1.

5 2 0
                                    

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
Tüm üyeler bir evde toplanmıştı benim için , önceden rose ile tanışıcam yazdığım için rose bırakmıştı beni eve. ilk eve girdiğimde junkok hızla ayağa kalkıp yakasını düzeltip "neden yeni üyenin kız olacağını demediniz" diye isyan etmişti.











🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
Suga ile hiç anlaşamadıgım için canım sıkkın idi ve suga ve ben hariç tüm üyelerin işi olduğu için evde yoktu bende o fırsattan istifade hemen sugaya pasta yapmıştım ve suganın odasına girdim lakin uyuyordu, uyandırmak için yanına yaklaştıgımda bana tekme atmıştı ve burnumu kanatmıstı.

Neden yaptığını sorduğumda beni şapka takan havuç burunlu dondurma yiyen bir fil sandığını söylemişti...

















🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊
Ödül almak için beklerken yanımda oturan tae sürekli kolumu dürtüp duruyordu inatla gıcık olması için bakmadım ve ödül almak için sahneye çıktığımızda tae kulağıma "ben galiba altıma yaptım" demişti orda gülmemek için kendimi sıkmıştım. olayı belli etmemek için RM söyledik ve RM hemen taenin önüne geçip bir şekilde idare etmişti.














🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐
J-hope her sabah erken uyanıp bizide uyandırmak istiyordu bu yüzden genelde odalarımız kilitli oluyordu lakin ben gece korkup (yalandan) suganın yanına gitmiştim (yalan sadece yanına yatmak için gittim) ve kitlemeyi unutmuştuk,j-hope bir anda bizi odada sarılarak uyudugumuzu görünce çok korkup üstümüze atlamıştı ve gözlerini kapatıp "çıplakmısınız!" Diye bağırmıstı.













🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇
Gece su içmek için odamdan çıktığımda mutfağa girmeden sesler duydum ve korkuyla hemen koltuğa saklandım o ara merdivenlerden inen birini fark ettim ve gelen kişi tae olunca hemen onuda yanıma çektim olayı anlattım ve birlikte elimizde kumanda ile mutfağa girdik ve karşımızda biri olunca bağırdık lakin sonradan jimin olduğunu fark ettik.

Bize bu kumandayla burda ne yaptığımızı sorunca ona hırsız olduğunu ve öldürmeye geldiğimizi söyledik lakin jimin gülerek "kumanda ile ilk insan öldüren diye haberlere çıkar tüm seri kattilerin hakkına girerdiniz"dedi ve sütlü muzu ile odasına gitti..

Evet bukadardıı🥳
Aklıma bu kadar geldi ama bence hepsi birbirinden güzeldi<3
Keşke şuanda vaktim olsada çocuklarıma geri dönebilsem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEN İLE SFTİNG YOLCULUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin