1

79 7 1
                                    

   "Hey çocuklar! Beni bekleyin." Ve evet sonunda 3. sınıfa başlamıştım. Hayal gibi bir yerdi Hogwarts, evim gibi..

Hermione: " Hızlı ol Lavinia trene geç kalacağız senin yüzünden." Harry ve Ron büyük ihtimalle trene binmişlerdi. Bu yüzden olmamalarını sorun etmiyorduk fakat Hermione biraz endişeli görünüyordu.

Sonunda içeri girmiştik ve Harry ile Ron'un olduğu kopartmanı arıyorduk. Nihayet bulduğumuzda derin bir nefes aldık. Benim çok uykum olduğu için uyumayı planlıyordum.

Sonunda Hogwarts'a vardığımızda Hermione beni kaldırdı ve Hogwarts'a gitmek için yola koyulduk.

Sonunda Hogwarts'ın içine girip ortak salona girdik. Ve güzel bir yemek yedik. Hemen ardından ders programı verildi ve binalarımızın ortak salonlarına gittik. Ben bir Slytherin olduğumdan dolayı Harry, Hermione ve Ron' dan ayrılmak zorunda kaldık.

Oda numaram 107'ydi. Hemen vakit kaybetmeden odama gittim. Oda arkadaşım Pansy Parkinson'du ( P.P. diye yazacağım üşendim) .

P.P.: "Selam Lavinia ELİZABETH bu seneki oda arkadaşın benim."

L:" Sana da selam Pansy PARKİNSON. Ayrıca bana Lavin diyebilirsin sorun olmaz." 

P.P.: "Tamam o zaman sende bana Pans diyebilirsin." dedi. Kafamı onaylar bir biçimde salladım. Daha sonrasında lavaboya gidip hızlı bir şekilde gece kıyafetlerimi giydim. 

Odaya geldiğimde ışık kapalıydı ve Pans yatakta uzanıyordu. Birbirimize karşılıklı olarak iyi geceler dedikten sonra hemen uyuduk.

*2 ay sonra ders bitiminde*

Sonunda dersler bitmişti ve artık rahat olabilirdim. Çabucak Slytherin ortak salonuna gittim, çünkü koltuğa oturup ateşi seyretmek benim için huzur verici oluyordu genellikle. Fakat çok sessiz olduğu söylenemezdi.

Sanırım bugün şansım yaver gitmişti çünkü salonda 3 yıldır sadece derslerde gördüğüm sarı saçlı mavi gözlü bir çocuk oturuyordu. Hemen bir koltuğa geçip hiç bir şey düşünmemeye çalıştım. Ama olmuyordu. Yapamıyordum. 10 dakika önce gördüğüm çocuk aklımdan çıkmıyordu. Merlin ne oluyor?

Yaklaşık 30 dakika daha ateşi seyrettikten sonra dayanamadım ve çocukla konuşmaya karar verdim.

L: Selam, tanışmak ister misin?




Sadece ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin