na strednej ale proste tam hrajú. Bavili sme sa a zrazu k nám prišlo nejaké dievča.
"Hej ty!!"skríklo po mne?! Nereagovala som a dalej sme sa bavili.
"Daj konečne Sebastianovi pokoj! Nechápeš že o teba nestojí? Pochop to a nelez tu. Nechod za ním!! Rozumies?"kričala.
"Prosím?!"čudovala som sa. Ju to však viac nastvalo. Došlo mi to ona je Sebastianiva priateľka."Ja mám priateľa, nemá zaujem o neho!"
"No to určite, potom prečo si tu? Si obyčajná štetka!"kričala. Všetci sa na nás pozerali. Ja som mala ústa otvorené do O a Nina tiež. Toto som však nečakala. Bola s našej ignoracie tak vytocena že mi jednu vrazila. Mne sa zatočila hlava a skoro som spadla ale Nina ma zachytila. Hlava sa mi krútila ešte pár minút potom som počula len "To máš za neho!" A kroky. Nina za ňou ešte zakričala. "Ty fakt nie si normálna!" Asi by strelila aj jej no zrazu sa zjavil Sebastian, Chris a našťastie aj Adam. Adam hneď bežal za mnou a keďže mi šla z nosa krv nevyhla som sa otázkam.
"Preboha čo sa ti stalo??"
"Nič."zaklamala som.
"Neverím. Povedz mi pravdu Beka! Vidím to!"mal pravdu ale ja som mu to povedať nechcela. Všimla som si ako tam Tessa reve pri Sebastianovi. Zaujímalo by ma čo mu vraví.
"Beka!!"
"Prosím?"
"Čo sa ti stalo?"
"Rozbolela ma hlava a spustila sa mi krv z nosa."
"Iste, tebe sa spustí krv iba ak tá niekto poriadne buchne po hlave."
"Nie, neboj sa."
"Ja sa ale báť musím."
"Nie."
Zápas dopadol famózne, síce ma celý čas bolela hlava ale to nevadí. Vyhrali 4:0 a to ma teší.
19:49
Práve mi došla správa od Tessi -_-
-ahoj, nevedela som že mi neklames. Žiarilim veľmi. Ospravedlňujem sa ti.
- nechaj ma! Nepis mi láskavo. Mňa to nezaujíma. Nepriblížuk sa ku mne!!
Možno som bola hnusna no mňa to nezaujíma. Mám toho dosť! Plus mi je fakt zle. Mám opäť kŕče a opäť ma bolia kríže. Idem spať. Síce je skoro lebo je len 20:03 ale aj tak. Popíšem si s Adamom a s Kim a s Ninou a všetko bude ok. Tak ahoj.
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.