נקודת מבט : בל
"אלכסבאותו היום , אני לא התכוונתי שאני לא רוצה את העזרה שלך ! אני התכוונתי שאני לאאותך כ בת זוג מזויפת"-"בל זה בסד"-"אלכס תשקי ותתני לילהמשיך לדבר לעזאזל !"לא רצית שהיא תפרש את זה לא נכון לכן הייתי מאוד ברורה "אוקיי..."אמרה אלכס "אני רוצה אותך כבת זוג האמיתית שלי ולכן אמרתי שאני לא רוצה אותךכמזויפת ,לעזאזל את לא הקשבת וגרמת לי להרגיש ככ רע שאת בוכה בגללי ואני לא יודעת כבראיך את מרגישה לגביי ואם משהו השתנה אצלך אבל לא יכולתי לשמו"-"את ?מאוהבת ? בי ? את הילדה הכי "- יפה, נחמדה, אדיבה, מצחיקה, וחמודה שקיימת ביקום הזה מאוהבת ביצור כמוני ?? את ממש בדרנית
נישקתי אותה !
עשיתי את זה פשוט הצמדתי את השפתיים שלה אלי כי אני לא יכול להמשיך לשמוע אותה מדברת ככה על עצמה ! וזה הרגיש הדבר הכי נכון לעשות וזין על התוצאות השפתיים החמות והמתוקות שלה כשהיא מנשקת אותי ככ שוות את זה וכשהיא סוף סוף פתחה את פיה ונתנה לי להכניס את הלשון שלי לבפנים היא הכניסה את הלשון המתוקה שלה אלי וגרמה לי כמעט ל התעלף בעוד ש היד שלי מחזיקה את הלחי שלה וידייה נכנסות מתחת לחולצה שלי היא מחזיקה את המותניים שלי ומקרבת אותי אליה יותר ויותר , ואני? אני מתקרבת יותר ונותנת לה לנשק אותי ונהנית מכול רגע מתוק כזה.
אוף , אם אמא שלי לא מתקשרת לוודא שהכול בסדר כי המשמרת נגמרה לפני עשרים דקות הייתי שוכבת איתה, אבל נזכרתי שאנחנו במקום ציבורי .
"אני ככ מצטערת" לחשתי ויצאתי בסדר "כן אמא הכול בסדר, פשוט פגשתי כאן איזה ידידה ונשארנו לדבר" שיקרתי במצח נחושה , והמשכתי לתרץ את האיחור "אני באה אמא ביי , תפסיקי לדאוג לי".
"סליחה זאת אמא שלי , היא רצתה לוודא שהכול בסדר טוב , את יודעת למה ," אלכס הנהנה והמשכנו כול אחת לדרכה.
אלכס הלכה לכיוון תחנת האוטובוס כדי ללכת הביתה, בעוד שאני עלית על האוטו והיית שם תוך שלוש דקות , הצעתי לה , פעמיים , היא סירבה ואמרה שזה סיבוב , זה באמת חתיכת סיבוב אבל עדיין הרגע נישקתי אותה ובכללי אני מאוהבת בה שנים זאת לא בעיה בשבילי בכלל.
"אני בבית!" צעקתי ואמא שלי הגיעה מהמטבח וחיבקה אותי , מה שלא ידעתי זה שהשפתיים שלי היו רטובות והלחיים שלי אדומות .
"פגשת ידידה אה?" אמרה אמא ברמיזת שקר " שכבת איתו או שהוא רק נישק אותך?" שאלה אמא במצח נחושה ללא טיפת בושה, היא התכוונה לראין היא לא יודעת שהוא זבל "אנחנו צריכות לדבר אמא" –" נפרדתם?" אמא שלי לעומת אבא הייתה קוראת אותי כמו ספר פתוח .
"נשב על זה מחרתיים בקפה ?" כול יום שבת אני ואמא היינו יושבות לקפה בבית קפה הקבוע שלנו מחוץ לעיר, זאת דרך יפהפייה ואהבתי שאמא שמה שירים באוטו והיינו צורחות אותם ביחד, הייתי מאוד מחוברת לאמא שלי, מה שחבל שרק אין לה מילה נגד אבא שלי "אוקיי" אמרתי וחייכתי, עליתי להתקלח והלכתי לישון .
'בוקר טוב נסיכה ' הופיעה הודעה על הצג בטלפון שלי ,אלכס היא שלחה לי את ההודעה 'בוקר טוב' נסיכה ? למה היא התכוונה ? אולי בגלל שקוראים לי בל ? חחחח איזה שטויות , אני מתה על ההומור שלה .
יש לנו היום סיור משטרתי , הם ינסו לשכנע אותנו לעבוד במשטרה וימנו ילמדו אותנו באזיקים וכל זה מגיב רצח! זה נשמע כול כך משהו-שלא-הייתי-רוצה-לפספס דאיים, אלכס, שאני מחזיקה אותה באזיקים , דיי! אני לא צריכה לחשוב ככה! לפחות לא עד שנהיה רשמית זוג , שזה אגב משהו שאני מחכה לו ככ.
"בל! תיזהרי את עומדת להיתקע בעמוד הזה!" אלכס צעקה מאחוריי, עצרתי מיד במקום והרמתי את ראשי ריאתי עמוד מולי צמוד אלי וכמעט נוגע באפי וצעדתי אחורה בבהלה ונפלתי , אלכס באה לעזור לי והרימה אותי "חחחח טיפשה איך לעזאזל נפלת גם אחרי שהזהרתי אותך?" שאלה אלכס וצחקה עליי "נפלתי כי חשבתי על הבחורה היפהפייה שנישקה אותי אתמול בקפה" עניתי בעוקצנות ואלכס צחקקה.
הלכנו לשיעור ביחד ישבנו והקשבנו להרצאה של השוטרים ואז הגיע השלב של האזיקים דאיים חיכיתי לזה ותהיתי אם אוכל לשמור זוג אחד לעצמי ואז היינו צריכים להתחלק לזוגות וברור שאני הייתי עם אלכס וההינו צריכים לקשר אחד לשני והנה ראש הכחול שלי מתחיל לעבוד מן הסתם אלכס קשרה אותי וזה היה ככ מחרמן בצורה מושלמת ואז שחררה במהירות, בעוד שלי זה קצת הסתבך וקשרתי את היד שלי ליד שלה והיינו צריכות להישאר ככה עד שימצאו פתרון כי , כן , טוב – איבדתי קצת את המפתח ...
YOU ARE READING
הפנטזיה הוורודה שלי
Roman d'amourהיי אני מופי (שם בדוי) וזה הספר הראשון שלי אז אני מקווה שתאהבו זה ספר רומנטיקה יפהיפה (אם תשאלו אותי) הוא קצת קשה ואולי גם קצת קיטשי היה: סקס זוג לסביות שברון לב בעיות בריאות הקריאה על אחריותכם בלבד כול הזכויות שמורות ואין להעתיק את הסיפור בש...