Season 3 Part 4

28 9 0
                                    

A naptár szerint eljött a karácsony napja és a szigeten mindenki tudja ezt. Tánya és Sissi már díszítik a házaikat és a többiek is hasonló ünnepi hangulatban vannak. Blaine és Bloom a parton sétálnak jelenleg. Blaine kezében pedig ott van a plüssmaci. 

-Mond azt a macit minek hoztad? Elhoztál egy kis sétára és valamiért nálad van az a maci is.-mondta kicsit panaszkodó hanggal Bloom.

-Megvan rá az okom.-mondta Blaine.

-Mégis mi lenne az? Játszani fogunk a macival vagy mi a terved vele?-kérdezte Bloom.

Blaine megállt a séta közben és Bloom elé ment. Blaine egyenesen Bloom szemébe nézett és megfogta a kezét

-Csak figyelj rám! Ennek a macinak fontos szerepe van. Nem hiába vigyázok rá.-mondta Blaine.

-És elmondod az okát?-kérdezte Bloom érdeklődve.

-Inkább megmutatom!-mondta Blaine határozottan.

Blaine kicipzározta a maci hátát és egy gyűrűt vett ki belőle. Utána letérdelt féltérdre és Bloomra nézett, aki meglepődve néz Blainere. 

-Bloom Mikaelson. Lennél a feleségem?-kérdezte Blaine.

-Igen!-mondta boldogan Bloom.

Blaine felhúzta Bloom ujjára a gyűrűt és megcsókolták egymást. Eközben Dani és John fenyőfát keresnek.

-Ezt nem hiszem el! Mindenhol csak tölgyfa van meg pálmafa. Sehol sincs fenyő!-mondta panaszkodva Dani a sziget erdöjét járva.

-Dani tudom hogy nem ez az igazi bajod. Izgulsz, mert nem tudod mit fog mondani Wanda arra, hogy szerelmes vagy belé.

-Te ezt honnan tudod?

-Blaine elmondta. -mondta John.

-Értem. De tényleg érdekel mit mond Wanda. Szeretem őt és nem tudom mit szól ehhez.

-Dani ezt csak úgy tudhatod meg ha beszélsz vele erről.

-Igazad van.-mondta Dani és ezzel önbizalomra kapott.

-Amúgy nézd mi van ott!-mondta John és rámutatott egy fenyőfára. 

Dani és John kivágták a fát és bevitték a csapat közös házába. A parton egyébként érdekesen lettek elrendezve a házak. Mindenkinek van saját háza és van egy ami mindegyik közepén van és az a legnagyobb. Azt arra találták ki, hogy ott legyenek a megbeszéléseik és konyha is csak abban a házban van. Illetve abban van a legnagyobb nappali, így egyértelműen odament a fa. Amikor felállították már kezdődött is a díszítés. 

-Ejha! Szép fenyőfánk lesz az idén!-mondta a nappaliba érve Tália.

-Idő volt mire megtaláltuk.-mondta John viccelődve.

-Nem vicces! Tényleg sok idő volt.-mondta Dani de John még mindig nevetett.

-Az őslakosoknál találtunk még pár díszt. Azok mehetnek a fára.-mondta Wanda.

-Okés.-mondta Tália.

Eközben Sissi és Tánya megérkezett.

-Hű! Ez a fenyőfánk?-kérdezte Sissi.

-Aha! Méghozzá eredeti fából van.-mondta John tovább viccelődve.

-Szerintem John túl sokat volt Blainenel. Átvette a humorát.-mondta Dani.

-Eddig is volt humorom. Csak most vettem elő, mert szeretem a karácsonyi hangulatot. Mézeskalács, fadíszítés és az a sok élmény amit a családdal tölthetünk. Szerintem ez a legjobb ünnep a szülinap után.-mondta John.

MegváltottakWhere stories live. Discover now