Prolog

141 1 0
                                    


Rodzice od dziecka mi powtarzali, że na miłość i zabawy przyjdzie odpowiedni czas. Mówili tez ze miłość nigdy nie wyglada jak z bajek czy filmach, ale ja ślepo wierzyłam w ich słowa do czasu gdy w moim życiu nie pojawił się ten jeden brunet. Jedna impreza zmieniła moje życie o sto osiemdziesiąt stopni, a raczej on je zmienił i to nie na lepsze a na gorsze. Moje życie stało się piekłem przez te jedne brązowe oczy.

Są w życiu chwile, które nas uszczęśliwiają. W prosty sposób, ale skuteczny. Zdarza się, że jedna dobra wiadomość sprawi, że mamy dobry humor przez cały dzień bądź tydzień.

Ale czasem jest to ostatnia chwila radości przez wielkim smutkiem, który trwa dużo dłużej. Choć wiemy, że i on też kiedyś się skończy.
Nigdy nie wiemy, kogo i co spotkamy na swojej drodze.

***
Witam was misiaki,

Długo zastanawiałam się czy tu wrócić czy może nie.
Ostatecznie zdecydowałam ze tu wrócę i mam nadzieje ze ta książka się przyjmie i będziecie chcieli ja czytać.

Mam jeszcze dwa pomysły na dwie książki wiec będziecie mogli wyczekiwać jak skończę ta ( mam nadzieje ze ja skończę hehe)

Mam teraz jakoś dużo czau wiec może jeszcze w tym tygodniu pojawi się pierwszy rozdział.

Mam nadzieje ze prolog też się spodobał :))

Ściskam was mocno
Dobrej nocy <33

Wpadajcie też na mojego
Tiktoka i instagrama
TikTok: prohibited_0
Instagram: prohibited__0

   prohibited_0

Jestem dla ciebie żartem?  ZAWIESZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz