Knihovna

59 0 1
                                    

POHLED DRACA:
"Jsi v pohodě Y/n?" Zeptal jsem se " Jo jasně! Přeju ti to s pansy.. hele už musím jít čau. "

Y/n rychle vstala a odešla, ale já šel za ní .. vím že jsem to o Pansy neměl říkal ale tak jak ji mám říct ze chci pozvat jí .. nikdy jsem nechtěl pozvat nikoho jiného než ji... Y/n.. moji Y/n..

Doběhl jsem ji,chytil ji jemně za zápěstí a opatrně ji přitáhl k sobě ,,co jsem řekl špatně ze jsi začla utíkat ?" ,,Nic! Vůbec nic Draco.. hele co takhle kdyby si šel za Pansy a pozval ji na yull ball huh?"
,,aha takhle tohle tě nasralo viď?" ,,ne.."

,,ale Jo! To je ono..hele Grangerova promiň ze tě to tak naštvalo..nechtěl jsem aby si byla naštvaná. Promiň Oka? Ale není to moje vina"

,,samostrejme ze není! Nic není tvoje vina Draco! Všechno ti je úplně jedno! Na ničem ti nezaloží!! Nedošlo ti ze jsem chtěla já aby si me pozval?! Samostrejmě ze ne protože jsi stupidní idiot který mysli jen na sebe víš !"

,,Y/n já-" ,,Ne žádný Ja! Neomlouvej se..to já bych se měla omlouvat Nevim co to do mě vjelo.. mě do toho nic není koho pozveš..čau"

A s tím utekla..

Pohled Y/n

Utekla jsem,nevím co se to se mnou děje ! Utekla jsem do knihovny protože vim ze o víkendu večer tam nikdo nebude..

hned jak jsem tam přišla tak jsem si zalezla do takové tajné malé místnosti o které nikdo nevi.. občas jsme se tam chodily s Dracem mazlit a nebo jen odpočívat protože to tam bylo utulný ale i malinky...

Jen jsem si tam lehla protože jsme si tam s Dracem dali par věci jako například deku,dva polštáře a další takovýhle věci..

Ani jsem nevěděla jak ale usla jsem tam..pak mě probudil nějaký člověk..

,,Y/n vstavej..

Když jsem otevřela oči tak jsme ho viděla

Draca.

,,hm.." bylo vše co jsem mohla říct

,,musíš vstát všichny tě hledají.."

,,ne"

,,neděláš mi to snadný.." hned jak to dořekl ať mě vzal do náruče a odnesl mě do mojeho pokoje,samostrejmě ze jsem se nechala odnést byla jsem furt v polospánku,ale furt jsem vnímala ..ihned jak otevřel dveře ať pansy vyskočila z postele

,,kde byla?"

,usla v knihovně.. jen ji uložím do postele a odejdu.."

Položil mě do postele ale já ho automaticky chytla za ruku

,,Neodcházej.."

,,cože?"

,,prosím"

Nevim co mě to propadlo..jako bych se přestala ovládat ale cítila jsem jak si vedle me lehl a přitáhl si mě k sobě..

Trochu jsem po otevřela oči viděla jak se na nás Pansy směje

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 30, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Only his.. / draco malfoy x y/nKde žijí příběhy. Začni objevovat