Ben evde oturuyodum.Bir anda kapı çaldı ; hemen merdivenlerden indim, kolidor çok soğuk üşümüştüm,kapıyı açtım, bir anda eski sevgilim emre çıktı karşıma şaşırmıştım çünk; ben emreyi hayatımdan silip atmıştm, emre hemen ; +beni içeri almiycakmısın....
- geç!!!!!
+ biliyorum bana çok kızgınsın ama ben seni gerçekten sevdim, ama senden daha tatlı bir kız vardı onu görünce aşık olmuştum seni ama gerçek sevdim....
- peki beni sevdiysen niye bırakıyosun bir kız için buna değermi adam be! !!
- Doğru söylüyosun
+Ben hemen telaşla şunu dedim; hemen çık evimden defol!!!!
-Peki görüşürüz!!!!.....
Hemen telefonumu elime alıp alarayı aradım bütün olanları anlatıp çabuk eve gelmen lazım dedim.Neyse ki bi 30 dk.bekledik'ten sonra alara geldi hemen kapıyı açtım.Ben çok kötü ağlamaktaydım.Alara bitaz sakin olmalıssın bi çocuk için üzmene değermiydi.Hı!!!!!! Dğmez tabi!!!!
Neyseki ben biraz iyi olmaya çabaladım.... alarayla sahile gitmiştik yüremek için, biz deniz kenarın oralarda yürüyoduk ; yerdeki papatya kokuları beni mutlu ettirdi. Çok mutlu oldum ben çok sevindim ...Çünkü papatyalara bayılırım..Biraz yürüyoduk ki ; önümüzden Meriçle damla geçmişti bize selam felan dediler öyle kısa konuştuk Meriç benim 7 yıldır arkadaşımdir.Ben 17 yaşındayım o ama 18 yaşında aslın da 6 yıldır sevgiliydik ama ayrıldık maalesef ama şimdi istesemde çıkamam kankamla çıkıtor ve benim bu yaşta sevgilim yok, neseki meriç gilin işleri varmış gittiler,benle alarada,bi kafe gördük orda oturduk, alara sevgilisi kaanla buluşucaktı.10 dk sonra kaan geldi.
Kaan= Selam kızlar
Alara= Selam canım
Ben= Selam kaan....
Nese benim galiba eve işim vardı eve gitmem lazım hemen eve gidip
Istanbula gitme karari alicam annemi görmem lazım, ben hemen bavulumu topliycaktım telefonum çalıyor,tabletten mesaj sesleri, leptopdan görüntü arama sesleri geliyodu, kendime şunu dedim bu kadar heyecanlı ne olabilirki ...arayan cemreydi bana şunu dedi hayırlı olsun meriçle damla ayrılmışlar,aa nasıl olur biz bugün gördük mutlulardı. Cemre=Tamam işte kız bunu kullaniyomuş....
Ben = peki tamam dedim ....
Hemen telefonu kapattım mutlu oldum .hemen tabletten mesaj attıp şunu yazmışlar; Millet meriçle damla ayrılmış
Hemen leptob'un başına geçtim denizmiş denizle görüntülü konuştuk bana şunu dedi ,hadi yine iyisin meriçle damla ayrılmış dedi, güldüm evet biliyorum dedim sonra baybay diyip leptob'u kapattim.......