4.Bölüm

180 23 24
                                    

Yunho~

Sabah olmuştu Jongho dün Seonghwa ile gittiği için bu sabah annemle yalnız kahvaltı yapıyordum.

Jongho olmadığı zamanlarda annemle daha rahat konuşuyorduk çünkü annemle benim Jongho'dan sakladığımız şeyler vardı.

"Yunho bugün Kim Krallığı'na gidicem.Geç dönebilirim bu yüzden beni merak etme."

"Niye gidiceksin oraya?Bir şey mi oldu?"

İlk başta reddetsede ısrarlarıma dayanamadı ve başını onaylarcasına salladı ve gözleri dolmaya başlarken konuya girdi.

"Ben geçen gün babanın yazdığı bir mektup buldum.Oldukça romantik bir mektuptu ama..."

Son söylediği şeyle ağlamaya başladı.

"'Ama ne?"

"Ama Yunho bu mektup bana yazılmamıştı."

Cümlesini bitirdikten sonra ağlaması daha da şiddetlendi.Bense dedikleri karşısında şok olmuştum.2-3 dakika sonra kendime gelerek anneme sordum.

"Peki kime yazılmış bu mektup?"

Sorduğum soru ile hemen gözlerini sildi ve burnunu çekip,derin bir nefes aldı.

"Önemli biri değil Yunho bu benim meselem.Kendim halledeceğim."

"Anne böyle bir şeyi benden saklayamazsın.Bütün sorunların üstesinden beraber geleceğimize söz vermiştik."

"Peki senden sinirlenmeyeceğine dair bir söz vermeni istiyorum."

"Off tamam söz veriyorum."

"Kim Krallığı'nın kraliçesi Kim Yongsun'a"

Annemin dediği ile hem şok olmuştum hemde sinirlenmiştim.Kim Krallığı ile düşman olmamızda bu duygularımın büyük bir kısmını kaplıyordu.Düşman olmamızın sebebi ise babamın onlar tarafından öldürülmesiydi.

Kim Krallığı ile eskiden çok iyi anlaşırdık.Hatta kardeş krallıklardık tahaki o olay yaşanana...Babam ve Kraliçe Kim birlikte yakalanana kadar.

Olayın yaşandığı gün

Bir gün Kral Kim,eşi ve en büyük oğlu Hongjoong ile sarayımıza yemeğe gelmişlerdi.Ben ve Jongho,Hongjoong ile gayet iyi anlaşırdık.Annem ile Kraliçe Kim,babamla da Kral Kim çok yakın arkadaşlardı.Her şey gayet güzeldi. Yemeğe başladığımızda sofrada bol şakalı ve eğlenceli bir sohbet vardı.Sohbet durgunlaşmaya başladığı sırada babam sofradan kalktı.

"Ben doydum ve biraz başım ağrıyor.Beni ararsanız odamda uyuyor olacağım."

Hepimiz onayladıktan sonra odasına gitmişti.Daha sonra hepimiz sofradan kalktık ve oturup çay içmeye başladık.Ve Kraliçe Kim ayağa kalkıp konuşmaya başladı.

"Ben lavaboya gidip gelicem."

Kral Kim ve annem başını onaylarcasına salladıktan sonra o da gitmişti.Annem,Kral Kim ve biz sohbet etmeye devam ettik.Aradan yarım saat geçti ama Kraliçe Kim hâlâ orta da yoktu.Kral Kim meraklanmaya başladı ve uşaklardan birini Kraliçe Kim'e bakması için gönderdi.Uşak 10-15 dakika sonra endişeli bir yüz ifadesiyle geri geldi.Bu ifade Kral Kim'in daha çok meraklanmasını sağladı.Kral Kim ayağa kalktı.

"E-efendim..."

"NE OLDU!?KRALİÇE KİM NEREDE!?"

"K-kraliçe Kim..."

"KONUŞ ARTIK YOKSA SENİ ZİNDANA ATTIRIRIM!!"

"Kraliçe Kim ve Kral Jeong birlikte Kral Jeong'un odasında uygun olmayacak davranışlarda bulunuyorlardı."

◇~Kingship~◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin