episode-1

3.6K 319 256
                                    

Okula gitmek için yatağımdan kalktım. Beomgyu acaba tekrar 'çillerim için alay eder mi?' düşüncesi beynimi kemiriyordu. Ne kadar kapatsam da onun bu sözlerine ve davranışlarına maruz kalıyordum.

Okula hazırlandıktan sonra çıktım evden. Okula yavaş yavaş yürürken onu gördüm, hyunjini. Aşık değildim ama baya yakışıklıydı. Sadece çok beyazdı? Ve kızlar ona dokunduğunda-o da zorla-çok soğuk olduğunu söylüyorlardı

Okulun önüne gelmiştim sonunda. Hemen kapıda zorbamı gördüm beomgyu. çirkin olduğum için mi yoksa benden hiç hoşlanmadığı için mi yaptığını bilmiyordum.

Açıkçası,çillerim bence çok güzeldi ama çelimsiz olduğum için ona karşı gelmekte zorlanıyordum. Bu yüzden kapatıyordum. Dayak yemek istemezdim.

Tam önünden geçip gidecekken çantamdan çekti beni ve kendine çekti.

"Vay vay vay...bizim çilli buradaymış. Selam yok mu?"

"Selamı mı hakettin mi?"

Söylediğim şeye gülmeye başladı. Bana doğru yürüyüp çenemi sertçe tuttu.

"Cesaretin neyden kaynaklı?"

"Birisinin sorusuna cevap vermek nereden cesaret oldu?"

Tam bana vuracakken hayatımın aşkı Beni kurtarmaya geldi.

"Hey beomgyu!"

Jisung ona seslenip yüzüne yumruk attı.

"Hemen koş!"

Ayaklarımı götüme vura vura koşmaya başladım. Arkamızdaki ayılar hayvan gibi hızlı oldukları için Hemen Jisungun kolundan tutup yan sokağa girdik . Onlar ise dümdüz koşmaya başladılar.

Sabahki aksiyon ile okula gittik. Tabiki geç kaldığımız için hoca bizi baya azarladı. Jisung aşkıma bir teşekkür borçluyum yine.

"Jisung geldiğin için sağoll"

"Teşekkür etmeyi bırak artık~ kendini koruyabilirsin. Neden yapmıyorsun?"

"Benden fazla güçlüler."

Ona sarılmaya başladım. Ders bittikten sonra kantine indik. Ve orda jisungun aşkitosunu Ve hyunjini masada otururken gördük.

"Ayy felix bak aşkıma."

"Evet gördüm Jisung."

Jisung gene minhocuğunu anlatmakla meşguldü. Sıraya girdim. Tam benim sıram iken, beomgyu bana parasını uzattı.

"Hey, felix bana bir kahve al!"

Jisung Hemen öne atlayıp

"Git kendin al! Narsist." 

"Birşey olmaz jisung."

"Ya felix sus. "

"Aman jisung başına iş alma."

"Almam merak etme. "

Onun bu ilgisi için ona sarıldım. Gerçekten çok iyi bir dosttur benim için.

Beomgyu Hemen yanımıza geldi.

"Neden hala almadın? Ne bu yavaşlık."

Jisung bişi dicekkken onu durdurdum.

"Beomgyu, kahveni hazırlayan ben değilim." Dedim ve önüme döndüm.

Kahvesini alıp ona verdim. Giderken bana çermet atıp beni yere düşürdü.  Herkes bana gülerken ben koşarak tuvalete girdim.

"Okuldan nefret ediyorum!"

"Bende ama gelmek zorundayım."

Bir ses gelince arkamı döndüm ve hyunjini gördüm.

--

MERHABAAA umarım seversinizzzzz
İlk kez yazdım ve acemiyim maalesef yorum yaparsanız sevinirim bb~

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin