Právě teď v tuhle chvíli jsou dva skoro mrtvý muži na okraji útesu s jedním úplně mrtvým tělem.
Postava s krásnýma tmavě hnědýma kudrlinkama a smaragdově modrýma očima, pohlédne na může s velice krátkými šedo blonďatými vlasy.Leží mu na hrudi a má položenou hlavu na jeho šedém svetru který je potřísněn tmavě červenou až skoro černou krví " Wille tohle je vše co jsem pro tebe chtěl„ říká Hannibal, oba dva se na sebe podívají a drží se na v zájem " Je to nádherné„ říká Will. Ještě jednou se na sebe podívají a Will už ví že je to pro oba dva konec protože s takovýhlemi vážnými zranění je nemožné přežít, Will vidí že Hannibal je hodně uvolněný převrhne se na něj a schodí je oba dva z útesu.
Padají z útesu a čekají na poslední nádech a když už ten poslední nádech přišel byla to jen sekunda bolesti
" Kde to jsem já jsem umřel?„ říká Will na slunečně ozářeným břehu a vedle sebe vidi ležícího Hannibala
" Hannibale!? Hannibale vstaň!! prosím „ třásl s ním nejvíc jak mohl " No tak Hanni vstaň„ Will bezmocně se snaží furt Hannibala probudit ale po 20 minutách to vzdává a se slzami v očích na něj kouká a jemně se dotkne jeho rtů byl to polybek jako od desetileté holky která ten polibek neumí ani dát
V tu chvíli se Hannibal probudí a rozhlíží se kde se právě nachází. " Wille„ zeptá se " jsi to ty?„ Hannibal se na něj podívá jak na nevěstu v bílých svatebních šatech " Hannibale...ty jsi to ty nebo se mi to zdá?„ říká Will
" Je to sen nebo ne?„ ptá se zvědavě Hannibal " Mám takový dojem že ne„ říká Will docela nejistým hlasem.” Jak se tohle mohlo sakra stát?„ ptá se Hannibal ” To nevím ale jestli tady budeme sedět a čekat co se stane nepřežijem moc dlouho, ještě k tomu nemůžeme pořádně chodit„ říká Will chvíli tam sedí a koukají na sebe v jednu chvíli sebou Hannibal cukne a vyhrkne ” Wille? vstaň a obejmi mě„. Will tam sedí a dívá se na to jak se Hannibal v bolestech zvedl a podal mu ruku, Will zaváhá ale ruku mu stejnak podá a obejmeho ” Nemusíš nic říkat vím že mě to bude bolet, nevadí mi to„ říká Hannibal. V tu chvíli Will ucítí jak vystoupá do vzduchu, Hannibal ho vzal do náručí a nese ho. Will jen zářivým pohledem sleduje jak ho odvážně nese aby se nemusel svírat v bolestech ” Uh...Hannibale nemusíš mě nosit zvládnu to sám„ říká Will ” Jsi více zranění jak já neměl by jsi se namáhat„ říká Hannibal, Will ho už jen celou cestu pozoroval a čekal na chvíli kdy mu může opravdu říct co k němu cítí.
”Hannibale víš co plánuješ dělat až budeme v pohodě?„ říká Will ” O tom jsem nepřemýšlel„ oddychl si Hannibal. Will zůstal zticha protože nevěděl co jiného má říct, ” Možná se přestěhuji zpátky do Francie„ Will se na něj tak podívá a řekne si že asi nemá cenu mu něco víc říkat.
Došli domů a Hannibal sice docela zkulhavě ale dobře zašil Willovi rány, divil se že jeho bodná rána na krku zmizela ale neřešil to a šel ošetřit ještě sám sebe. ” Proč jsi to pro mě udělal?„ ptá se zvědavě Will ” No mám tě rád a hlavně jsi mi taky zachránil život„ říká Hannibal. Oba dva se na sebe dívají a Hannibal řekne ” Wille vím jak a proč jsi mě zachránil„ říká tichým hlasem Will se jen vyděšeným výrazem kouká a přemýšlí na co se vymluvit a co vůbec říct. Napadlo ho že prostě odběhne od tématu a znovu se ho zeptá co teď ” Já? já se půjdu zařídit falešný jméno a pojedu zpátky do Francie„ říká Hannibal, Will má chuť brečet a říct mu to ale nemá sílu na to něco vůbec říkat a dělat tak jen nehybně sedí a čeká na to až mu Hannibal řekne poslední zbohem.
” Wille zbohem....„ a tiše se skloněnou hlavou odchází a Will jen pozoruje jeho kroky ale zvuk toho odchodu mu dodá sílu a vykřikne na něj ” HANNIBALE!!!! NECHOĎ PROSÍM MOC TĚ PROSÍM!!„ Will se zhroutí na zem a přemýšlí nad tím co právě řekl cítil se víc.... volně.
Hannibal se na něj obrátí a přemýšlí nad tim proč mu říká že nemá chodit, však myslel že ho nenávidí. ” ”Hannibale prosím hlavně nechoď...” Will tiše vzlyká a Hannibal mu řekne tichým a zmrzlým hlasem ” Víš co pojď si se mnou promluvit„pomohl Willovi vztat a posadil ho na židli a sedl si před něj. Ptal se ho...” Co se děje?„ Will jen kouká nevinným obličejem do jeho očí a odpovídá ” Já...mám tě rád HROZNĚ MOC!!!„ Hannibal jen zmateně kouká a zeptá se ho znovu ” Co po mě chceš abych udělal?„ Will už úplně bezmocný odpovídá znovu ” chci aby jsi...„ Will větu nedořekl a Hannibal se tedy zvedl a šel směrem ke dveřím ” Nemá to smysl když mi to neřekneš„ otevírá pomalu dveře a Will se postaví a zmrzle mu řekne ” Chci aby jsi se mnou žil, chci aby jsi každý večer ležel po mém boku a chci aby jsi mě miloval a dělal mi tvoje pekelně dobré jídla„.
Hannibal se jen na něj koukne a řekne ” Dobře... dobře Wille budu tvůj ” Cannibalistic murder husband „ a budu pro tebe vším„ Will jen stojí a přemýšlí co se stane, překvapivě viděl jak Hannibal jde pomalým krokem k němu ” Wille pojď se mnou do Francie „ přiložil mu ruku na tvář jako tehdy když mu způsobil jizvu na břiše ” Dobře pojďme začít znovu„ usměje se na Hannibala a Hannibal se na něj usměje také ” Pojďme začít znovu„ zopakuje Hannibal tu stejnou větu po Willovi.
•Konec první kapitoly•
ČTEŠ
𝙼𝚈 𝙲𝙰𝙽𝙽𝙸𝙱𝙰𝙻𝙸𝚈𝚃𝙸𝙲 𝙷𝚄𝚂𝙱𝙰𝙽𝙳
Romance" Mám takový divný pocit že nás někdo sleduje„ říká Will " Proč si to myslíš „ řekl Hannibal lehkým a tichým šepotem