32. Liikematka Pariisin muotiviikoille

13 1 0
                                    

Pariisi

Kahden viikon kuluttua

Kaikkein oleellisin askel oman taidegallerian avaamiseksi oli tehty. Liiketila galleriaa varten oli hankittu. Taehyung ja Jungkook kävivät lukuisissa näytöissä ennen kuin löysivät juuri sen oikean paikan heidän gallerialleen. Se oli kaunis vaalean keltainen puutalo, joka näytti samanlaiselta kuin ranskalaiset huvilat.

Tarinan mukaan talo olikin kuulemma joskus varhain 1900-luvulla kuulunut Ranskan suurlähettiläälle ja tämän perheelle. Myöhemmin siinä oli ollut lukuisia pikku putiikkeja, ravintoloita sun muita yrityksiä, mutta huonolla menestyksellä ne olivat menneet kaikki siihen saakka nurin. Jungkook ja Taehyung halusivat kuitenkin saada paikan jälleen loistoon.

Yrityksen perustamisessa oli odotettua enemmän kommervenkkejä ja hulluna paperitöitä, mutta Taehyung otti ne heti hoitaakseen ja jätti Jungkookille suunnittelu puolen.

Taehyungin sydän sykki vieläkin Pariisille, joten hän halusi tuoda palan sitä ranskalaista glamouria heidän taidegalleriaansa. Kaksikko matkusti sitä varten Pariisiin hankkimaan maalauksia. Ja tämä matka sattui osumaan juuri Pariisin muotiviikkojen ajalle, jonne Taehyung oli kovasti unelmoinut pääsevänsä. Tietenkin siinä tapauksessa Jungkook antoi hänelle mahdollisuuden käydä paikan päällä ja meni yksin huutokauppaan. Ei kai se niin hirveän vaikeaa voinut olla kieltä osaamattomanakin.

Taehyungin väläyttämällä instagram uralle oli tullut myös tuulta siipien alle. Jungkook oli vaan naureskellut asialle ja torpannut koko idean, mutta jo ensimmäisten päivitysten jälkeen tykkäyksiä ja seuraajia alkoikin sadella sadoittain. Monet pitivät hänen omaleimaisesta pukeutumistyylistään ja tietenkin kauniista ulkonäöstä, että jopa kuuluisat muotitalot halusivat yhteistöitä hänen kanssaan.

Jungkook oli kaikesta näkyvyydestä vähän peloissaan, että Taehyung saattaisi päätyä jonkun muun matkaan, mutta niin ei kävisi. Taehyung näki vain Jungkookin, hän tiesi, että maailman kaunein ja ihanin ihminen oli hänellä jo olemassa. Ei ollut mitään syytä edes katsella ketään muuta.

"Ethän sitten tuhlaa kaikkia rahoja. Pitäisköhän mun kuitenkin tulla mukaan? Etkä sä osaa ranskaa, mitä jos joudut pulaan?" Taehyung huolehti jättäessään hotellilla hyvästejä  Jungkookille, joka valmistautui taidehuutokauppaan.

"Kyllä mä pärjään, sulla on parempaakin tekemistä. Sä oot se meistä se muodikas malli, jonka täytyy saada loistaa." Jungkook sanoi hymyillen, kuitenkaan tippaakaan ivaa sanomaansa lisäten. Hän oli ihan tyytyväinen rooliinsa taka-alalle vetäytyvänä ja vaatimattomana. Siksi hän pitikin Taehyungista, koska tämä osasi olla näkyvästi oma itsensä ja kulki leuka pystyssä esitellen hurmaavuuttaan kaikille.

Taehyung näytti luvattoman hyvältä yllään smaragdin punainen satiinipaita, mustat nahkahousut ja hieman korolliset teräväkärkiset saappaat. Kyllähän Jungkookia epäilytti päästää poikaystävänsä niin viettelevän näköisenä yksin muotinäytökseen, muttei voinut oikein muutakaan.

"Jos tulee ongelmia niin soitathan? Illalla nähdään sitten ja mennään jonnekin kivaan paikkaan syömään." Taehyung vastasi.

"Katokin, ettet satu löytämään itselles uutta heilaa sieltä. Ja ota paljon kuvia." Jungkook ohjeisti.

"Sä oot jo ihan tarpeeks, meillä on muutenkin tiukka aikataulu, että olisin liian tiukoilla jos mulla ois vielä joku sun lisäks, joka vaatii huomiota ja treffejä joka viikonloppu." Taehyung virnisteli.

"Hei! Mitä sä tässä yrität vihjailla!? Mä en oo vaatinut yhtiäkään treffejä ja annat mulle huomiota ihan pyytämättä!" Jungkook puolusteli itseään hieman punastellen.

I want to make You mineМесто, где живут истории. Откройте их для себя