Kimim ben ?

25 4 2
                                    

-Ne oluyor burda ? 

-Kizim sen iyimisin .

Degilim derken o karsimda duran cocuk kolumdan tutup odama  goturuyordu hizli adimlarla

- Birak beni Napiyorsun sen  !

Tekmelemeye calisirken odanin kapasini kapatti beni duvara sert bi.sekilde firlatti kolumu duvara yasladi fazla yakindik .

- Hala devam mi ediyor ?

+Neden bahsediyorsun sen ?

- Hic hicbirsey ...

Tekme atip onu yere firlatmaya calistim ama bacagim kopuyordu  lanet adam !

- Sakin olsana biraz ?

- Hala bi acikalama yapmadin kimsin sen dedim ne ariyorsun burda kimsin sen Kimsinnn ?!!!!

-Sana yardimci olmak istiyorum

Gozlerim karariyordu  cok yorgundum halsiz bitkin  bezmis. bu seferde uyumak istemiyordum hersey cok karmasik bu sefer olmaz lutfen ...

Gözlerim tamamen karardı bozuk bir televizyon gibi bana sesleniyordu biri ''İyimisin ,heyyy aç gözlerini lanet olsun '' benim için endişelenen adamı tanımıyorum bile .

Uyanmaya çalışıyorum ama göz kapaklarım o kadar ağırki gözlerimi açmama izin vermiyor nefes alamıyorum Rüyamıydı bu ? Çığlık atıyorum bağrıyorum ama gözlerimi açıp ayağı kalkamıyorum , sanki denizdeyim, denizin dibinde elimle bir şey hissediyorum sanki ? biri benim elimden çekip denizin dibine götürüyor gibi gözlerimi açamasamda bir şeyler görüyorum , deniz koyu bir mavi balıklar geçiyor gözümün önünden , yılan balığı ,ahtapot ,küçük renkli balıklar yukarıdan ışık geliyor bi uğultu oldu büyük bi uğulu balıklar kaçışmaya başlıyor , ben endişe içinde etrafa bakarken katil balina bütün balıkları tek tek yok ediyor, uzaktan beyaz bir şey geliyordu katil balinadan kaçmaya çalışıyorum ki o anda beyaz ışık bir kız çocuğu o kadar masum bi ifade vardı ki yüzünde , o beyaz elbisesi değil yüzünden ışık saçıyordu , bana bakıyor gözleri o kadar büyüleyici ki donmuştum sanki onu görünce tekrar nefes alıyor gibiydim gözlerini gözlerimden ayırıncaya dek nereye baktığına baktım ve katil balinaya doğru bakıyordu endişe içinde çırpınıyordum , çırpınıyordum nefes alamamakdan değil o kız çocuğuna bişi olucak diye korkuyorum o eli bırakmıştım kıza doğru gitmeye çalışırken bütün balıklar sanki üzerime geliyor baskı uyguluyor gibi yüzdükçe uzaklaşıyordum ondan korkuyorum hızlanmaya başladım adeta kavga ediyor gibiydim 'çekilin bırakın beni ' dercesine balina yaklaşmıştı kıza küçük kız bana bakıyordu ' yardım et ' çığlıklarını duyuyordum balina ağzını açtı ben duraksamıştım en son kanları görebiliyordum çığlığlık atmaya başlamıştım ''Hayır ,hayır olamaz Bırak onu !! '' gözlerim kararıyordu balina uzaklaşıyordu o gittikçe gözlerim kararıyor tamamen kararmıştı ...

''Birisi elimi tutuyor gözlerimi açtım suyun içindeydim bir sesler geliyordu suyun altından göremiyordum kimseyi ama bir takım şeyler haraket ediyordu dışarda birisinin eli uzandı suyun içinden kucaklıyarak çıkardı beni .''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizem ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin