Oy ve yorumları unutmayınız.İyi okumalar <33
Jisung
Ahh minho şuan üstüme doğru geliyor.Bana en fazla ne yapabilir ki değil mi?Okuldayız dövecek hali yoktur.Bence.
3. Kişi ağzından anlatım
Minho jisung'un yanına gelmişti ve hemen ellerini yumruk yapıp jisung'un yüzüne geçirdi.Jisung bu acı ile yere düştü,minho o sırada tekrar jisung'a yumruk atmaya başladı.Aradan 10 dakika geçmişti ve Minho bu 10 dakika boyunca Jisung'un karnına,bacağına ve yüzüne defalarca kez yumruk atmıştı.Minho yerden kalkıp yüzünü kan ve morariklar ile beraber ağlayan jisung'a baktı.Minho 'acınası bir aptal' diye geçirdi içinden.
Jisung yerden sonunda kalkmıştı.Minho jisung'un önünde duruyordu.Minho;
"Çok eğlenceliydi değil mi 'ibne'."Jisung titreyen sesiyle;
"Neden bana zorbalık yapıyorsun Minho." Diye vermişti."Çünkü tam bir 'IBNESIN' jisung,tam bir ibne,iğrenç bir varlıksın."
Jisung daha fazla ağlıyordu.Koşarak kapıya geldi bir kaç tekme attı ve kapı açıldı,kapı açıldığı gibi jisung hemde sınıftan ve okuldan çıktı.
Jisung
Eve varmıştım ama yüzüm kanlar içerisindeydi ve çok açıyordu.Hemen çantamı bir kenara atıp lavaboya doğru hızlı adımlarla ilerledim.Lavaboya geldiğimde dolaptan bir kaç malzeme çıkardım ve yaralarımı vs. gidermeye çalıştım.
Kapı çalmıştı evde tek olduğum için hemen aşağı inip kapıyı açtım.Annem gelmişti.Hemen anneme sarıldım.
"Anne neredeydin?"
"Markete gitmişti-JISUNG BU YÜZÜNÜN HALI NE?!"
İşte şimdi boku yemişti jisung, ne diyecekti ki 'Okulda homofobik birine çarptım bana zorbalık yapmaya başladı ve okul çıkışı dövdü' mü? Hayır bunu söyleyemezdi ama başka çaresi yoktur çünkü yalan söylemekte beceriksizdi.
"Okulda homofobik birine çarptım o da bana zorbalık yapmaya başladı."
Annem hemen içeri girdi beni koltuğa oturttu.
"OĞLUM NEDEN BENI VEYA BABANI ARAMADIN GELIRDIK.ŞIMDI HER YERIN ACIYORDUR."
Evet annem ve babam bana çok değer verirler.Eşcinsel olduğumu söylediğimde de hoş gördüler.
"Gerek yok anne canım acımıyor.Ben odama çıkıyorum hem görüşürüz."
Jisung hemen odasına çıkmıştı ve uykusu olduğu için uyumak istedi.Evet saat daha uyumak için çok erken ama jisung uyumayı çok sever,bu yüzden hemen yatağa girdi ve uyudu.
Regl oldum karnım ağrıyor okula da gitmedim hiç uyumadım da o yüzden çok tuhaf hissediyorum.Neyse bölümler kısa ama günüm hiç boş değil o yüzden yazamıyorum bölüm.Her neyse boş konuştum kendinize şimdilik iyi bakınnn