Lupta intre Alec si Cloe

3 0 0
                                    


Asa cum a fost anuntat lupta a inceput .. Toti erau asezatile la locurile lor , arena era plina . Toata lumea striga in favorul lui Cloe . Cum toti stiu Alec era urat de toata lumea . Zona reala in arena  stateau asezate bunica lui Alec , Alina , Regina in tronul sau , si restul comitetului [ profesori si juridici ] . Arena incepe dintr-o data sa inghete toata arena devenise o pista de gel . Magia pe care Cloe o foloseste e una secundara de rank 5 , o magie puternica care poate incetini sau ingheta adversarul . Dar cum Alec are sange de vampir si varcolac in corpul lui , asta nu il afecteaza prea mult . Alec vanzand ca devine mai lent cu miscarile sale , decide sa   anuleze magia lui Cloe cum un contra atac de foc . Lupta devine din ce in ce mai puternica , tunete , fulgere , apar pe cer cand Alec decide sa isi dezlantuie magia . Nimeni din castel nu stia ca alec  a reusit setaua suprea [ um vortex negru format din 70 de setele de magie ] care ii permitea sa utilize orice magie in rank superior [ rankurile sunt clasificate de 1  pana la 10 , unde 10 e  rankul superior ] . Cloe vazand asta  creeaza o bariera de gel , care o protejeaza de un fulger care se indrepta catre ea . Tinand cont ca magile ei erau de rank 5 , Alec incerca sa utilizeze magii bazice care nu o puteau rani atat de rau . Cand scutul de gel a fost distrus , Cloe a fost aruncata intr-un perete fara a avea o rana . Chiar daca izbitura a fost groaznica lasand in peretele arenei o gaura foarte mare . Aceasta a iesit din praful creat de izbitura fara nici o rana , avand imbracata o armura de protectie . Care parea a fi o armura regala , unde doar regii si reginele putea sa le foloseasca in  razboaiele contra alte rase. Alec vazand asta se opreste si striga . 

- Lupta noastra trebuia sa fie corecta , fara nici un truc sau inselatorie . Utilizand o armura regala pentru razboi , face din tine o lasa o persoana fara scrupule o trisoara . Asta dandu-mi dreptul de a folosi puterile mele toate . Vrei sa  joci murdar sa vedem cat de buna esti in reflexe si cat de repede te poti utiliza magile de contra atac . 

Regina : - Alec ! Nu face asta vei distrui totul in jurul tau . Lupta se va termina aici iar castigatorul vei fii tu . 

Alec : Nu ! Nu o sa distrug totul , o sa vedeti asta . Iar tu Cloe sa inceapa distractia. 

Zis si facut . Alec ridica o bariera de magie in jurul arenei de lupte ca sa nu cauzeze danuri colaterale sau sa raneasca pe cineva  . Dupa ce bariera a fost ridicata . Alec se transforma  in tribrid complet , lansand armura de lupta de o parte . Toti au ramas umiti vazand um mostrun atat de mare in fata lor lasand pe toti cu um gol in stomac si o frica mare . Regina se uita catre arena preocupata , bunica lui Alec incercand sa rupa arena . Dar nimeni nu si-a dat seama cand Alina plecase de langa ele . Dupa  putin timp in care Alec isi foloseste toate abilitatile contra lui Cloe , lasando confuza , ranita , cu corpul sangerand tot . Regina incearca o magie de  care trebuia sa blocheze orice alec ar dori sa faca , dar in zadar . Incercand sa ii ceara ajutorul Alinei .Regina observa ca Alina disparuse , nu dupa putin timp toti raman uimiti cand Alina trece prin bariera lui Alec si intra in arena intr-o Armura sangerie preparata de lupta . 

Alina : - Alec lupta sa terminat, ai castigat opreste-te te rog . Nu are rost , sa continui asa o vei omora . 

Alec : - Alina ...... si el se retransforma inapoi in om , intro pocnitura de degete unde deja era imbracat cu hainele de cina . 

Alina se uita catre el  zambind  indreptandu-se catre ele ca sa il sarute . Alec incepand si el sa merga usor si obosit in directia ei . Cloe se ridica de jos , cu o piatra purpurie in mana si incepe sa incanteze o  magie . Alec aude imediat , folosindusi puterile de vampir ca sa ajunga langa Alina . 

Alec : - Te iubesc .... si dupa o teleporteaza afara din arena , blocand orice intrare . 

Regina : - Alec iesi de aici acum , topazul purpuriu e o piatra magica mult prea puternica , ce te poate transforma intr-un demon care o sa se opreasca doar in momentul cand va omor prada , iar prada esti tu si noi toti . 

Alec : - Ai grija de familia mea . 

Alec stie faptul ca contra unui demon , el trebuia sa lupte pana la moarte , dar nu putea sa o lase pe Cloe , care acum e transformata intr-un demonio cu gheare lungi si afiate , colti ascutiti si setea sa sange sa iasa din arena vie . Alec se transforma   si isi foloseste puterile la maxim . I taie mainile lui Cloe , foloseste magia ca sa o lase mai ranita , dar acesta nu observa ca intre timp lui Cloe ii crescuse o coada cu un  ac  plin de venin paralizant . Aceasta  il  lasa pe Alec sa se aproprie dupa foloseste coada intepandul in gat , unde il lasa pe Alec paralizat . Apucandul dupa cu coada si tarandul langa ea , intr-o fractie de timp Cloe incepe sa ii bea sangele lui Alec , acesta neputand sa se miste , era infasurat de coada ei care parea a fii un piton, strangulandul din ce in ce mai mult dupa si cu coltii  bagati in gatului lui sugandui  sangele . Toti care erau in arena se uitau terifiati si strigau ca Cloe sa se opreacasca . Regina incerca sa rupa bariera cu ajutorul lui Alina si Bunica lui Alec . Dar nimeni nu observase ca Alec  incepuse sa incanteze o magie . Nu dupa putin timp lui Alec ii apar aripile de vampiri , pline de  cornuri ascutite , care o face pe Cloe in bucati . Dupa tot efortul facut si lupta capricioasa pe care Alec a avuto  vazand ca toti sunt in siguranta acesta lesina din cauza sangelui pierdut . Bariera de protectie se destrama . Unde in umatorul moment Regina , Alina si bunica lui Alec apar langa corpul lui Alec . Bunica lui Ridicand alta bairera ca nimeni alt cineva care voia sa intre in arena, nu putea sa o faca . Alina scoate un cutit de sub rochie si isi taie venele de la mana , punand mana in gura lui Alec , acesta incepe sa bea sangele Alinei si sa is cure raniele si veninul din corp sa dispara . Alec se opreste pentru un moment cand o vede pe Alina slabit si se ridica de jos . Parand ca totul e in regula , dar el defapt inca era obosit si foarte ranit , doar ca frica de a omor pe Alina il lasa mai speriat de cat ranile lui . Asa ca decide sa se opreasca si sa mimeze ca totul e inregula . Alina se ridica si il saruta pasionata . Bunica lui se uita zambind catre el , dar Regina intelesese toata situatie . Asa ca il roaga pe Alec sa faca o ultima magie dupa sa mearga cu ea . 

Regina : - Alec  te rog sa o aduci pe Cloe inapoi in viata , stiu ca poti face asta . Iar dupa ce o aduci in viata , ca demonul sa nu ii mai posedeze corpul te rog transformo intr-un vampir . 

Alec : - Majestate sunteti sigura de asta ? 

Regina : - Da Alec sunt foarte sigura de asta . 

Asa cum Regina ceruse , Alec invoaca si construieste corpul lui Cloe din nou . Readucand-o la viata , aceasta se uita catre cei partru speriata astepandusi sentinta . Alec isi taie o vena cu una din ghearele sale si ii da sangele lui . Nu dupa  putin timp rupandui capul si aceasta cazand din nou intr-un somn adanc . Regina il apuca pe Alec de brat si se teleporteaza cu el intr-un sant foarte indepartat de umanitate , unde cati vampiri utilizau acest sat ca punct de aliment . 

Regina : - Alec te rog sa te hranesti , stiu destul de bine ca inca nu esti curat , ranile tale inca nu sau refacut iar puterile tale sunt foarte joase . Te rog raneste-te si puneti puterile in ordine , nu poti omora pe nimeni dar te poti hrani cu totul satul cate putin , asta o sa fie punctul tau de alimentare acum . Asa ca te rog sa ai grija de ei si nu omor pe nimeni . 

Alec : - Desigur ! Si Alec se duce catre sat unde multi sateni ies cu cutite in mana  ca sa se ofere ca si ofranda ......


Va continua ... 


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 10, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum