1.rész

467 10 3
                                    

Olivia Mbappe, azaz Lia vagyok. 17 éves és most költöztem LA-ből Párizsba. Holnap lesz az első napom az új gimnáziumomban és őszintén kicsit félek, de egyben nagyon várom, hogy milyen lesz az itt töltött idő a bátyámmal. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.

másnap reggel:
A nap fényesen sütött be az ablakomon, amikor pontban 6:30kor jelzett az ébresztő órám, amit álmosan lecsaptam. Lassan feltápászkodva az ágyamból felvettem egy fehér bodyt és egy világosbarna cargo nadrágot, ezt pedig egy fekete zakóval dobtam fel. A konyha felelé vettem az irányt majd reggeli után irtam egy cetlire üzenetet Kylian-nek és a fürdőszobába siettem. Rekord gyorsasággal behullámosítottam a hajam, feldobtam egy laza sminket és leemeltem a fehér AF1-omat. Ezek után pedig rohantam a buszmegállóba. Még szerencse, hogy 10perccel hamarabb keltem, mint terveztem, különben esélyem se lett volna elérnem a járművet.

A suliba beérve az igazgatói iroda felé sétáltam és nem bírtam figyelmen kívül hagyni, hogy mindenkin egyenruha van. Nagyon remélem, hogy Ky nekem is rendelt. Bekopogtam a helységbe aminek az ajtaján IGI BÁ felirat szerepelt, amin akaratlanul elmosolyodtam. Kb. fél órát töltöttem bent és kilépve pedig úgy éreztem magam mint akit 2 fal közé szorítják, mivel a drága testvérem a legkisebb egyenruhát rendelte meg az összes létező méret közül. Ez azt jelentette, hogy a szoknyából félig kint volt a seggem, a felső meg úgy szorult a testemre hogy alíg kaptam levegőt.

13:45
Kicsengettek. VÉGRE. Elég kínos volt miniszoknyában mászkálni.. de megnyugtatott a gondolat, hogy mindjárt hazaérek.

otthon:
A táskámat ledobva elkiáltottam magam.
- KYLIAN MEGJÖTTEM!- de a testvérem helyett egy fiú nézett rám a nappaliból szemtelen mosollyal. Neymar. Pontosan tudtam, hogy ki ő, de szerintem senkinek nem kell bemutatni, ezért is álltam meg ledöbbenten az előszobában.
- Hallod tesó egy csaj keres - ordított fel a bátyámnak és mosolyogva engem fürkészett
- Lia te már a suli első napján kurvának öltöztél?- kérdezte Ky- hangsúlyából következtethetően ez csak egy vicces megjegyzés volt - miközben robogott le a lépcsőn
- Hogy te egy mekkora fasz vagy- mondtam és nevetve egy díszpárnát dobtam a fejéhez
- Szerintem jól néz ki a szett- jegyezte meg Neymar röhögve
- Ó bocs még be sem mutattalak titeket egymásnak- jött rá Kylian- Lia ő itt Neymar a legjobb haverom, Ney ő itt Olivia a húgom.
Most a brazil focista nézett rám ledöbbenten, én pedig állva a szemkontaktust elégedetten néztem rá.

Sziasztok!! Ez az első rész! Hogy tetszik? A megjegyzéseket várom❤️❤️

just the two of us(Neymar ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang