Omegaverse evrenini tamamen kendi keyfim ve kahyasına göre evirip çevirdim.
Yani böyle bir şey mi varmış dediğiniz şeyler büyük ihtimalle benim -çok afedersiniz- götümden salladığım şeyler. Çok takılmayın yani.
Her neyse...
İyi okumalar<3Ormanın içindeki küçük ama güzel dizayn ettiğimiz evimizde geniş koltuğa oturmuş günlerdir görmediğim biricik sevgilimi bekliyordum. Onu birazdan görecek olmanın heyecanıyla normalde ifadesiz ve sert tuttuğum yüzüm yumuşamış bacağımı istemsizce sabırsızlıkla sallamaya başlamıştım.
Bu evden kimsenin haberi yoktu. Yan yana görünmemek için elimizden geleni yapardık. Farklı sürülerdendik çünkü. Güzel meleğim Lee sürüsünün mensubu aynı zamanda bu yüzyılda doğmuş tek vitaydı. Hwang sürüsünün başına geçmeye hazırlanan bir delta olarak ailemi onun ailesiyle görüştürmüş işi usulünce çözmeye çalışmıştık.
Yaşayan tek delta, aynı zamanda onun ruh eşi olarak vitayla evlenip mühürlenmesi gereken kişiydim. Henüz onun ikincil cinsiyeti anlaşılmadan önce tanışmıştık. İlk gördüğüm andan itibaren benden iki yaş küçük olan meleği aklımdan çıkaramamış çok uzun sürmeden içimde onun için yeşeren aşkı engelleyememiştim. Uzun süre peşinden koşmuş sonunda duygularımızın karşılıklı olmasıyla biricik sevgilim olmuştu.
Başlarda benden bir delta olduğum için korkuyordu, kendisinin vitam olacağını bilmeden. Bir omega olacağını düşünüyordu ve bırakın bir deltayla birlikte olmayı, yakınında olma fikri bile onu ürkütüyordu. Zamanla kendimi ona tanıtmaya çalışmış bana alışmasını sağlamıştım. Sonunda reşit olduğunda ikincil cinsiyetini, bununla birliktede ruh eşi olduğumuzu öğrenmiştik. Şimdi o yirmi ben yirmi iki yaşındaydım üç senedir beraberdik. Bunu etrafımızdaki kimse bilmiyordu.
Ta ki sonunda sürünün başına geçme zamanım geldiği için evlenmem gerektiğini öğrenene kadar. Ruh eşi olduğumuzu öğrenmemizi tesadüfmüş gibi gösterip ailelerimize anlatmış evlenmek için onay istemiştik. Benim ailem Minho'yu öğrendiğinde ne kadar sevinmişse Minho'nun ailesi beni öğrendiğinde o kadar garip davranmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seal•° HyunHo [Oneshot]
Fanfiction•.Omegaverse.• "Eminim. Deltam olmanı istiyorum." Kelimelerinin etkisinin farkındaydı. Deltam... Aldığım net onayla daha fazla sabredememiş ellerimi kalçalarına atıp kucaklamış tekrar dudaklarına yönelmiştim. Sürekli kucağımda olan bebeğimi ilk kez...