5

16.2K 997 485
                                    

Ehehehehe kaos istiyorum amk ya özledim!

Ortamın ağzına sıçmaya geldim saygılar

Hadi başlayalımm

Taehyung'tan

Eve girdiğimde gözlerimi silerek salona gittim ve elimdeki ceketi fırlattım koltuğa. Annem bana şaşkınca bakarken bay Jeon daha da şaşkındı kesin çünkü asla bu zamana kadar saygısız bir harekette bulunmamıştım.

"Amacınız ne?"

"Belli ki Jungkook gideceğini söylemiş sana?"

"Ne Jungkook gidiyor mu?"

"Evet anne! Çok sevdiğin kocan gönderiyor onu hemde yurt dışına sikik birkaç işin başına! Sebebi ne biliyor musun? Sebebi beni kendine benzetmesini istemediği içinmiş!"

"Ne saçmalıyorsun sen Jon-in?"

"Evet öyle, farkettim ki Jungkook Taehyung'un psikolojisini bozuyor. Uzak kalmayacağı için göndermeye-"

"Sen mi karar veriyorsun benim psikolojime he? B-bana sordunuz mu? Bana sordunuz mu uzak durmak istiyor musun diye? Niye değer verdiğim kişiden uzak kalıyorum ben? Bana kötü örnek olmuyor ve tanrı aşkına neden örnek olsun gerçek abim bile değil! Aklım var benim, ne yapmak istersem yapıyorum o beni zorlamıyor"

"O yüzden mi seni yer bara sürüklemiş?"

"Ne?"

"Fantazi barında ikinizin ne işi vardı diyorum?"

"Ben götürdüm, gidiyordum yanımda götürdüm? İçtik ve eve döndük, başka sorun?"

"Taehyung'u kötü yola çekiyorsun Jungkook, o senin gibi değil. Kendine benzetme onu, aklı başında bir çocuğu kendin gibi alemci yapma"

"Merak etme durmayacağım zaten! Sikik işlerinin de canı cehenneme, sikik evinize de sizin için değil Taehyung için geldiğimi biliyorsunuz"

"Gelme Jungkook, Taehyung'tan uzak dur"

"Seni alakadar etmez, anne birşey desene!"

"Susun hepiniz, benim anlamadığım şey siz ikiniz bara mı gittiniz? Hemde fantazi barına?"

"Ben isted-"

"Evet bayan San ben götürdüm, yanımda geldi birkaç kadeh içti ve eve döndük"

"Sonra?"

"Tanrı aşkına sonrası bende kaldı işte?"

"Neden haberim yok peki Taehyung?"

"Anne ben çocuk değilim reşitim? Bara giderken sana mı haber vereceğim?"

"Haklısın tamam, gelelim şu gitme konusuna. Jungkook bebek değil uzak tutamazsın onları, neden kırıyorsun ikisini de? Görmüyor musun bir araya geldiklerinde evimiz tamamlanıyor"

"Umurumda değil, Jungkook Taehyung'u kötü yola sürüklüyor"

"Duyan da pezevengim sanar amını siktiğimin yerinde"

"Bak küfürlere bak! Kimden öğrendin bunları?"

"Baba ben 22 yaşındayım farkına var, bebek değilim artık sus dediğinde susmam!"

"Ne zaman sustun ki?"

"Susmadım, haklıysam susamam. Anlamadığım şey neden illa beni göndermek istiyorsun? Neden taeyi benden uzak tutmaya çalışıp duruyorsun? Onu senden daha fazla düşünüyorum ve koru-"

"Sorun da bu! Benden fazla düşünüp koruyorsun neden?"

"Değer veriyorum çünkü?!"

"Değer mi veriyorsun! Sen değer mi biliyorsun ha? Katil!"

Brothers? /GgukTaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin