Няколко месеца по късно:
Гледната точка на КатринБих казала че преди месец за мен и Кам започна нов начин на живот с появата на малкия Майкъл, сина ни.
През моята пременност беше уникално приключение въпреки че ако питате Камерън това са били най напрегнати те му месеци .
Но сега от както нашето момче е на бял свят нещата много се промениха . Ние много се променихме.
Една от основните промени е отношенията на брат ми и годеника ми. Преди се хващаха за гушите а сега бих казала че са доста добри приятели. Тайлър също така се събра със Соф за което аз съм много щастлива.
Родителите ни се преместиха в огромна къща в края на града и живеят заедно и често се виждаме с тях.
И в момента седя на плота в кухнята наблюдавайки от далеч как Кам си играе с Майки, а двете ни хъскита седят и ги гледат от страни. Беше ме доста страх дали кучета че свикнат с Майка но те го обожават и го ближат по цялото лице от което той остава много доволен .- Как са моите момчета- попитах и се приближих към тях.
Годеника ми спря на гъделичка сина ни и го вдигана на ръце .
Доближи се до мен и ме целуна нежно по устните, а малкия протегна ръчички към мен. Взех го с усмивка. С Камерън доста често водехме спорове към кой е по привързан малкия и разбира се аз печелех.
- Дребос нали знаеш че е моя жена не ме интересува дали ти е майка не я деля- каза шеговито на бебето размахвайки пръст, а Майки му се изплези.
Бяха уникална гледка.
- Какво ще правим днес- попитах
- Нашите ми звъняха. Искат да се съберем всички.- Добре значи вече имаме план. Отивам да оправя мен и малкия и тръгваме- изкомандвах и се качих по стълбите.
Няколко часа по късно седяхме в големия хол и играхме монополи по двойки. Аз и Кам, мама и татко, майката и бащата на Кам и брат ми и София. Майкъл спеше спокойно в количката си до мен.
- Не мога да повярвам колко е сладък докато спи- казва най добрата ми приятелка докато наблюдава сина ми.
- Един от малкото моменти в които е способен - Шегува се Кам
- междудругото ние искаме да ви кажем нещо- започна брат ми и хвана ръката на приятелката си.
Притеснение се изписа по лицето и започна леко да трепери
- Бременна съм - Изстрелва София и свежда поглед.Първа се осъзнавам и прегръщам най добрата си приятелка, след което и брат си.
- Доживях да стана леля- казвам радостно при което всички се разсмиват.
BẠN ĐANG ĐỌC
My bad Boy
Lãng mạnТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...