𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 2

1.1K 57 8
                                    


𝐷𝑖 𝑝𝑎𝑔𝑖 ℎ𝑎𝑟𝑖 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑡𝑒𝑛𝑎𝑛𝑔 𝑑𝑖 𝐾𝑜𝑡𝑎 𝐻𝑖𝑙𝑖𝑟...𝑇𝑎𝑝𝑖, 𝑚𝑎𝑠𝑖ℎ 𝑎𝑑𝑎 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑚𝑎𝑗𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑎𝑠𝑖ℎ 𝑏𝑒𝑙𝑢𝑚 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑢𝑛 𝑑𝑎𝑟𝑖 𝑡𝑖𝑑𝑢𝑟 𝑠𝑒𝑑𝑎𝑛𝑔𝑘𝑎𝑛 ℎ𝑎𝑟𝑖 𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ...𝑆𝑖𝑎𝑝𝑎 𝑙𝑎𝑔𝑖 𝑘𝑎𝑙𝑎𝑢 𝑏𝑢𝑘𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑟𝑜 𝑚𝑒𝑟𝑎ℎ 𝑘𝑖𝑡𝑎 𝑛𝑖...

"𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜...𝑜𝑜...𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜...𝑘𝑎𝑢 𝑑𝑎ℎ 𝑙𝑎𝑚𝑏𝑎𝑡 𝑝𝑒𝑟𝑔𝑖 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ 𝑛𝑖" 𝑘𝑒𝑗𝑢𝑡 𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦.

"𝐻𝑚𝑚...5 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑡 𝑙𝑎𝑔𝑖...5 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑡..." 𝑘𝑎𝑡𝑎 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑚𝑏𝑖𝑙 𝑚𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑘 𝑠𝑒𝑙𝑖𝑚𝑢𝑡𝑛𝑦𝑎. 𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑒𝑙𝑢ℎ 𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑎𝑟𝑖𝑘 𝑠𝑒𝑙𝑖𝑚𝑢𝑡 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜. "𝐼ℎℎ...𝑏𝑎𝑛𝑔𝑢𝑛𝑙𝑎ℎ! 𝑑𝑎ℎ 𝑝𝑢𝑘𝑢𝑙 7 𝑘𝑜𝑡!" 𝑗𝑒𝑟𝑖𝑡 𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦 𝑑𝑖 𝑡𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑎 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜.

"𝐻𝑎ℎ?! 𝐴𝑝𝑎?! 𝐷𝑎ℎ 𝑝𝑢𝑘𝑢𝑙 7?!" 𝑗𝑒𝑟𝑖𝑡 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑟𝑢𝑠 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑢𝑛 𝑑𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑎𝑚𝑏𝑖𝑙 𝑡𝑢𝑎𝑙𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑢𝑗𝑢 𝑘𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑘 𝑎𝑖𝑟. 𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦 𝑝𝑜𝑛 𝑡𝑒𝑟𝑔𝑒𝑙𝑎𝑘 𝑚𝑒𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑛𝑦𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑔𝑒𝑙𝑎𝑏𝑎ℎ 𝑡𝑢.

𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑑𝑎𝑛 𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦 𝑏𝑎𝑟𝑢 ℎ𝑎𝑏𝑖𝑠 𝑠𝑎𝑟𝑎𝑝𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑠𝑎𝑚𝑎 𝑡𝑜𝑘 𝑎𝑏𝑎 𝑑𝑎𝑛 𝑢𝑚𝑖. 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑝𝑜𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑠𝑖𝑎𝑝-𝑠𝑖𝑎𝑝 𝑢𝑛𝑡𝑢𝑘 𝑘𝑒 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ. 𝑇𝑎𝑝𝑖 𝑚𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡 𝑚𝑎𝑠𝑖ℎ 𝑏𝑒𝑙𝑢𝑚 𝑘𝑒𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡𝑎𝑛...

"𝑂𝑘𝑒 𝑙𝑎ℎ 𝑎𝑏𝑎ℎ, 𝑢𝑚𝑖, 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑝𝑒𝑟𝑔𝑖 𝑠𝑒𝑘𝑜𝑙𝑎ℎ 𝑑𝑢𝑙𝑢!" 𝑘𝑎𝑡𝑎 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑘𝑒𝑚𝑢𝑑𝑖𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑛𝑦𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑡𝑎𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑏𝑎 𝑑𝑎𝑛 𝑢𝑚𝑖. "𝐸ℎ 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜, 𝑚𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡 𝑡𝑎𝑘 𝑖𝑘𝑢𝑡 𝑘𝑎𝑢 𝑘𝑒?" 𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝐵𝑜𝑏𝑜𝑖𝑏𝑜𝑦. 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑏𝑎𝑟𝑢 𝑝𝑒𝑟𝑎𝑠𝑎𝑛 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡 𝑡𝑖𝑎𝑑𝑎 𝑑𝑖 𝑠𝑖𝑠𝑖𝑛𝑦𝑎.

"𝐸ℎ? 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡?!" 𝑗𝑒𝑟𝑖𝑡 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑚𝑏𝑖𝑙 𝑏𝑒𝑟𝑙𝑎𝑟𝑖 𝑚𝑒𝑛𝑢𝑗𝑢 𝑘𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑘𝑛𝑦𝑎 𝑑𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡 𝑚𝑎𝑠𝑖ℎ 𝑡𝑖𝑑𝑢𝑟 𝑑𝑖 𝑠𝑒𝑏𝑒𝑙𝑎ℎ 𝑜𝑐ℎ𝑜𝑏𝑜𝑡.(𝑜ℎ 𝑦𝑎, 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡 𝑑𝑎𝑛 𝑜𝑐ℎ𝑜𝑏𝑜𝑡 𝑡𝑖𝑑𝑢𝑟 𝑑𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑘𝑜𝑡𝑎𝑘 𝑘ℎ𝑎𝑠 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑜𝑙𝑒ℎ 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜)

"𝐻𝑎ℎ?! 𝐾𝑎𝑢 𝑏𝑒𝑙𝑢𝑚 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑢𝑛 𝑙𝑎𝑔𝑖 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡?!" 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑟𝑢𝑠 𝑚𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑘 𝑙𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡. "𝐸-𝑒ℎℎ? 𝑖𝑠ℎℎ...𝑏𝑎𝑔𝑖𝑙𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑡𝑖𝑑𝑜 5 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑡 𝑙𝑎𝑔𝑖 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜!" 𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡 𝑠𝑎𝑚𝑏𝑖𝑙 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑢𝑎𝑝. "5 𝑚𝑖𝑛𝑖𝑡 𝑘𝑒𝑝𝑎𝑙𝑎 𝑘𝑎𝑢! 𝐾𝑖𝑡𝑎 𝑑𝑎ℎ 𝑙𝑎𝑚𝑏𝑎𝑡 𝑙𝑎!" 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ 𝐴𝑚𝑎𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑚𝑏𝑖𝑙 𝑚𝑒𝑛𝑎𝑟𝑖𝑘 𝑡𝑎𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑀𝑒𝑐ℎ𝑎𝑏𝑜𝑡.

𝑴𝒆𝒄𝒉𝒂𝒎𝒂𝒕𝒐 𝑿 𝑩𝒐𝒃𝒐𝒊𝒃𝒐𝒚Where stories live. Discover now