Helló gonoszság

54 2 4
                                    


Amanda Nakadai

Míg Airachnid vitt engem valamerre addig én néztem a tájat. Nem fogok haza menni az egyszer már biztos. Nem érdekelt hogy mi lesz csak egy sötét helyen akarok lenni ahol nyugodt és csendes minden.

- Megérkeztünk. - mondja Airachnid.

Egy romos hajó szerűségnél voltunk. Nem értettem hogy most mi van, mert nem mondott semmit egész idő alatt.

- Airachnid miért van olyan érzésem hogy követtek minket? - nézek az Álcára.

Megláttam Miko-t és azokat a kék szeműeket. Grimaszba váltott az arcom és nem lepődök meg hogy jöttek utánunk.

- Amanda menj be a hajóra! Találsz ott fegyvereket és egyebeket csak csináld amit mondok! - néz rám Airachnid.

Egyből berohantam és elkezdtem fegyverek után keresgélni. Nagyon sokat kell futkosnom, de nagy nehezen találtam egy fegyver raktárt. Elkezdtem válogatni az eszközök közül és ki vittem ami a kezembe fért és valamennyi fegyverrel a az oldalamon mentem ki harcolni.

- Te aztán érted a dolgod. - hálózza be nővéremet.

Egy kardra hasonlító valamit ragadtam meg és hirtelen kilődtem valami fingom sincs mit. Olyan mint egy lézer puska csak kard verzióban.

- Mutasd mire vagy képes picinyem. - célzom be a zöldet és lőttem. - Talált süllyedt. - fekszek a földre.

- Szép lövés! - dicsér meg Airachnid.

Airachnid behálózta őt is és most jött a fekete leves. Ahogy becéloztam más lőtte le a prédámat. Hát ez szuper és amint felnéztem egy fogalmam sincs mi vagy ki volt az, de olyan jelképe volt mint Airachnid-nak. Egyből felkapott engem és a fegyverem lent maradt a fűben.

- Elég merész egy emberke vagy aki szembe száll az Álcákkal. - mondja érces hangon.

- Megatron Nagyúr a lány velem van. Segít nekem és az Autobotok ellen van. - mondja Airacnid.

- Akkor szépen velünk jön! - szorít ugyanúgy és valami kapun átléptünk.

Egy biztos hogy levegőt nem kapok és kezd minden homályossá válni számomra. Remélem nem csak egy álomban vagyok és eltűnt minden.

Airachnid

- Nagyúr a lány velünk van és épp Optimus-t próbálta le lőni. - nézek Megatron-ra.

- Először hadd hallgassam meg a lányt Airachnid! - néz a markában ájult Amanda-ra.

Ez is jókor jut eszébe és ráadásul Amanda egy ember nem pedig élő fém. Mondjuk egész jól használ idegen fegyvereket, amiket mi készítettünk.

- STARSCREAM! - ordít egyet.

- Igen, Megatron Gazda? - jön elő az a mihaszna.

- Hozz egy nyakörvet amivel kaphat levegőt! - adja ki az utasítást.

- Máris Megatron Gazda! - megy el.

Én csak a szemem forgattam és addig Soundwawe elkezdett valamit csinálni a lánnyal. Elemezte az adatait meg minden, de nagyon furcsán viselkedett és addigra Starscream vissza ért egy tényleges nyakörvvel. Ez meg van huzatva vagy csak túl kevés energont kapott?

- Meghoztam a nyakörvet Gazdám! - adja oda Megatron-nak.

- Soundwawe próbáld méretre szabni a lány számára! - adja oda annak a néma Álcának. - A lány neve mostantól Night Terror! - ad új nevet Amanda-nak.

Egy pár óra hossza felül vizsgálat után /Amanda Nakadai

Amint fel keltem egy nagyon furcsa helyen voltam és néhány furcsa robot állt itt, de Airachnid-ot felismertem.

- Hol vagyok? - kezdek szédülni.

Aki majdnem megölt megint felkapott engem, ráadásul én mint még mindig kábult állat nem értek semmit. Forog velem a világ és nagyon fáj a fejem, amit a leginkább rühellek az életben.

- Úgy látszik az újonc ébren. - mondja az érces hangú.

- Meghaltam? - kérdezem halkan.

- Nem haltál meg Aman...vagyis Night Terror. - mondja Airachnid.

- Ki az a Night Terror? - kérdezek rá. - Meglátszik hogy kába vagyok. - kezdem a saját pocsék vicceimet.

Az a nagydarab le tett engem arra a fogalmam sincs mire és én ültem és néztem ki a fejemből hogy most mi a gyász is van.

- Nagyúr a lány még nincs magánál egy kicsit hagyni kéne hogy vissza nyerje önmagát. - mondja Airachnid.

- Rendben van Airachnid. Soundwawe folytasd amit elkezdtél! - mondja az érces hangú és tovább állt.

Tényleg nem értem hogy mi történik körülöttem. Airachnid és a másik nagy robot ott maradt velem én meg fej fájással ültem mint egy idióta.

- Mi folyik itt? - kérdezek rá. - Egyáltalán hol vagyok? - teszem fel a következő kérdésemet.

- Az Álcák hajóján vagy és aki megfogott az Álca Vezér Megatron Nagyúr. - mondja Airachnid.

- Akkor az űrben vagyok. Végre olyan helyen vagyok ahol olyan lehetek amilyen én szeretnék lenni. - mondom monoton hangon.

Éreztem valamit a nyakamban és megnéztem. Nem volt más mint egy nyaklánc amin olyan jel volt mint Airachnid-nak.

- Szép kis darab nem? - emel fel. - Ez a nyaklánc mutatja azt hogy mostantól Álca vagy te is. Megatron Nagyúr új nevet adott neked ezért mondtam Night Terror-t, mert mostantól a sötétség foglalkozik veled. - mondja Airachnid.

- Tetszik ez a név. - mondom halkan.

Airachnid ki vitt abból a kis helyről és vitt egy nagyobb helyre, ahol egy csomó azt hiszem Álca van.

- Nagyúr a lány már rendesen magához tért. - szólal meg Airachnid.

- Ennek örülök. Most pedig vidd vissza Földre és képezd ki Night Terror-t, de csak éjszakánként! - mondja az érces.

- Értettem Nagyúr! - hajol meg és mentünk is.

Megint valami kapun mentünk át és Airachnid azt mondta nekem hogy ide jöjjek minden este. Akkor most jönnek a ki képzések hogy teljes mértékű része legyek az Álcáknak? Bele egyeztem és mentem is haza, ahol még anyáék sehol szóval nyomtalanul be mehetek a házba. Első utam a fürdőbe vezetett ahol észre vettem a tükörben a láncot és hogy van egy tetkó a vállamon. Elkönyveltem annak hogy ezt épp az Álcák tették rám mert a nyaklánc nem elég. Egy kellemes zuhany után mentem aludni, mert kitudja mi jöhet még ma este.

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

Ember az ÁLCÁK között (Transformers Prime f.f)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang