9.bölüm

1.8K 87 15
                                    

Kurgu nasıl gidiyor umarım uzun soluklu olur eh o zaman devam edelim mi?


Sabah gözlerimi onun kollarında açtığımda gülümsedim.

Dudaklarımı boynuna bastırarak öptüm.

Derin bir nefes alarak gözlerini açıp bana baktığında yüzü durgundu.

Dudaklarıma yaklaşarak onu öptüğümde karşılık vermedi. Biraz da öperken karşılık vermediğinde ondan ayrıldım.

Kaşlarımı çatarak ona baktığımda Yataktan kalktığında bende kalkıp arkandan ona sarılıp ensesini öptüm.

Onu kendime çevirdiğimde boş gözler ile bana bakıyordu.

Kollarımı boynuna doladığımda kucağına çıkmak istediğimi anlayıp belimi tutuğunda Bacaklarımı beline sardım.

Dudaklarını öptüğümde hiç bir tepki vermiyordu.

Biraz daha öperken bana karşılık verince kalp atışlarım hızlandı.

Biraz daha öperken bir yandan da ona sürtünüyordum.

Öpüşmemiz derinleşince beni yatağa bıraktı ve benden ayrıldı.

Ben ona anlamayarak baktığımda yüzünü ovaladı.

"okan" dedi ses tonu öyle bir gelmişti ki bana ona işkence ediyordum sanki öyle çaresiz geliyordu.

Yataktan kalkarak başımı salladım.

"tamam bir daha böyle bir şey olmayacak Turgut abi" dedim odasından çıkarak kendi odama girdim.

Derin bir nefes alarak gözlerimi kapatıp ağlamaya başladım.

Bu kadar mı çok zordu benimle olmak?

Ayağa kalkıp aşağa indiğimde merdivenlerinden başında turgutu gördüm.

"kahvaltı hazır" dedi arkasını dönüp mutfağa girdiğinde bende peşinde gittim.

Sesiz sedasız kahvaltı etikten sonra Tamirhaneye gittik.

Gün boyu o yazıhanede iken ben ve çırak arabaların bakımları ile ilgilendik.

Bir kere bile yüzüne bakmadım ama o beni her fırsatta izliyordu.

Eve döndüğümüzde ben odama çıktığımda "Okan Dur biraz" dediğinde Turgut a döndüm.

"evet" dedim. Elini ensesine attı.

"ben" dediğinde "özür dilerim seni zorlamalıydım kusura bakma Turgut abi" dedim ve koşarak odama girip yatağımın içne girip ağlamaya başladım.

Elimle ağzımı kapatırken hıçkırıklarla ağlıyordum.

Neden ben neden?

Ağlamam iç çekişlere dönüştüğünde derin bir nefes alarak ayağa kalktım. Ve Kalem vazomu kırıp cam parcası alıp sırtımı duvara yaslsyıp oturdum.

Gözlerimi kapatarak camı bileğime yaslsyıp tek seferde çektiğimde sadece acı hissediyordum.

Oluk Oluk Kan kokusu damarlarımdan fışkırıken bilincimi giderek azalıyordu. Son gördüğüm şey ise kapıyı açıp bana doğru gelen turguttu.




********

Bölüm nasıl beğendiniz mi yorum yapmayı unutmayın.

TATLI BELA-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin